دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

info@sooleiran.com beigi@sooleiran.com

26 -2632 Published in اخبار Written by 

ساخت و طراحی اسکلت فلزی | فروش و قیمت اسکلت فلزی در تهران Featured

Rate this item
(0 votes)

ساخت اسکلت فلزی ساختمان | طراحی و ساخت اسکلت فلزی  

ساخت اسکلت فلزی ساختمان

www.sooleiran.com

09121017171 - 02122220266

کارخانه ساخت اسکلت فلزی ساختمانی

گاهی تحلیلی به ساخت اسکلت فلزی ساختمان و بنا در کارخانه ها و شرکت های فعال در این زمینه . قطعا همه افرادی که با مصالح ساخت و ساز بنا سر و کار دارند با اسکلت فلزی و ساخت و ساز و روند تولید و ساخت اسکلت های فلزی آشنایی دارند. این سازه های ساختمانی میتواند برای ساخت برج های عظیم، کارخانجات، سوله های فلزی، ساختمان های مسکونی و بسیاری از بناهای ساختمانی مورد استفاده قرار گیرند . شاید کمتر کسی باشد که این سازه های گاها عظیم و جثه را ندیده باشد. اما شاید کمتر راجع به ساخت اسکلت فلزی و مراحل تولید آن مطلبی خوانده و یا اطلاعاتی کسب کرده ایم.

آشنایی با روال ساخت اسکلت فلزی

برای ساخت اسکلت فلزی در کارخانه ها ابزار و لوازم خاصی لازم است و هر کارخانه ای قادر به ساخت اسکلت فلزی نخواهد بود و هر گروهی با هر سطح فنی و دانشی توانایی راه اندازی خط تولید اسکلت فلزی را نخواهند داشت. در گام اول برای تولید کارخانه نیاز به سالن تولید مسقف دارد تا بتواند مراحل تولید را در فضایی قابل کنترل انجام دهد . شاید بد نباشد که بدانیم سازه های فلزی ساختمانی اغلب پیچ و مهره ای و گاها و در قطعات کوچکتر جوشی هستند یعنی اتصال قطعات از طریق جوشکاری انجام می شود. ساخت اسکلت فلزی اعم از جوشی و یا پیچ و مهره ای بر اساس نقشه تایید شده با ورق و آهن آلات مرغوب و معین شده توسط مهندس محاسب در سالن سرپوشیده کارخانه شروع می شود.

کارخانه ساخت اسکلت فلزی سوله ایران با بیش از 40 سال سابقه در خصوص ساخت سوله و همچنین ساخت اسکلت های فلزی و انواع سوله دست دوم.

قیمت ساخت اسکلت فلزی پیچ و مهره ای 

مراحل ساخت اسکلت فلزی ساختمان 

 
در ساخـت اسکلت فلزی ساختمان مـتــریال و دستـگـاه هـای جـوشـکـاری ( دستگاه جوش الکترود ، دستگاه جوش توپودری ، دستگاه جوش زیر پودری ، دستگاه جوش اتوماتیک دروازه ای ) و برشکاری ( دستگاه هوابرش ، قیچی و گیوتین ، دریل ، فرز ، …) از موارد مهمی در تعیین کیفیت و طول عمر سازه خواهند داشت. هرچه دستگاه های جوشکاری پیشرفته تر و یا ترجیحا” اتوماتیک بوده و الکترود و سیم جوش ها از برندهای معتبر و استاندارد باشد کیفیت اتصالات مقاطع بالاتر بوده و در نتیجه سازه تولیدی دارای استحکام بیشتری می باشد .پس استفاده از تست های غیر مخرب مانند RT و بازرسی های جوش تاییدی قابل قبول بر کیفیت جوشکاری مقاطع می باشد.پس از مرحله فوق اسکلت فلزی برای سندبلاست و رنگ کاری به سالن رنگ منتقل می شود تا با استفاده از رنگ مرغوب و استاندارد و دستگاه های رنگ کاری اتوماتیک ، تمامی سطوح اسکلت با دقت بالا و ضخامت رنگ استاندارد (میزان میکرون مورد تایید قسمت QC کنترل کیفیت ) رنگ کاری گردد و پس از خشک شدن رنگ ، اسکلت آماده بارگیری و حمل .
به محل احداث و نصب انجام می شود.

 شاید بد نباشد که بدانید در پروژه های مشارکت در ساخت عمدتا از ساخت اسکلت فلزی برای بناهای با ابعاد بزرگ استفاده می شود . این کار علاوه بر بالا بردن میزان مقاومت سازه در برابر حوادث ، فرایند نصب را نیز سریع تر ساخته و پروژه در زمان کوتاه تری اجرایی می شود. از این رو در اغلب پروژه های بزرگ مثل مال ها ، مراکز خرید، برج های مسکونی و تجاری به جای استفاده از سازه های بتنی از فرایند ساخت اسکلت فلزی برای ساخت و ساز استفاده میگردد. 

نصب سازه توسط شرکت ساخت اسکلت فلزی

نصب و طراحی و ساخت اسکلت فلزی
کنترل خط تولید سازه و نظارت دقیق و مهندسی شده در فرایند تولید میتواند ضامن تولید محصول نهایی با کیفیت و دارای دوام و پایداری بالا باشد. در بحث ساخت اسکلت فلزی آنچه در این بخش ضروری به نظر میرسد توجه به این نکته است که حمل و نقل این سازه های فلزی خاص نیازمند دقت توجه بالا و تجهیزات خاص است چرا که عموما با وارد شدن آسیب جزئی به سازه شاهد چکش کاری های غیر اصولی در زمان نصب  خواهیم بود که میتواند اثرات مخربی در کیفیت محصول داشته باشد.

نمونه کارهای ساخت اسکلت فلزی

جهت اطلاع از نمونه کارهای ساخت اسکلت فلزی سوله ایران با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت تمام شده ساخت اسکلت فلزی میتوانید با سوله ایران تماس بگیرید تا پارامتر های قیمت گذاری را برای شما شرح دهیم. کارشناسان ما به طور مداوم در ارتباط با شما خواهند بود تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم و سوالات مخاطبان عزیز را پاسخ گوییم . 

ساخت اسکلت فلزی

09121017171 - 02122220266


 سفارش ساخت اسکلت فلزی

در هر جایی از ایران که هستید می توانید جهت سفارش ساخت اسکلت فلزی ارزان با ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید از این رو میتوانید بر اساس نقشه  و طرح خود در کوتاه ترین زمان نسیت به ساخت اسکلت فلزی مورد نیاز خود اقدام کنید . توجه داشته باشید آنچه مهم است در تحویل با کیفیت تری کار در کوتاه ترین زمان ممکن است . از آنجا که ساخت اسکلت فلزی فرایندی کیفیت محور  محسوب می شود داشتن تیم مهندسی قوی در شرکت ساخت سوله و  ساخت اسکلت فلزی و سوله دست دوم بسیار حیاتی است. تا بتوانید نیاز های خود را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت تامین کنید . برای اطمینان از خرید سازه ای با کیفیت و با قیمت مناسب و دارای استاندارد دانستن موارد زیادی از جمله اینکه دفترجه اطلاعات مهندسی به روز رسانی شده باشد و داشتن اسناد مربوط به سازه ضروری است. در هنگام سفارش ساخت اسکلت فلزی دانستن این موضوع نیز مهم است و آن مربوط به سهولت در نصب سازه فلزی است که بتوان با کمترین میزان اسیب وارده به سازه آن را نصب و سر پا نمود.

کارخانه اسکلت فلزی sooleiran 

برخی از خدمات شرکت ساخت اسکلت فلزی

1. ساخت واجراي انواع سازه فضا كار space frame

2. ساخت و اجراى انواع سازه هاي LSF

3. طراحى و اجراى انواع سازه هاى گلخانه

4. طراحى و اجراي انواع ديوار برشى فولادى

5. طراحى و اجراى انواع پوشش سقف وديوار بصورت پانل

ارائه خدمات ساخت اسکلت فلزی در سراسر ایران

ساخت اسکلتهای فلزی ساختمان در عراق

نصب اسکلت فلزی ساختمان
ساخت اسکلت فلزی ارزان قیمت

ساخت اسکلت فلزی ساختمان در کرج

ساخت اسکلت فلزی ساختمان در تهران

ساخت اسکلت فلزی پیچ و مهره ای در اصفهان

قیمت و هزینه ساخت اسکلت فلزی

طراحی و ساخت اسکلت فلزی فوری

سوله ایران سازنده ونصاب انواع  اسکلت های فلزی جوشی و پیچ و مهره ای در تناژهای سبک و سنگین و ساخت سوله  میباشد. پیمانکاری صنعتی سوله ایران با هدف ساخت انواع اسکلت های فلزی و سوله در کاربری های مختلف وبا سابقه کاری درخشان با بیش از 15 اکیپ سوله و اسکلت فلزی در سراسر کشور سعی در جهت خدمت به سرمایه گذاران و هموطنان محترم داشته است.

ساخت اسکلت فلزی ساختمان

پیمانکاری صنعتی سوله ایران با سابقه ای درخشان ساخت اسکلت فلزی خود را درکارگاهی مجهز یا درمحل ساخت وبا استفاده از اکیپ های کارگری ماهر و با تجربه و تجهیزات  روز مورد نیاز ازقبیل (دستگاه های جوش رکتی فایرو اینورتر، دستگاه های جوش زیرپودری ، دستگاه های جوش تحت پوشش گازدستگاه های برش  دستگاه های برش ریلی ودیزل هاو دستگاه های سوراخ کاری...) سعی درجهت کسب رضایت شما مشتریان گرامی را دارند.

   زمینه های فعالیت شرکت سوله ایران 

1-ساخت سوله 

2-نصب

3-تقویت

4-تامین نیروی انسانی متخصص وکاردان

5- تهیه نقشه های کارگاهی با نرم افزار xsteel

6- تهیه صورت وضعیت وکنترل پروژه

7- استفاده از نرم افزار های روز جهت کاهش پرت آهن الات

8- انجام مشاوره به صورت رایگان


                ساخت و نصب و اجرای انواع سازه ها و تجهیزات صنعتی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و سیمان

                ساخت ونصب و اجرای سازه های فلزی سبک و سنگین (سوله)، اسکلت فلزی پیچ و مهره ای مسکونی، صنعتی، تجاری و …

                ساخت و نصب پل های سبک عبور عابر پیاده و پل های سنگین فلزی

                ساخت و نصب صنایع نیروگاهی، داکت های گاز و هوا، اکونومایزر و تجهیزات نیروگاهی

                ساخت ونصب انواع دکل های مشبک، تلسکوپی خطوط انتقال نیرو و مخابراتی

                ساخت و راه اندازی تجهیزات جابجایی سبک و سنگین، جرثقیل های سقفی، دروازه ای، بازویی، ستونی و انواع کانوایر

09121017171 - 02122220266

نمونه پروژه های ساخت اسکلت فلزی سوله ایران

 

ساخت سوله

09121017171 - 02122220266

برخی از شهرهایی که سوله ایران در آن اقدام به ساخت اسکلت فلزی مینماید :

 

  • ساخت اسکلت فلزی در تهران
  • ساخت اسکلت فلزی در کرج
  • ساخت اسکلت فلزی در شیراز
  • ساخت اسکلت فلزی در تبریز
  • ساخت اسکلت فلزی در اصفهان
  • ساخت اسکلت فلزی در ارومیه
  • ساخت اسکلت فلزی در کیش
  • ساخت اسکلت فلزی در قزوین
  • ساخت اسکلت فلزی در مشهد

 

مطالب ساخت اسکلت فلزی ساختمان

مشارکت در ساخت در تهران 

 

09121017171 - 02122220266

Last modified on چهارشنبه, 27 مهر 1401 16:36

دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

Info@Sooleiran.com Beigi@Sooleiran.com