دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

info@sooleiran.com beigi@sooleiran.com

20 فروردين 774 Published in اخبار Written by 

ساخت سوله | قیمت ساخت سوله | ساخت سوله گلخانه

Rate this item
(0 votes)

 

ساخت سوله

 

 ساخت سوله میتواند به عنوان یکی از راه کار های مهم در ساخت و ساز و به ویژه ساخت و ساز صنعتی محسوب شود. ساخت سوله با توجه به توانایی سرمایه گذاری و همچنین وسعت کاری مورد نیاز میتواند دلایلی برای ساخت سوله محسوب شود.

آنچه درباره ساخت سوله مطرح است طراحی و پیاده سازی فنی است که میتواند مورد توجه متقاضیان و خریداران سوله قرار گیرد. بانک سوله ایران فعال در زمینه سازه های فلزی صنعتی و ساختمانی آماده ارائه خدمات در سراسر ایران می باشد. برای آشنایی بیشتر با خدمات بانک سوله ایران لازم است قدری در این باره خدمات این شرکت بیشتر بدانیم . 

فروش سوله دست دوم 

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله گلخانه

 

نکاتی مهم ساخت سوله

  فارق از فعالیت های تبلیغاتی ، در این نوشتار سعی داریم تا اطلاعات مفید و ارزش مندی در باره ساخت سوله و کارکرد های آن بپردازیم.

از این رو می بایست در گام نخست به بررسی نیاز های مشاغلی که قصد ساخت سوله دارند بپردازیم .

   توجه داشته باشیم که استفاده از سوله دست دوم همواره نمیتواند نیاز های کارفرمایان را مرتفع سازد. علاوه بر آن ساخت اسکلت فلزی برای ساخت ابعاد مورد نیاز بنا امکان پذیر نیست .

بایستی درخواست های متقاضیان در مورد انتظارات  از سازه ها با دقت مورد ارزیابی قرار گیرد تا براساس نیاز ها ، اندازه گیری ها انجام شود .  در بسیاری از حالات به دلیل محسبات خاص و ابعاد سازه مورد نیاز ، استفاده از سازه های .دست دو مقدور نیست و میبایست فرایند ساخت سوله از پایه شروع شود. 

ساخت سوله | قیمت ساخت سوله در ایران

 

ساخت انواع سوله 

ساخت سوله براساس نیاز های ساختمانی انجام میگیرد و متناسب با کاربرد های مختلف سوله های ساختمانی میتواند برای کاربرد های مختلف طراحی و ساخت انجام شود. از این رو در ادامه بحث به معرفی بیشتر انواع سوله ها می پردازیم . 

برخی از سوله هایی که سوله ایران اقدام به ساخت آن مینماید به شرح ذیل است :

  • ساخت سوله مرغداری

 برای احداث کارگاه های پرورش مرغ های گوشتی و تخم گذار با ظرفیت های متفاوت و با سفارش های کارفرمایان در سراسر اسران ساخت سوله مرغداری انحام میگیرد.

این سوله ها متناسب با نیاز های مراکز مرغداری و با ارتفاع کم و قوس های بیشتر طراحی می گرددو مراحل ساخت ان براساس اصول فنی و مهندسی انجام میگیرد.

ساخت اسکلت فلزی این سوله ها بر اساس متراژ و حجم فعالیت متغیر بوده و به سفارش کارفرما وابسته است. 

 

  • ساخت سوله صنعتی

  • ساخت سوله های صنعتی با هدف راه اندازی واحد های صنعتی انجام میگیرد و متناسب با شرایط اقلیمی منطقه ساخت و با توجه به کاربرد طراحی و نوع متریال متفاوت خواهد بود 
  •  ساخت سوله 300 متریساخت سوله 500 متریساخت سوله 1000 متری،
  • این سوله ها برای نیاز های صنعتی و کارخانجات تولیدی و صنعتی ساخته می شوند و تمامی مراحل ساخت آن ها براساس اصول مهندسی بوده و کل طرح دارای طرح و نقشه مهندسی است که کارفرما میبایست براساس آن به خواست های خود برسد. 

 

برای دریافت خدمات مشاوره در حوزه طراحی و ساخت سوله میتوانید با کارشناسان بانک سوله ایران در تماس و تعامل باشید. 

مشاوره ساخت سوله 

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

مشاوره خرید سوله دست دوم 

 

  • ساخت سوله های ورزشی

  • ساخت سوله های ورزشی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های ساخت سوله محسوب می شود. سوله هاس ورزشی میتوانند برای کاربرد های اختصاصی طراحی شوند و اما بد نیست بدانید سوله های ورزشی عموما سالن های ورزشی چند کاربرده هستند که در شهرستان ها ساخته میشوند.
  • این سوله های ورزشی برای  ساخت بایستی استاندارد های مخصوص را رعایت کرده و براساس اصول فنی و مهندسی ساخته شوند . از این رو نیاز به دانش فنی و داشتن ابزار های لازم می تواند از جمله نیاز های اساسی برای ساخت سوله محسوب شود. 

    ساخت سوله های کارگاهی و تولیدی

  • کارخانه ها و گارگاه ها عموما در شهرک های صنعتی و در خارج از شهر ساخته می شوند برای ساخت کارگاه های تولیدی صنعتی عموما از ساخت سوله برای ساخت کارگاه استفاده می شود.
  • این سوله ها می توانند سوله دست دوم یا سوله نو باشد . از این رو متناسب با متراژ بنا نیاز به دانش مهندسی خاص است که بتوان به خواسته های کارفرما دست یافت .
  • ساخت سوله به عنوان اولین گام در استارت فعالیت های تولیدی محسوب شده و با استفاده از این سازه ها می توان به آغاز فعالیت های اقتصادی با هزینه کمتر امید داشت. ساخت اسکلت فلزی نیز برای بخش عمرانی کارگاه ها مرسوم است، اما به محبوبیت سوله نرسیده چرا که سوله هزینه تولید کمتری دارد
  • ساخت انواع سوله های سبک و سنگین
  • ساخت سوله با دو متد کلی انجام میگیرد . 
  1. سوله سبک 
  2. سوله سنگین

هر یک از انواع سوله می توانند در ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرند به شرطی که بتوانند نیاز های کار را مرتفع کنند . سوله های سبک اقتصادی تر و سریع تر انجام میگیرند و سوله هاس سنگین قابلیت های ویژه خود را دارند. 

 برای ساخت سوله  توجه به نکات زیر الزامی می باشد:
ورق فولاد باید ضخامت معین داشته باشد   ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۵، ۲۰ ، ۲۵ و ۳۰ میلیمتر
الکترود و سیم جوش رنگ، ضد زنگ، حلال
محاسبه میزان  مواد اولیه ساخت سوله
محاسبه وزن الکترود سوله
محاسبه رنگ مورد نیاز
انواع پیچ و مهره

 


عوامل موثر در قیمت ساخت سوله


1)عرض یا دهانه سالن
2)ارتفاع سالن
3)طول سالن
4)بار برف منطقه
5)بارهایی مانند جرثقیل ، طبقات داخل سالن و ...


محاسبه هزینه های ساخت سوله

ساخت سوله
محاسبه هزینه های ساخت سوله بر اساس وزن سازه ساخته شده بر حسب کیلوگرم می باشد.
داشتن تخصص و تجربه  کافی محاسبه کننده در طراحی نقشه  در محاسبه هزینه ساخت سوله موثر می باشد.
محاسبه هزینه ساخت فونداسیون بر اساس تناژ میلگرد و حجم بتن صورت می گیرد.
محاسبه هزینه اجرای پوشش سقف سوله بر اساس کیفیت مصالح به کار رفته محاسبه می شود و همچنین محاسبه نوع پوشش بر حسب متر مربع می باشد.
در ساخت سوله ،پوشش سوله بسیار حائز اهمیت می باشد و از مراحل اصلی کار است که باید توجه ویژه ای به آن داشت


پوشش سوله دارای دو بخش می باشد :
پوشش سقف سوله
 پوشش بدنه سوله
پوشش بدنه در ساخت سوله داراب دو بخش می باشد :
 پوشش داخلی بدنه و پوشش خارجی بدنه

ساخت سوله

اگر همچنان پرسشی در خصوص هزینه های ساخت سوله و قیمت ساخت سوله و تعرفه نهایی آن دارید میتوانید با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

 نکات مهم در ساخت سوله

 

در فرایند ساخت سوله نکاتی دارای اهمیت وجود دارند که توجه به آن میتواند بسیار موثر باشد . از این رو در این مقاله سعی به معرفی آن ها و مطرح کردن آن ها را به جهت شناخت مخاطبین گرامی را داریم .در این مقاله تلاش شده است تا همه موارد با اهمیت در طراحی و ساخت سوله ذکر شده و اطلاعات مهم به مخاطبین منتقل شود. شاید دانستن این امر بتواند کمک زیادی به حل مشکلات پیش رو در این زمینه داشته باشد.

توجه به زیبایی  نمای بیرونی و درونی
صرفه جویی در برنامه زمان بندی ،
صرفه جویی در هزینه دستمزد کارگران
مقام بودن در برابر پوسیدگی و رطوبت
صرفه جویی در هزینه دوریز مصالح
صرفه  جویی در هزینه مصالح
توجه به وزن پوشش سوله
کاهش هزینه تمام شده
عایق بندی دمایی
 عایق بندی صوتی
قابلیت تعمیرات آسان
سهولت در نصب
قابلیت استفاده مجدد
مصالح مورد نیاز برای پوشش بدنه داخلی و خارجی :
برای این کار می توان از مصالحی مانند بتن ورق های آلومینیومی ، ،آجر ، سنگ ،کاشی، سرامیک ،موزاییک ، ورق های سیمانی ببلوک های سپورکس پشم شیشه پانل های سیمانی ،ساندویچ پانل های پلی یورتان گالوانیزه و بتنی پیش ساخته و سایر مصالح استفاده کرد.


ساخت سوله گلخانه

با توجه به موقعیت خاص اقلیم ایران رونق کشت و کار در گلخانه ها روز به روز در حال افزایش است و گلخانه ها به یکی از مدرن ترین روش های کشاورزی تبدیل شده اند.

ساخت بدنه فلزی گلخانه ها یکی از روش  های ساخت اسکلت فلزی  است که می تواند زمینه ساز پایداری بیشتر سازه های ویژه کشت وکار گلخانه ای باشد .

ساخت سوله گلخانه فوری

بانک سوله ایران با تمرکز بر تامین سوله دست دوم جهت کمک به تسریع و راه اندازی کسب و کار های کوچک و جلوگیری از صرف هزینه های گزاف در راه اندازی کسب و کار ها تلاش دارد تا راه کارهایی را اتخاذ کند  تا ساخت سوله گلخانه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت انجام گیرد تا بتوان از صرف هزینه های بالا جلوگیری کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد " ساخت سوله گلخانه " ساخت سوله در کرج ، ساخت سوله در تهران ، ساخت سوله در شیراز ، ساخت سوله در اصفهان با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

یکی از نیازمندی های کارفرمایان در هنگام راه اندازی کارخانه های خود انتخاب شرکت مناسب برای ساخت سوله برای راه اندازی کارخانه یا انبار محصولات است و این افراد به دنبال شرکتی خواهند گشت که یکی از حرفه های اصلی آنها ساخت سوله باشد .

مشخص است که سابقه یک شرکت و همچنین نمونه محصولات و سوله های شناخته شده آن شرکت در کشور ایران میتواند الویتی برای انتخاب شرکت ساخت سوله باشد .

شرکت سوله ایران sooleiran با سالها تجربه در عرصه سوله سازی کشور ایران و همچنینن دارابودن بزرگترین بانک سوله ایران و نمونه کارهای ساخت سوله متعدد هم در ایران و هم در کشور های همسایه گواهی است بر کمک نموده به صاحبان سرمایه برای اعتماد به بزرگترین شرکت سوله سازی ایران

برخی از لینک های مهم سایت sooleiran :

ساخت سوله در چابهار
قیمت سوله در چابهار
فروش سوله دست دوم
ساخت اسکلت فلزی
اسکلت فلزی
سوله دست دوم
ساخت اسکلت فلزی در کارخانه
قیمت سوله های دست دوم

خرید سوله دست دوم

 

دفتر مرکزی : 22220266-021

‎انبار مرکزی : 56867200-021

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

Last modified on چهارشنبه, 27 مهر 1401 16:36

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

Info@Sooleiran.com Beigi@Sooleiran.com