دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

info@sooleiran.com beigi@sooleiran.com

20 فروردين 774 Published in اخبار Written by 

سوله دست دوم | بانک و مرکز سوله دست دوم

Rate this item
(0 votes)

 سوله دست دوم | بورس سوله دست دوم

سوله دست دوم

09121017171- 02122220266

چرا سوله های دست دوم تهیه کنیم؟

سوله سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص طراحی و ساخته می‌شود. از این نوع سازه بیشتر ساخت در کارخانه‌ها، اسکلت ساختمان، انبارها، مرغداری‌ها، آشیانه‌های هواپیما، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که با قاب‌هایی با دهانه یزرگ نیاز است استفاده می‌شود. بدلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها باید از تیرورق در پروفیل‌های سوله استفاده کرد معمولا برای استارت فعالیت های صنعتی هزینه های زیادی صرف ساخت سوله های ساختمانی میشوند. در حالی که این سازه ها عمدتا به دلیل استحکام و دقت در طراحی قابلیت جمع آوری و سرهم بندی مجدد را دارا هستند. از این رو مقرون به صرفه است برای جایگزین کردن سوله دست اول از سوله دست دوم استفاده شود تا در حد ممکن هزینه های اولیه اجرای کار را کاهش داد..

بهترین حالت برای کارفرمایان و صاحبان سرمایه خرید سولها با هزینه ای مناسب است برای دیدن این مطلب به قیمت سوله های دست دوم مراجعه کنید


ساخت اسکلت فلزی

قیمت سوله دست دوم

 ساخت سوله دست دوم توسط سوله ایران

امر طراحی سوله کاری بسیار  تخصصی و بسیار دقیق است ، فاکتورهای بسیار مهمی در طراحی دخیل هستند که عدم توجه کافی به آن هامی تواند هم هزینه بسیار بالایی را برای ساخت ساختمان و بنای مورد نظر تحمیل کند که در واقع صرفه اقتصادی را زیر سئوال میبرد و علاوه بر آن ممکن است ضمن کاهش عمر مفید بنا، استحکام و پایداری کافی را نیز نداشته باشد و در مواقعی سبب ایجاد حوادث جبران ناشدی خواهد شد که پارامتر های زیر بایستی در طراحی یک سوله مورد توجه قرار گیرد.

مباحث پر کاربرد در ساخت سوله


بارگذاری برای بار مرده ، بار برف و بار نامتقارن
بارگذاری جانبی سوله شامل بار باد و زلزله
بارگذاری جرثقیل برای سوله ، سوال: آیا جرثقیل در طراحی سوله در نظر گرفته شود یا خیر ؟ (بله:محاسبه بار دینامیکی جرثقیل)
ضریب منطقه‌ای،رفتار واهمیت برای سوله
ارتفاع جانبی سوله و ارتفاع دیوار
دهانه و طول سوله
تعداد قاب های طولی سوله
درز انقطاع
محاسبه ضریب طول موثر
درصد شیب سقف سوله
پوشش مورد نظر سقف سوله (ساندویچ پنل یا ورق گالوانیزه وتوری مرغی)
تنش مجاز خاک منطقه موردنظر و نوع زمین ساختگاه
نحوه کنترل جابجایی
طراحی اتصالات و بیس پلیت برای سوله
طراحی تیر حمال جرثقیل
طراحی پرلین‌ها به کمک نرم‌افزار
طراحی میل مهار(sag rod )
ارائه طرحی با حداقل دورریز ورق
ارائه دفترچه محاسبات کامل سوله
کنترل کفایت اعضاء در برابر نیروهای موضعی وتعبیه سخت کننده در صورت نیاز راهنمایی جهت انتخاب صحیح مقاطع غیر منشوری با توجه کاربری سوله ساختمان سوله شامل ستون، رفتر، پرلین، استرات، وال پست، بادبند، سگراد، سینه بند، پیچ و مهره و سایبان می‌باشد.

با در نظر گرفتن موارد فوق می توان سوله ای در اختیار داشت که بتوان برای در اختیار گرفتن آن هم هزینه معقولی را خرج کرد و هم میتوان به راحتی و حتی بعد از چندین سال استفاده و زیر بار بودن سوله، آن را جمع آوری و در جای دیگر به عنوان سوله دست دوم نصب و مجدد زیر بار برد. 

 

انواع سوله های دست دوم

سازه های فلزی ساختمانی در انواع مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش میشوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از سوله های فلزی هستند انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید سوله نو و یا خرید سوله دست دوم داشته باشید در گام اول باید این موارد را بدانید . 

  • سوله دست دوم تک دهانه به صورت ۸
  • سوله دست دوم دو یا چند دهنه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸یا ۸۸۸۸
  • سوله دست دوم دو دهانه به صورت ۸۸
  • سوله دست دوم قوسی
  • سوله دست دوم چند ضلعی

 

نصب سوله دست دوم

حمل و نصب صحیح سوله ها می تواند بخش مهمی در پروسه اجرای این سازه های فلزی غول پیکر تلقی شود، در هنگام خرید سوله چه سوله های نو و چه سوله های دست دوم باید به مواردی بسیار مهم توجه کردکه می تواند در قابلیت استفاده مجدد از آن ها موثر باشد. در نظر گرفتن بار حمل سازه ها بر روی سازه های اسکلت سوزه در هنگام طراحی ، نحوه اتصال قطعات به یکدیگر که معمولا پیچ و مهره ای و قابلیت اتصال با جوش هستند. که استیشن های قابل اتصال با پیچ و مهره از نظر دوام برای استفاده های مجدد قابلیت بهتری دارند و ساختار سازه مقاوم تر باقی می ماند، جدا کردن قطعات سازه جهت جا به جایی ساده تر است و در هنگام برقراری سازه آسیب کمتری به بدنه وارد میشود که نتیجه آن بالا رفتن دوام سازه خواهد بود.   .

از ساخت سوله تا سوله دست دوم

نمونه سوله دست دوم

ساخت سوله

ساخت انواع سوله بر اساس نقشه تایید شده و به وسیله ورق وآهن آلات خاص و مرغوب در کارخانه ها آغاز می شود . ابزار های ویژه در ساخت این سازه ها به گونه استفاده می شود که کمترین میزان آسیب را به بافت اصلی مواد خام را وارد کند ساخت و جوشکاری قطعات سازه  با دستگاه های مختلف از قبیل دستگاه جوش الکترود ، دستگاه جوش توپودری ، دستگاه جوش زیر پودری ، دستگاه جوش اتوماتیک دروازه ای انجام می پذیرد در واقع نوع دستگاه های جوش و برش نقش تعیین کننده ای در دوام و پایداری سازی و همچنین کیفیت ساخت سازه خواهند داشت. در این نوع از جوشکاری معمولا هرچه فرایند تولید مکانیزه تر باشد دوام و پایداری سازه بیشتر خواهد بود . پس از اجرای فرایند جوش و برش مرحله رنگ شدن سوله نیز میتواند در پایداری سوله بسیار مهم باشد. ضخامت مناسب رنگ و کیفیت رنگ در طول عمر سوله و محافظت از سوله نقش اساسی دارد.

استفاده از سازه به عنوان سوله های دست دوم و نو

عموما به خاطر هزینه بالای تولید بیشتر استفاده ها از سوله های دست دوم است چرا که میتواند با هزینه بسیار کمتری سازه را در اختیار متقاضیان قرار دهد. سوله دست دوم باید تست کنترل کیفیت را پشت سر گذاشته و شرایط لازم برای استفاده را داشته باشد از این رو استفاده از آن هم میتواند هزینه ها را کاهش دهد و هم میتواند کیفیت و امنیت را به دنبال داشته باشد اما نکته مهم در زیر سازی و برپاساختن اصولی بر اساس استاندارد های ساخت و ساز است تا بتواند امنیت و کیفیت را تامین سازد و از خطرات احتمالی جلوگیری کند. 

09121017171- 02122220266

چرا سوله دست دوم بانک سوله ایران ؟

بانک سوله ایران بزرگترین مرکزخرید و فروش سوله های نو و سوله دست دوم در ایران بالاترین کیفیت در سوله های نو و خرید سوله های دست دوم و تحویل فوری سوله نو و دست  دوم با مناسبترین قیمت 

  ‎شما میتوانید از انبار های وسیع مجموعه بانک سوله ایران دیدن فرمائید و سوله دست دوم و نو مورد نظر خود را بدون اتلاف وقت و با ارزانترین قیمت ممکن در همان لحظه بارگیری فرمائید. .

انواع سوله دست دوم تخصصی

سوله دست دوم ارزان قیمت

انواع سوله های دست دوم این شرکت تماما دمونتاژ شده و در انبارهای مجموعه دپو شده است کلیه سوله ها با رنگ امیزی مجدد و در حد نو تحویل میگردد و از نظر ریالی صرفه جویی چشمگیری برای خریدار صورت میگیرد چنانچه بهر دلیلی میبایست کار نصب سوله شما بسرعت انجام شود مطمئن باشید بانک سوله ایران بهترین انتخاب برای تحویل فوری سوله دست دوم شماست و با در اختیار داشن 15 اکیپ نصاب سوله سریعترین زمانبندی را برای نصب سوله شما در سراسر کشور ارائه میدهد

09121017171- 02122220266

برخی از لینک های مفید سوله ایران

مرکز سوله های دست دوم کشور
ساخت سوله دست دوم گلخانه
سوله دست دوم ارزان
سوله دست دوم در کرج
خرید سوله دست دوم در تهران
قیمت سوله دست دوم
خرید سوله دست دوم ارزان
فروش سوله های دست دوم

‎این مجموعه در حال حاضر بیش از 250هزار متر سوله نو و سوله دست دوم در انبار های خود بصورت اماده تحویل موجود دارد واز این حیث و از لحاظ قیمت در سراسر کشور بی نظیر است

 برخی دیگر از خدمات


مراحل ساخت اسکلت فلزی ساختمان

سازه های فضا کار


‎مدیریت 09121017171
‎دفتر تهران 02122220266
‎انبار مرکزی021-56867200

 

Last modified on چهارشنبه, 27 مهر 1401 16:36

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

Info@Sooleiran.com Beigi@Sooleiran.com