دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

info@sooleiran.com beigi@sooleiran.com

سوله ایران - 09121017171

سوله ایران - 09121017171

اسکلت فلزی یا بتنی

امروزه ساختار اصلی ساخت و سازهای شهری و صنعتی به دو صورت کلی سازه های فلزی و بتنی می باشد. که هر کدام از این روش ها مزایای و معایب خاص خود را دارند. اما بطور کلی استفاده از اسکلت فلزی ساختمان در سازه های شهری و صنعتی که بیشتر کارخانجات را شامل می شود به دلایل ذیل متداول تر است.

با توجه به قیمت زمین و نقدینگی سرمایه ای که در پروسه ساخت ساختمان بلوکه می شود از دست دادن هر یک روز زمان در ساخت و ساز به معنی از دست دادن میلیون ها تومان سرمایه می باشد. به همین دلیل استفاده از اسکلت فلزی و بهره بردن از مزیت سرعت ساخت در پروژه های مسکونی می تواند در مجموع سود بسیار بیشتری را برای کارفرما و سازنده تامین نماید و عملاً اسکلت بتنی با توجه به زمانبر بودن و خواب سرمایه بالا (اعم از تعداد زیاد نیروی انسانی ، استهلاک تجهیزات و ... ) ، توجیه اقتصادی ندارد.

 اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی

مجموعه بانک سوله ایران با در اختیار داشتن 5 کارخانه مجهز تولید اسکلت فلزی و دارا بودن تیم متخصص طراحی و ساخت ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع اسکلت فلزی ساختمان و استراکچرهای صنعتی می باشد. و در سریع ترین زمان توان انجام پروژه های ساخت و نصب اسکلت فلزی را در سراسر ایران و با بکارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات دارد.


جهت مشاوره و راهنمایی رایگان با ما تماس بگیرید : 02122220266   -   09121017171



استراکچر فلزی ساختمان

در ساخت و سازهای شهری و صنعتی ، استفاده از استراکچر فلزی ساختمان بخصوص بصورت پیش ساخته برتری های زیادی می تواند نسبت به اسکلت بتنی داشته باشد.

  • میزان مقاومت اسکلت های فلزی بیشتر می باشد. به همین دلیل در ساخت سوله و ساختمان های بزرگ استفاده از این سازه های فلزی بیشتر است.
  • اسکلت های فلزی از ساختار یکنواخت و منظمی برخوردار هستند.
  • قابلیت شکل پذیری سازه های فلزی باعث شده است که پرتی و زوایای زاید در شکل ظاهری ساختمان نیز حذف گردد.
  • اسکلت فلزی ساختمان قابلیت مقاوم سازی و اصلاح سازه در مراتب بعدی را دارد.
  • ساخت اسکلت فلزی ، بخصوص زمانی که ستون ها و ردیف های آن از پیش ساخته باشد بسیار سریع و راحت بوده و دردسر های کمتری را هم نسبت به اجرای بتنی دارد.
  • استفاده از اسکلت های فلزی پیش ساخته که توسط شرکت های معتبر ساخته و آماده شده اند می تواند روال کاری کار را بهبود دهد.

وجود شرکتی چون بانک سوله ایران که با تکیه بر توانایی فنی و تخصصی پرسنل خود و با بکارگیری جدید ترین تجهیزات و تکنولوژی های ساخت سوله و تولید اسکلت فلزی ، می تواند آرامش خاطر مشتریان محترم را هم از لحاظ کیفیت بالای کار و هم از لحاظ رعایت نکات فنی و مهندسی تامین نماید.

شاید برای شما سوال پیش آید که اسکلت های فلزی پیش ساخته تولیدی شرکت بانک سوله ایران چه ویژگی های دارند؟

پیش ساخته بودن استراکچر فلزی ساختمان باعث می شود که تغییر و اصلاح در قسمت های مختلف اسکلت فلزی براحتی قابل اجرا بوده و بتوان تغییرات مد نظر را در اسرع وقت انجام داد.

همچنین در هنگام خرید اسکلت فلزی پیش ساخته ، می توان با حضور در واحد تولیدی این شرکت ، نوع تیر ورق های بکار برده شده در آن ، نوع جوش  و اتصالات آن را قبل از خرید و در کارخانه تولیدی مشاهده و با اطمینان بیشتری اقدام به خرید نمود.

ساخت اسکلت فلزی

هزینه ساخت اسکلت فلزی با سازه بتنی

شاید هزینه مهم ترین قسمت اجرای یک پروژه باشد. اگر بخواهیم از جهت هزینه ساختار بتنی را با اسکلت فلزی ساختمان مقایسه کنیم بطور دقیق نتوان گفت که هزینه کدام یک نسبت به دیگری کمتر است. زیرا عوامل بسیار زیادی وجود دارد که مقایسه را سخت تر می کند.

اما در حالت کلی هزینه های خرید سیمان ، میلگرد و قالب بندی آرماتور در مقایسه با اسکلت فلزی تا حدودی پایین تر می باشد اما نیروی انسانی مورد نیاز جهت اجرای پروژه های بتنی ، تجهیزات مختلف بتن ریزی و زمان بر بودن اجرای این پروژه ها ، هزینه های سربار و از همه مهم تر خواب سرمایه ، سایر هزینه های اجرای اسکلت بتنی را نسبت به هزینه های ساخت اسکلت فلزی چند برابر می کند.

در سازه های صنعتی ، استفاده از اسکلت فلزی پیش ساخته ، که بر اساس اصول مهندسی ساخته شده است هزینه های اجرای انواع اسکلت فلطزی ساختمان و سوله واحد های صنعتی را بسیار پایین تر می آورد. مجموعه بانک سوله ایران توانسته است با راه اندازی خط تولید انبوه انواع اسکلت فلزی ساختمان و سوله ، هزینه های تولید آن را تا حدود زیادی کاهش دهد که این امر صرفاً با هدف جلب رضایت مشتریان محترم انجام می گیرد.

بطور کلی ساخت پروژه های صنعتی با استفاده از سازه های بتنی هم از لحاظ هزینه ای و هم از لحاظ زمانی مقرون به صرفه نیست.

ساخت استراکچر فلزی

سرعت ساخت اسکلت فلزی

زمان اجرای اسکلت فلزی ساختمان به عوامل مختلفی از جمله حجم پروژه ، میزان تجهیزات ، تعداد نیروی کار و غیره بستگی دارد. در هنگام اجرای پروژه های ساختمانی ، بعد از پی ریزی ، خرید سازه فلزی از پیش ساخته می بایست اتفاق بیوفتد. زمان اجرای کلی پروژه را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. زیرا تمام قطعات و ستون ها بصورت پیش ساخته تامین شده و صرفا زمان جهت نصب اتصالات و یا جوشکاری استفاده می شود.

اما در سازه های بتنی مواردی اعم از خم کردن میلگرد ها ، بافت میلگرد ها به یکدیگر ، قالب بندی جهت بتن ریزی ، بتن ریزی که می بایست بصورت ممتد اتفاق بیافتد ، زمان لازم برای خشک شدن و آبیاری بتن و غیره خود باعث می شود که زمانی اجرای پروژه طولانی گردد.

تعداد نیروی مورد نیاز جهت اجرای پروژه ساختمانی و صنعتی چقدر است؟

ساخت اسکلت فلزی با توجه به اینکه تعدد اجرای آن نسبت به سازه های بتنی زیاد است توسط پیمانکاران و مهندسین ناظر باتجربه ای صورت می گیرد که در این حوزه فعالیت نموده اند و با توجه به تعدد این نوع سازه ها ، تعداد نیروهای متخصص و غیر متخصص در این حوزه زیاد می باشد.

اما سازه های بتنی ، نیاز به حساسیت بیشتر ، تخصص بیشتر (در زمینه آرماتور بندی و ترکیب سیمان و بتن ریزی) و ظرافت کاری بیشتری دارند و با توجه به تعداد کمتر این نوع سازه ها در مقایسه با اسکلت های فلزی ، نیروهای فنی به مراتب کمتری در این حوزه وجود دارد. و گاهاً روال اجرایی کار را با مشکلاتی روبرو می کند.

در سازه های بتنی به نیروهایی چون آرماتور بند ، کارگر ساختمانی ، چندین نفر بتن کار ، قالب بند ، و ... نیاز است اما در نصب استراکچر فلزی ساختمان بصورت پیش ساخته ، صرفاً دو یا سه نفر جوشکار و یا فیکس کننده اتصالات نیاز می باشد. که این موضوع علاوه بر کند شدن روند اجرای پروژه ، نیاز به نظارت بیشتر و هزینه های جاری بیشتری دارد.

ساخت اسکلت ساختمان

در خصوص اسکلت های فلزی صنعتی و سوله های از پیش ساخته شده ، ذکر این نکته لازم و ضروری است مجموعه بانک سوله ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان با سابقه در این حوزه ، می تواند در تمامی شهر های ایران عوامل نصب سازه های فلزی پیش ساخته صنعتی را در اختیار مشتریان محترم قرار دهد یا به ایشان معرفی نماید. لذا خریداران محترم اسکلت های فلزی آماده ، می توانند با خیال راحت تری نسبت به خرید این نوع سازه ها اقدام نمایند.

ماندگاری اسکلت فلزی بیشتر است یا بتنی ؟

امروزه در حالت کلی برای سازه های فلزی و بتنی عمری بین 80 تا صد سال را در نظر می گیرند. اما در خصوص ماندگاری نوع اسکلت هم باید گفت که عوامل مختلفی از جمله شرایط آب و هوایی و غیره می تواند تاثیر داشته باشد. در مناطق مرطوب ، سازه های بتنی ماندگاری بیشتری از خود نشان داده اند و در مناطق گرم و خشک ، اسکلت های فلزی . اما این مورد یک شاخص نسبی است و نمی توان با قطعیت در مورد آن اظهار نظر کرد.

اسکلت های فلزی تولیدی این شرکت در صورت نیاز با عملیات سند بلاست و پوشش Coatting با بهترین رنگ های اپوکسی و زینک کرومات عایق بندی می شوند و قطعا این عامل ماندگاری بسیار بیشتر اسکلت های تولیدی پیش ساخته را نسبت به سازه های بتنی تضمین می نماید.

وزن کدام سازه بیشتر است ؟

ضریبی بعنوان مقاومت در واحد وزن وجود دارد، و هر چقدر رقم این ضریب بیشتر باشد یعنی مقاومت بیشتری حاصل می شود.  که در اسکلت فلزی ساختمان این ضریب بزرگتر از اسکلت بتنی است. به عبارت دیگر مقاومت قابل تحمل توسط یک کیلوگرم اسکلت فلزی بیشتر از یک کیلوگرم اسکلت بتنی است. در هر متر مربع ساختمان، با اسکلت فلزی (با احتساب متراژ کلیه واحدها و پارکینگ و راه پله) 250 تا 390 کیلوگرم تیر آهن استفاده می شود، اما این عدد برای ساختمان با اسکلت بتنی بین 480 تا 780 کیلوگرم در هر متر مربع است.

یکی از مزیت های شرکت بانک سوله ایران و شرکت ساختمانی مهر جاوید بکارگیری مهندسین مجرب جهت طراحی سازه با بهترین حالت وزنی است که باعث بالا رفتن میزان مقاومت و در عین حال کاهش هزینه های کارفرمایان محترم شده است.

بنابراین ساخت اسکلت فلزی ، نصف اسکلت بتنی وزن دارد. در هر متر مربع ساختمان با اسکلت فلزی 80 تا 130 کیلوگرم آهن استفاده می شود، اما در ساختمان های بتنی وزن اسکلت در هر متر مکعب سازه 160 تا 250 کیلوگرم است.


جهت مشاوره و راهنمایی رایگان با ما تماس بگیرید : 02122220266   -   09121017171


ساخت اسکلت فلزی ساختمان

مساحت اشغال شده کدام سازه کمتر است ؟

مساحت اشغال شده به فضایی گفته می شود که توسط اسکلت فلزی اشغال می شود اما قابل استفاده توسط ساکنین نیست. به عبارت دیگر سطح مقطع در سازه های بتنی تقریبا دوبرابر اسکلت فلزی ساختمان است. در نتیجه این عامل باعث می شود که فضای بیشتری از ساختمان استفاده شود ، زیبایی ساختمان کاهش پیدا کرده و فضای مرده و پرت زیادی ایجاد می شود.

بکارگیری طراحان متخصص در زمینه طراحی اسکلت های فلزی شهری و صنعتی، و استفاده از جدیدی ترین نرم افزارهای طراحی باعث شده است که اسکلت های فلزی طراحی و ساخته این شرکت با کمترین میزان پرتی و کمترین میزان فضای اشغال شده را داشته باشد.

اسکلت فلزی

محدودیت های نصب

نصب اسکلت فلزی ساخته شده در کارخانه بدلیل آماده بودن تمام اتصالات و ملزومات در شرایط جوی مختلف می تواند انجام شود و محدودیت های کمتری دارد، اما اسکلت بتنی در دماهای بسیار پایین بدلیل یخ زدگی بتن و بارندگی های شدید بدلیل اختلال در بتن ریزی و ... قابلیت اجرایی شدن را ندارد.

هدر رفت مصالح کدام سازه بیشتر است؟

بطور کلی استراکچر فلزی ساختمان بدلیل از پیش ساخته بودن و آماده بودن قطعات ، هدر رفت مصالح بسیار پایینی نسبت به سازه های بتنی دارند.

اسکلت فلزی یا بتنی

ارزش کلی کدام سازه بیشتر است؟

ارزش ساخت اسکلت فلزی به مراتب بیشتر از سازه های بتنی است. در نتیجه در یک جمع بندی کلی می توان به این مورد اشاره کرد که سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی به مراتب دارای ویژگی ها و برتری های بسیاری می باشد.


قیمت اسکلت فلزی

قیمت ساخت اسکلت فلزی

02122220266   -   09121017171

معرفی نکاتی از ساخت اسکلت فلزی

در این مقاله به معرفی نکاتی مهم از ساخت اسکلت فلزی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید تا با خدمات ویژه بانک سوله ایران آشنا شوید . از این رو در گام نخست خدمات کلیدی بانک سوله ایران را معرفی خواهیم کرد. 

سوله دست دوم 

ساخت سوله 

 

ساخت اسکلت فلزی

بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از ساختمان های اسکلت فلزی میتواند برای آنها بسیار هزینه بر تر و همیچنین در دراز مدت برای آنها ایمنی کمتری را رقم خواهد زد.

اما لازم است که شما به این نکته توجه داشته باشید که ساخت اسکلت فلزی شما به چه منظور خواهد بود.همانطور که در سطح شهر میبینید بسیاری از سوله دست دوم موجود در شهر از این اسکلت فلزی ها استفاده کرده اند.

بسیار خب ما در این مطلب برای شماپاسخ هایی درباره این مشکلات در نظر خواهیم گرفت اما لازم است که پیش از بررسی این مشکلات کمی درباره ساخت اسکلت فلزی ، سوله دست دوم ، اسکلت فلزی و موارد دیگر در سایت ما اطلاعات کسب کنید.

به دلیل اینکه یکی از مصالح  پر کاربرد در ساختمان سازی اسکلت است و از جهت دیگری اسکلت اکثر ساختمان ها یا فلزی یا بتنی است آشنایی با مراحل ساخت اسکلت فلزی در تصمیم گیری کادر اجرایی و مهندسین بسیارموثر میباشد.

سوله دست دوم

Image result for ‫اسکلت فلزی‬‎

مهم ترین نکات برای ساخت اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی از جمله موارد مهندسی است که هر کسی توانایی ساخت و یا حتی نقشه کشی برای آنرا ندارد.

این سازه ها یکی از پرکاربرد ترین نوع سازه ها در دنیای امروز ماست که لازم است شما کمی درباره آنها اطلاعات کسب کنید.پس ما ادامه این مطلب را برای شما درباره این موضوع تنظیم خواهیم کرد.اما شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات ما به لینک های زیر نیز سر بزنید:

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله

سوله ارزان

 

یکی از مهم ترین وکلیدی ترین نکاتی که باید به آن بسیار توجه کرد مقاوم بودن زمین مورد نظر است تا توانایی تحمل نیروی وزن ثقلی ساختمان را داشته باشد. و ساختمان دچار نشست نشود.

در این راستا مهندسین مربوطه می بایست ابتدا عملیات بررسی مقاومت فشاری زمین را انجام دهند. برای انجام این عملیات از خاک طبقات مختلف زمین نمونه برداری کرده و آنرا جهت تحمل بار به آزمایشگاه می فرستند.

پس از این که آزمایشگاه اقدام به مشخص نمودن مقاومت فشاری خاک نمود‌، مهندس طبق این مقاومت فشاری خاک محاسبه پی سازی را انجام می‌دهد. که هر چه این عدد کوچکتر باشد، باید ابعاد پی بزرگتر و هر چه این عدد بزرگتر باشد ابعاد پی بزرگتر می‌شود که معمولاً این عدد نزدیک به یک کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است.

سوله دست دوم در یک نگاه 

سبک ترین نوع سازه ی فلزی سوله است که بسیار سریع قابل اجراست. جالب است بدانید نامگذاری این نوع سازه برگرفته است از شخصی به همین نام که اولین بار این نوع سازه را طراحی و اجرا کرد.

سقف تمامی سوله های اجرایی به صورت شیبدار است.

به علت مزایای زیادی که سوله دارد از جمله سبک بودن،سریع الاجرا بودن،و کم هزینه بودن  در دنیا بسیار رواج دارد.

 

مراحل اجرای سوله : شامل محاسبات ، نقشه های اجرای کامل ، برش ورق ، مونتاژ ، جوش ، شات بلاست و رنگ آميزی ، حمل و نصب مي باشد

انواع مختلف سوله

سوله می تواند با ستون های مشترک و ابعاد و کاربردهای مختلف ساخته و اجرا گردد.

سوله تکی : به سوله ای گفته می شود که بدون داشتن ستون وسط قابل نصب و اجرا می گردد.

سوله زوجی : به سوله ای گفته می شود که با داشتن يک ستون وسط قابل نصب و اجرا می گردد.

سوله زوجی با چند ستون مشترک : به سوله ای گفته می شود با چندين ستون مشترک قابل نصب و اجرا می گردد

سوله دارای طبقات : به سوله ای گفته می شود دارای نيم طبقه جهت مصارف کارگاهی ، انبار ، اداری و .... که می تواند دارای طبقات بيشتری هم باشد.

سوله دارای جرثقيل : به سوله‌ای گفته می شود که دارای جرثقيل سقفی درون کارگاهی که در کليه سازه‌های مختلف سوله قابل اجرا می باشد.

برای اطلاع از قیمت سوله دست دوم ، سوله ارزان ، سوله آماده میتوانید به سایر صفحات این سایت سر بزنید.

قیمت ساخت سوله 

قیمت سوله دست دوم 

قیمت ساخت اسکلت فلزی

سوله در يک نگاه کلی

  ساخت سوله به عنوان یکی از مهم ترین  چالش های این روز های صنایع محسوب می شود . چرا که قیمت ساخت سوله می تواند پارامتر بسیار مهم ی در انتخاب نوع سازه باشد. از این رو میتوان با توجه به این موارد و با توجه به  و قیمت ساخت سوله و هم چنین قیمت سوله دست دوم و با در نظر گرفتن هزینه ساخت سوله استفاده از سوله میتواند توجیه پذیر باشد. 

 شرکت سوله ایران  با درنظر گرفتن قدرت فنی و  توان اجرایی این مجموعه خدمات زیر را ارئه میدهد 

 

خرید سوله دست دوم 

فروش اسکلت فلزی 

فروش سوله دست دوم 

هزینه ساخت سوله 

قابلیت های سوله های فلزی


سبک ترین نوع سازه ی فلزی سوله است که بسیار سریع قابل اجراست. جالب است بدانید نامگذاری این نوع سازه برگرفته است از شخصی به همین نام که اولین بار این نوع سازه را طراحی و اجرا کرد

.

سقف تمامی سوله های اجرایی به صورت شیبدار است.
به علت مزایای زیادی که سوله دارد از جمله سبک بودن،سریع الاجرا بودن،و کم هزینه بودن در دنیا بسیار رواج دارد.

مراحل اجرای سوله : شامل محاسبات ، نقشه های اجرای کامل ، برش ورق ، مونتاژ ، جوش ، شات بلاست و رنگ آميزی ، حمل و نصب مي باشد


انواع مختلف سوله


سوله می تواند با ستون های مشترک و ابعاد و کاربردهای مختلف ساخته و اجرا گردد.


سوله تکی : به سوله ای گفته می شود که بدون داشتن ستون وسط قابل نصب و اجرا می گردد.(8)
سوله زوجی : به سوله ای گفته می شود که با داشتن يک ستون وسط قابل نصب و اجرا می گردد.(88)
سوله زوجی با چند ستون مشترک : به سوله ای گفته می شود با چندين ستون مشترک قابل نصب و اجرا می گردد.(888)
سوله دارای طبقات : به سوله ای گفته می شود دارای نيم طبقه جهت مصارف کارگاهی ، انبار ، اداری و .... که می تواند دارای طبقات بيشتری هم باشد.

سوله دارای جرثقيل : به سوله‌ای گفته می شود که دارای جرثقيل سقفی درون کارگاهی که در کليه سازه‌های مختلف سوله قابل اجرا می باشد

قیمت سوله دست دوم

قیمت ساخت اسکلت فلزی

قیمت ساخت سوله 

فروش سوله دست دوم  در کیش | قیمت ساخت سوله در کیش

کیش به عنوان یکی از مراکز تفریحی مهم و برجسته در ایران محسوب می شود. از این رو ساخت مراکز تفریحی و تجاری در این جزیره زیبایی رونق فراوانی دارد . 

بانک سوله ایران تولید کننده سوله دست دوم و همچنین تولید کننده اسکلت فلزی در ایران خدمات ساخت سوله و همچنین ساخت اسکلت فلزی را در کیش انجام داده و شما عزیزان میتوانید خدمات زیر را از بانک سوله ایران درخواست کنید 

ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

ساخت سوله 

ساخت سوله در کیش 

در کیش سابقه ی ساخت سوله  از سال های دور تا به امروز زیاد بوده و این شرکتهای ساخت اسکلت فلزی در کیش  مدام از افراد متخصص که در زمینه ی عمران  و معماری و تاسیسات تحصیلات دارند دعوت به کار میکند .

این متخصصین مدیریت اجرایی در زیبا سازی شهر کیش را برعهده دارند و با تمام نیرو ومهارت و طبق اجرای قانونی و رعایت اصول مهم در زمینه ی اسکلت فلزی و ساخت سازه های دیگر در این زمینه اقدام میکنند .

  با توجه به نیاز بالای این بخش از کشور به سازه های فلزی از مهم ترین فاکتور های مورد توجه سرمایه گذاران ساخت سوله و همچنین ساخت اسکلت فلزی با عنوان سوله ارزان است از این رو قیمت از مهم ترین فاکتور های فعالیت  در شرکت های سوله سازی در این منتطقه محسوب میشود.  در زیر میتوانید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید . 

سوله ارزان 

از ویژگی مهم این شرکتها ارائه ی خدمات امنیتی برای مسولین و کارکنان و استفاده از مشاورین برای هرقسمت از مراحل ساخت  و رفع تمام مسائل حقوقی و برآوردن نیاز و کم کردن و پرداخت هزینه برای هر برنامه به موقع و اجرا و . .نصب کار هستند

 

ساخت اسکلت فلزی در کیش 

کیش جزء مراکز مهم در ساخت اسکلت فلزی و ارائه سوله دست دوم و فروش سوله دست دوم  مطرح در صنعت است . غیر از سوله سازی برای شهرهای دیگر در زیباسازی و نمای کیش توجه خاصی دارد.

این شهر در زمینه ی ساخت و ساز از رونق بالایی برخوردار است.

در مورد شرکتهای خاصی که در کیش وجود دارد دلیل مطرح بودن آنها تخصص در اجرای قوانین و ایجاد رضایت در مشتری است . بینظیر بودن کیفیت ساخت سوله ،قیمت مناسب ،شرایط پرداخت آسان ، امکان بازدید مشتری از مکان و سوله ،تحویل سریع و آسان و بسیاری از مواردی که خاص بودن این شرکتها را نشان میدهد.

 

.مصالحی که در این شرکتها بکار میرود زیر نظر کادر فنی قرار دارد. و در ارائه ی هر خدمتی مثل سوله های انبار و صنعتی و سوله های مختلف با قیمتهای مناسب در سطح کیش وارائه ی  زمینهای بزرگ  و دیگر خدمات است.

قیمت سوله دست دوم 
قیمت ساخت سوله 
قیمت ساخت اسکلت فلزی

 خرید و فروش سوله دست دوم در تهران

سوله دست دوم در تهران نیز به مانند سایر مراکز استان ها کاربردهای زیادی دارد . از این رو همواره شرکت های زیادی در این زمینه در این شهر

فعالیت دارند. اما آیا به راستی همه عرضه کنندگان سوله های دست دوم به راستی سوله دست دوم میفروشند؟

این سوالی است که تعداد زیادی از ما با ان رو به رو هستند ، چرا که بسیاری از شرکت ها با استفاده از ضایعات آهن اقدام به ساخت سوله کرده و آن را به عنوان سوله دست دوم معرفی میکنند. 

این موضوع از آن جایی که قیمت ساخت سوله نیازمندبهره گیری از اقسام خاصی از فولاد و همچنین بهره گیری از علم مهندسی سازه است ، عموما سازه های ساخته شده نه با کیفیت هستند و نه قابل اعتماد . 

بانک سوله ایران به عنوان بزرگترین خریدار و فروشنده سوله دست دوم به عنوان یکی از فعالان بزرگ در زمینه سازه های فلزی شناخته می شود ، که ازجمله خدمات آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد. 

سوله دست دوم 

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله 

 

سوله دست دوم در شیراز

سوله دست دوم در تهران

بانک سوله ایران به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دمونتاژ سوله های دست دوم در شهرهای مختلف ایران و دارای 15 اکیپ مختلف در سراسر کشور برای خدمت رسانی ، و همچنین دارای بیش از 250 هزار متر سوله در کارخانه های خود آماده است تا بهترین خدمات را به سرمایه داران یاری برساند .

چرا فروش سوله دست دوم در تهران

با توجه به پیشرفت شهرستان تهران و وجود صاحبان سرمایه در این شهر سوله ایران بهترین خدمات را میتواند با ارزانترین قیمت به افراد دهد و فروش سوله دست دوم در تهران را با کیفیتی مناسب در اختیار افرادی که نیازمند ساخت سوله هستند قرار دهد.

  • خرید سوله دست دوم در تهران
  • سوله دست دوم در تهران
  • فروش سوله دست دوم ارزان در تهران
  • قیمت سوله دست دوم در تهران

جهت اطلاع از توضیحات بیشتر در مورد سوله دست دوم در تهران با ما تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 برای آشنایی با خدمات بانک سوله ایران میتوانید به بخش های مختلف وب سایت سر بزنید یا با کارشناسان ما در ارتباط باشیدو از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید. 

مراحل ساخت اسکلت فلزی  

خرید و فروش سوله دست دوم در تهران - خرید و فروش سوله دست دوم در تهران

فروش سوله دست دوم در تهران - خرید سوله دست دوم در تهران - قیمت سوله دست دوم در تهران - 

کیفیت و نظارت بر ساخت اسکلت های فلزی

در مورد ساخت اسکلت های فلزی غیر از فرایند ساخت آنها باید مطالب و نکاتی را در مورد کیفیت و نظارت بر این سازه ها را بدانید و انتخاب دقیق و درست را داشته باشید.

اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد به این گونه است که متخصصین و مهندسین  ماهر بر نظارت و کیفیت این سازه ها باید در مورد سازه ها بررسی کرده و تاییده های ساخت و ساز را ابلاغ کند . از این رو باید توانایی های شرکت ها در هنگام سفارش ساخت اسکلت فلزی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

  شرکت های ارائه دهنده خدمات ساخت اسکلت فلزی و دیگر سازه هیا فولادی بایستی با در اختیار داشتن مهندسان و ناظران مجرب به طور پیگیرانه خدمات خود را در زمینه ی نظارت اسکلت فلزی و نظارت جوش به کلیه مشتریان و کاربران گرامی ارائه دهد.

ارائه خدمات مشاوره ای در زمان ساخت اسکلت فلزی جهت بالا رفتن میزان آگاهی کاربران از استاندارد ها ، محدودیت ها و باید های این صنعت به صورت رایگان توسط بانک سوله ایران انجام میگیرد. برای درخواست خدمات مشاوره می توانید از واحد های زیر درخواست خود را ارسال کنید.

مشاوره ساخت سوله

مشاوره خرید سوله دست دوم

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

استاندارد های مهم در ساخت اسکلت فلزی جوشی

پایه واساس تمام برنامه های کنترل کیفیت سازه ها و اجزای ساخته شده فلزی با روش های جوشکاری ، بازرسی جوش می باشد .

کدها واستانداردها به منظور کسب اطمینان از عملکرد مناسب اتصالات جوشی در شرایط سرویس ، غالباً اشاراتی نسبت به انجام بازرسی چشمی جوش و محدوده پذیرش عیوب در بازرس چشمی دارند.

در طی فرایند برپایی سازه چک کردن سازه و نحوه فعالیت ها باید به طور منظم توسط مهندسین ناظر بر عملیات بررسی شده و پیگیری های لازم در خصوص کیفیت سازه مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

در شرکت هایی که به ساخت اسکلت های فلزی معروف هستند در مورد ساخت این سازه ها با کادر مجرب اقدام به فعالیتهایی و برنامه هایی در زمینه ی ساخت اسکلت فلزی و بررسی هزینه های آن در شرایطی که در خواست کننده مورد نظر داشته باشد ارائه میدهد. .

اگر قصد راه اندازی مجتمع های ساختمانی با سازه های فلزی ، سوله و یا استفاده از خدمات نظارتی در حوزه ی جوش و اسکلت فلزی دارید می توانید از شرکت های مختلف در این زمینه بهره ی زیادی را ببرید امروزه پارامتر سرعت در ساخت سازه های صنعتی در دهه های اخیر بسیار مهم شده است که این مهم با انتخاب اسکلت فلزی تا قدری محقق خواهد شد

 

 سوله دست دوم 

ساخت سوله

قابلیت های سوله سبک قوسی

در مورد ساخت سوله سبک قوسی در محتوای قبلی وب سایت با عنوان آشنایی با ساخت سوله قوسی آشنا شدیم و فهمیدیم که از نوع سوله های سبک بشار میرود .

در مورد این سوله ها اطلاعاتی را در نظر گرفته اییم که برای شما در این مطلب قرار میدهیم . بخصوص در مورد جابجایی این سوله ها که بسیار مفید و ارزشمند هستند .

 در این مورد شما باید بدانید که این سوله های سبک قوسی در زمانی که نیاز به جابه جایی سوله باشد این نوع سوله های قوسی تیر ورقی به دلیل اجرای کل پروژه از جمله پوشش و عایق کاری و کلیه اتصالات سازه به صورت پیچ و مهره ای اجرا میگردد.

 با وجود پرسنل ماهر و امکانات لازم جهت این کار که در کشور ما به سهولت یافت می شود با کمترین هزینه دمونتاژ و در هر نقطه از کشور و یا خارج از کشور قابلیت جابجایی و نصب مجدد را دارد.

از این رو میتوان از ان به عنوان سوله دست دوم نیز بهره برد. کافیست که با توجه به نیاز های پروژه برنامه ریزی های لازم در جهت بازسازی و ترمیم سازه را انجام داد

هزینه دمونتاژ و نصب این نوع سوله ها معادل 3 تا 5 درصد کل سازه می باشد و هزینه حمل ونقل سوله های پیچ و مهره ای بنابر بعد مسافت تعیین میگردد.

که البته این معیاری دقیق و دائمی برای این کار نیست و میتواند برای شرکت های مختلف متغیر باشد. کافیست با واحد فروش بانک سوله ایران تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

ساخت سوله

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

در صورتی که در سوله های مشابه ماندد ubm و پروفیلی جوشی و فضا کار چنین امکانی وجود ندارد.  چراکه عملا نیاز به جرثقیل های سنگین دارد و جابجایی به مناطق دوردست به دلیل غیر قابل تغییر بودن ابعاد سوله غیر ممکن است.

 در سوله های پروفیلی جوشی به دلیل برشکاری و پرت مصالح و هزینه بالای دمونتاژ این نوع سوله ها عملا مقرون به صرفه نیست.

در این نوع سوله ها هزینه دمونتاژ و نصب سوله به صورت مجدد بین 30 تا 100 درصد کل سازه می باشد

با دریافت مشاوره پیش از خرید میتوانید هنگام خرید خیالی آسوده داشته باشید. چرا که مشاوران بانک سوله ایران شما را برای خرید بهتر راهنمایی خواهند کرد.

مشاوره خرید سوله دست دوم

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

مشاوره ساخت سوله

آشنایی با ساخت سوله قوسی

با ساخت سوله و چگونگی طراحی آن آشنا هستید. در وب سایت بانک سوله ایران تلاش کرده ایم تا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار مخاطبان قراردهیم . این اطلاعات در سه بخش کلی دسته بندی می شوند و بنابر کاربرد ها دسته بندی می شوند. میتوانید در این بخش ها با این موارد بیشتر آشنا شوید.

ساخت سوله

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله سبک قوسی 

 میدانید که این سوله ها در بسیاری از قسمتهای مختلف در سطح ایران ساخته میشود و اهمیت زیادی دارد. این سوله ها از بهترین سازه های صنعتی بشار میروند و کاربرد بسیاری نیز دارند . از این رو تمایل به در اختیار داشتن سوله مناسب با قیمت مناسب همواره وجود دارد . از این رو در بسیاری از موارد ساخت سوله اولویت خود را از دست داده و اولویت به سمت سوله دست دوم خواهد رفت .

البته نکته قابل توجه در این بخش استفاده از خدمات مشاوره ای است که به ما امکان میدهد بهترین انتخاب را داشته باشیم.  از این رو کارشناسان بانک سوله ایران به شما یاری خواهند داد تا بتوانید کالای مناسب و مورد نیاز خود را درخواست کنید.

طراحی و ساخت سوله سبک قوسی

در این جا بحث بیشتر به یک نوع خاص از سوله است . طراحی و ساخت سوله سبک قوسی با دخالت  نرم افزارهای بروز دنیا ودستگاه های اتوماتیک اجرا می شود. ساخت سوله با بهترین کیفیت و قابلیت ها و استانداردها  عملیاتی می شود .

از جمله  فعالیت های این این شرکت ها در زمینه ساخت سوله قوسی (هلالی) می باشد.

قیمت تمام شده هر متر مربع سوله معیار محاسبات یک سوله سبک ارزان و مقاوم محسوب می گردد. ساخت سوله قوسی نیاز به طراحی دقیق و استفاده از مواد اولیه مرغوب دارد.

در خرید یک سوله سبک قوسی، ارزان و مقاوم فاکتورهای دیگری نیز دخیل هستند که در مجموع بسیار پر اهمیت است

 

معیار های ساخت سوله قوسی

در سوله های قوسی تیر ورقی میتوان از عرض 5 متر تا دهانه 60 متر اجرا نمود در صورتی که در سوله های مشابه مثل ubm از عرض 10 متر تا 34 متر قابلیت اجرا دارد.

در سوله های هلالی (قوسی) ارتفاع ستون سازه را از 1 متر تا 36 متر میتوان اجرا نمود در صورتی که در سوله های مشابه از جمله ubm  نهایتا از 5 ال 12 متر می توان استفاده نمود.

مشاوره ساخت سوله

مشاوره خرید سوله دست دوم

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله در شهر همدان 

در طول سالیان زیادی در شهر همدان در مزینه ی ساخت سوله و سوله دست دوم خدمات زیادی را انجامشده است و به دلیل ماهیت صنعتی این شهر کاربرد های زیادی برای سوله در این شهر وجود دارد توجه به سلیقه ها و مهارت های لازم در ساخت سوله به ویژه متناسب با نیاز های بومی این شهرستان میتواند تضمین کننده سابقه فعالیت مفید در این شهر باشد

 برای بهره مندی از خدمات بانک سوله ایران در شهر همدان کافیست با مشاوران ما در زمینه های مختلف سازه های صنعتی مشاوره کنید . 

 

ساخت سوله 

 سوله دست دوم 

ساخت اسکلت فلزی

برای ارائه خدمات مناسب  ابتدا بایستی به بررسی های دقیق عمرانی پرداخت  و نکات و موارد مهم برای دستیابی به هوای مناسب درون سالن را از همان آغاز ساخت سوله در نظر گرفت و بهترین راه کارها را پیشنهاد داده و اجرا کرد . 

  خدمات سوله سازی  در همدان

بانک سوله ایران چه در زمینه ساخت سوله در همدان و چه در زمینه ی خدمات دیگر که  شهرهمدان برای مشتریان در زمینه ی سوله دست دوم و ساخت اسکلت فلزی  انجام داده است بسیار زیاد بوده و با وجود گستردگی زیادی که این سوله ها دارند و از لحاظ وزن و مواد ساخته شده با قیمتهای متفاوت و عالی به مشتریان و درخواست کنندگان پیشنهاد داده میشود. .

 برای بهره مندی بیشتر از خدمات ما کافی است با مشاوران ما در هر جایی از ایران که هستید ارتباط داشته باشید . همکاران ما با توجه به نیاز های شما در زمینه های مختلف صنعتی و کاربردی میتوانند به شما پیشنهاداتی ارائه دهند که بتوانید با کمترین هزینه طرح های خود را عملیاتی کنید . 

مشاوره ساخت سوله 

مشاوره خرید سوله دست دوم 

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

مراحل ساخت سوله های  فولادی

ساخت سوله فولادی با ساخت سوله تفاوت زیادی دارد. در این محتوا تلاش داریم تا حد ممکن با سوله های فولادی و مراحل ساخت آن آشنا شویم.  

.در مورد سوله فولادی نکته ایی را باید بدانید که فرایند تایید مهندسی در این سازه ها با محاسبات پیچیده ریاضی انجام میگیرد .

همانگونه که در ساخت اسکلت فلزی آگاهی به علم سازه میتواند در بالارفتن کیفیت سازه نهایی اثر زیادی داشته باشد، مهندسی سازه میتواند نقش تعیین کننده ای در کیفیت سازه های فولادی داشته باشد.  

این محاسبات در مورد ساخت سوله ی فولادی ،ساخت سوله ی جوشی یا سوله ی پیچ و مهره ایی باید حتما مورد تایید قرار گیرد.  

 از موارد مهم برای تعیین کیفیت و طول عمر سوله، سوله متریال، دستگاه های جوشکاری و برشکاری است که در ساخت سوله فولادی کاربرد دارد

نقش دستگاه های صنعتی در کیفیت ساخت سوله فولادی

از دستگاه های جوشکاری که درساخت سوله استفاده می شود می توان به دستگاه جوش توپودری ، دستگاه جوش الکترود و دستگاه جوش اتوماتیک دروازه ای و برشکاری دستگاه هوابرش، قیچی و دریل اشاره کرد.

اتوماتیک بودن دستگاه های جوشکاری و پیشرفته بودن آن ها، هم چنین معتبر و استاندارد بودن الکترود و سیم جوش ها باعث بالا بردن کیفیت اتصالات مقاطع و استحکام بیشتر سازه می شود.

 

در نتیجه محصول نهایی محصول قابل اعتماد تر و با کیفیت تری خواهد بود .  

 

ساخت سوله فولادی و طراحی داخلی 

در طراحی سوله ی فولادی نکته ی مهمی را باید رعایت کرد توجه به این نکات در زمینه ی ساخت سوله بسیار تاکید شده و مهندسان و مشاوران در  این زمینه مورد بررسی قرار میدهند. نکته مهم در این بخش توجه در هنگام خرید سوله دست دوم نیز هست که بایستی تمامی موارد فوق مورد ارزیابی واقع شود و پارامتر های مهم در ان ها نیز مورد ارزیابی قرار گیرد. 

این مورد در اجزای داخلی ساختمان است که باید حتما در اجزای داخلی ساختمان یک برنامه و سیستم مناسبی را انتخاب کرد.  این انتخاب وابسته به موارد مختلفی است. روش هایی که برای ساخت سقف های متکی به تیرهای فولادی استفاده می شود شامل عرشه فولادی با بتن درجا، دال بتنی درجا بر روی قالب مناسب، دال بتنی پیش ساخته می باشد.

برای اقتصادی شدن صنعت سوله سازی و قیمت ساخت سوله ، باید از عملکرد مرکب بین دال بتنی و تیر فولادی که در هر سه روش امکان پذیر است، استفاده شود. حفاظت قسمتهای فولادی سقف  از آتش سوزی در اجرای سقف مسئله ی مهمی است که باید به آن توجه شود.

سقف کاذب گزینه ی مناسبی برای این کار است. در سازه های فلزی مانند سوله، معمولا دیوارهای خارجی باربر نبوده و برای ساخت آن ها با توجه به شرایط باید از مصالح مختلف استفاده شود.

 

نکاتی برای طراحی سوله فولادی 

کسانی که در ساخت سوله بخصوص ساخت سوله های فولادی فعالیت میکنند باید نکات زیر را مورد بررسی قرار دهند و به آن توجه کنند. 

  • بارگذاری جانبی سوله شامل بار باد و زلزله
  • بارگذاری برای بار مرده ، بار برف و بار نامتقارن  
  • بارگذاری جرثقیل برای سوله
  • ارتفاع جانبي سوله و ارتفاع دیوار
  • دهانه و طول و تعداد قاب های طولی سوله
  • محاسبه ضریب طول موثر
  • ضریب منطقه ای
  • نحوه کنترل جابه جایی
  • درصد شیب سقف سوله و پوشش سقف سوله
  • ارائه طرحی با حداقل دورریز ورق و ارائه دفترچه محاسبات سوله
  • تنش مجاز خاک منطقه موردنظر و نوع زمینی که ساخت روی آن انجام می شود
  • طراحی تیر حمال جرثقیل، پرلین ها و میل مهار
  •  

دیگر خدمات ارائه شده توسط بانک سوله ایران به شرح زیر معرفی می شود.

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله

 

 

خصوصیات سوله  وسوله سازی

سوله را با آن آشنا هستید که سازه ایست  فلزی با سقف شیب دار ، کاربرد های متنوع ساخت سوله به خصوصیات سوله و سوله سازی برمی گردد . ساخت سوله به دلیل تفاوت طراحی ساخت آنها با سایر سازه های صنعتی متفاوت است .چهارچوب این سازه ها حالت شیب دار و دهانه ی آن نیز نسبت به سایر سازه های صنعت متفاوت است .

در اینجا باید توجه داشت که در طراحی سوله و همچنین ساخت سوله نمیتوان از پروفیل هایی که در بازار برای ساخت استفاده میشود. برای سوله کار کرد .باید برای سوله  اقدام به ساخت آن کرد که یه آن تیر ورق میگویند. پس در ساخت سوله باید این موارد را رعایت کرد که جزء خصوصیات سوله است.

 

طراحی سوله چگونه است ؟

نکته ایی که در این  متن مهم است توجه به سوله و طراحی آن ونیاز به امکانات مخصوص آن است . شما باید در ساخت و طراحی سوله از متخصصین و کسانی که وارد به این کار هستند استفاده کنید. در طراحی این سوله ها باید فاکتورهای دقیقی را اعمال کرد که بی توجهی به آن باعث پرداخت هزینه های بالایی میشود.

 این باعث میشود کیفیت و استحکام کار را به شدت پایین بیاورد. مثلا شما باید به این گزینه ها در طراحی توجه کنید .ارتفاع جانبی سوله وارتفاع دیوار،تعداد قابهای طولی  سوله،درصد شیب سقف سوله ، طراحی میل مهار،ضریب منطقه ایی ، پوشش مورد نظر در سقف سوله و فاکتورهای مهم دیگر که در طراحی سوله حتما باید به آن توجه کرد.

مشاوران بانک سوله ایران همراه با شما هستند برای طراحی سازه های فلزی متناسب با نیاز های مشاغل صنعتی و کارگاهی 

ساخت سوله

سوله دست دوم 

ساخت اسکلت فلزی

 

بررسی معایب و مشکلت ساخت اسکلت فلزی

بی شک در این وب سایت تاکنون مزایای زیادی از ساخت اسکلت فلزی مطرح شده است . در این نوشتار تلاش داریم تا درباره معایب ساخت اسکلت فلزی و مشکلات ساخت اسکلت فلزی نیز مطالبی را یادآوری کنیم . تا در صورتی که قصد ساخت بنا با کاربری هایی دارید که محدودیت هایی را دارند این موارد را رعایت کنید.  

 

ضعیف سازه های ساخته از اسکلت فلزی در مقابل حرارت

بی شک همه شما ها میدانید که مقاومت فلز با افزایش دما کاهش می‌یابد.در ساخت اسکلت فلزی برای بنا هسته اصلی ساختمان فولاد است از این رو  اگر دمای اسکلت .فلزی به حدود ۶۰۰ درجه سانتی گراد برسد‌، تعادل ساختمان به خطر می‌افتد.


 خوردگی فلزات در سازه های فلزی


.ساختمان‌های اسکلت فلزی در مقابل عوامل جوی دچار خوردگی شده و از ابعاد مفید آنها کاسته می‌شود. ضمناً مخارج نگهداری و محافظت آنها هم زیاد است. از این رو  پیشنهاد میشود در جاهای مرطوب از سازه های معمولی فلزی استفاده نشود و در صورت نیاز به ساخت سوله و همچنین ساخت اسکلت فلزی توجه داشته باشید که اقدامات پیشگیرانه را درنظر بگیرید. 


تمایل قطعات فشاری به کمانش


با توجه به اینکه در ساخت سوله و ساخت اسکلت فلزی تعداد قطعات فلزی زیاد بوده و ابعاد آنها معمولا” کوچک است‌، تمایل به کمانش در این قطعات زیاد بوده و این موضوع یک نقطه ضعف محسوب می‌شود.

 اهمیت نظارت بر عملیات جوشکاری در ساخت اسکلت فلزی


استفاده از پیچ و مهره و تهیه قطعات در کارخانه‌، اقتصادی‌ترین و فنی‌ترین کار بوده که در کشور ما برای ساختمان‌های متداول انجام چنین کاری مقدور نیست. استفاده از جوش برای اتصالات‌، به علت مهارت کم جوشکاران‌، قدیمی بودن ماشین آلات‌، عدم کنترل دقیق توسط مهندسین ناظر‌، گران بودن هزینه آزمایش جوش و …… برزگترین ضعف

اسکلت‌های فلزی است

با ما همراه باشید برای کسب اطلاعات بیشتر 

ساخت سوله 
سوله دست دوم 

 

مصالح و جوشهای مصرفی در سوله

در این نوشتار  قصد داریم شما را با مصالح مصرفی در ساخت سوله آشنا سازیم . در کنار آن جوش های مصرفی در ساخت سوله را نیز معرفی کنیم. در ساخت ای سازه های  فلزی   مصالحی که بکار میرود به صورت ورقهایی  که عموما ورق تیپ ST37 با ضخامت 5میلیمترتا 30 میلیمترو بعضی موارد دیگر از ورقهای ST52استفاده می شود. 

 

 جوشهای مصرفی  آشنا کنیم .    هم استفاده میشود. جوشهای مصرفی نیز در ساخت سوله طبق آیین نامه AWS  متغیر است. یعنی از 4 میلیمتر تا 30 میلیمترتغییر میکند.

 

اشنایی با الکترود ها و برش ورق ها در ساخت سوله

سوله مراحل زیادی را در ساخت دارد که برای آشنایی با آن مطالبی را در اختیار میگذارند تا افراد علاقه مند به آن بتوانند بهره مند شوند . یکی دیگر ازقسمتهای ساخت سوله الکترودها است . در مصرفهای عمومی از الکترودهای  E6013 ودر جوشهای نفوذی از

E7018 استفاده میشود.برای جوشهای قطعاتی از الکترود های E7018  استفاده میشود. این مواردی در مصرف الکترودها بود . حال برای برش ورقها از دو دستگاه استفاده میشود. برای برش ورقها یی که ضخامتشون 30 میلیمتر است از گیوتین استفاده میشود. و برای برش ورقهایی که بالاتر از 30 است از دستگاه برش اتو ماتیک استفاده میشود.

در وب سایت تلاش شده است مطالب آموزنده زیادی برای خوانندگان در نظر گرفته شود . کارشناسان بانک سوله ایران از شما تقاضا میکنند با دیگر مطالب ما همراه باشید. 

ساخت سوله

ساخت اسکلت فلزی

گام های عملیاتی پیش از ساخت اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی و همچنین ساخت سوله و استقرار آن نیازمند زیر سازی و اماده سازی اولیه بستر می باشد در این مقاله و در ادامه بخش اول نیازمندی های ساخت اسکلت فلزی  به این موضوع خواهیم .

رداخت و مراحل را شرح خواهیم داد. 

 

آغاز عملیات بتن ریزی در ساخت اسکلت فلزی

در گام ها پیشین از ساخت اسکلت فلزی به عملیات بتن ریزی رسیدیم. پس از اتصال ستون ها به شالوده نوبت به بتن ریزی میرسد. بتن مورد نظر یا از کارخانه تخلیه بتن یا در محل آماده می‌شود. یکی از مواردی که شما حتما باید به آن توجه داشته باشید مقاومت بتن است که بسیار حائض اهمیت است.

برای آزمایش بتن کافی است نمونه مکعبی یا استوانه‌ای از آن را تهیه و برای مشخص نمودن مقاومت فشاری و کششی …به آزمایشگاه بفرستند تا مقاومتی که مورد نظر بوده است داشته باشد. اگر بیشتر باشد مشکلی نیست ولی نباید ‌مقاومت بتن از مقاومت ذکر نموده کمتر باشد.

 

  گام های مهم در بتن ریزی برای ساخت اسکلت فلزی

 برای بتن ریزی سازه های بتنی و همچنین زیر سازی ساخت اسکلت فلزی نیاز است، اطلاعات خود را در این باره بیشتر کنیم .

 قبل از اینکه بتن در محل ریخته شود حتماً حمل بتن (تراک میکسر) چند بار بتن را به هم بزند و از فاصله بالا بتن را خالی نکند چون دانه بندی بتن به هم می‌ریزد. و اگر فاصله زیاد بود باید از ناودانی‌های فلزی که به آن شوت می‌گویند استفاده کند.

بسته به نوع کار و مقدار آرماتور مصرفی از ویبره برای تراکم کردن بتن استفاده شود. حتماً بتن ریخته شده پس از هر لایه بتن ریزی کاملاً ویبره شود تا هوای داخل بتن خارج شود.

پس از اتمام مرحله بتن ریزی و گیرش بتن باید سعی شود که سطح بتن مرطوب نگه داشته شود تا آب ترکیب خود را از دست نداده و سریعاً دچار ترگ خوردگی و در نتیجه ضعف بتن نشود.

پس از گیرش بتن، اقدام به باز کردن قالب نموده و پس از این عملیات، نوبت قرار دادن صفحات بیس پلیت و تعیین آکس آنها برای فرود ستون‌ها‌ است.

بعد از مشخص کردن آکس ستون‌ها و کار گذاری صفحه ستون‌ها، اقدام به هواگیری صفحه ستون‌ها می‌شود. ‌این عملیات به وسیله ریختن بتن شل در زیر صفحه است و در برخی موارد هم سوراخی در وسط صفحه ستون نموده و این عملیات اجرا می‌شود.

با سفت گردن پیچ‌های روی بیس پلیت، هوای اضافی خارج می‌شود. این کار به این دلیل است که فضای خالی زیر صفحه ستون باقی نماند و بر اثر فشار از ناحیه ستون‌ها دچار نشست نشود.

برای تسریع در کار گذاشتن و سرعت بخشیدن و زود مهار شدن تیر آهن ستون‌، قبلاً یک نبشی و یک ورق اتصال بر روی صفحه ستون جوش شده و به محض قرار گرفتن ستون در محل‌ و اطمینان از قائم بودن آن، عملیات جوشکاری انجام می‌شود.

 

نقش ستون سازی در ساخت اسکلت فلزی

پس از مرحله ی بتن ریزی نوبت به ساخت ستون ها میرسد. در زمان ساخت اسکلت فلزی ساختمان مراحل ساختن ستون شامل برش ستون‌ها، برش پروفیل‌های آن، مونتاژ ستون‌ها، سپس برش ورق‌های ستون، مونتاژ آن ورق‌ها روی ستون‌ و پس از آن ساختن نشیمن تیرها و مونتاژ آنها روی ستون‌ها است.

در طبقات بالاتر، از تیر آهن های با نمره پایین‌تر نسبت به طبقات پایین استفاده می‌شود و دلیل آن هم کاهش بار در طبقات فوقانی است. برای تقلیل اندازه ستون، روش معمول این است اختلاف ضخامت توسط اتصال پلیت در طرفین و جوشکاری آن صورت می‌پذیرد.

ستون‌ها‌ به وسیله قلاب‌هایی که در سر آن وصل شده توسط جرثقیل بلند شده و در محل مورد نظر که قبلاً آکس در روی بیس پلیت مشخص شده قرار می‌گیرد.

پس از اینکه جوشکاری‌های اولیه صورت گرفت و ستون در محل خود قرار گرفت در این مرحله باید بقیه نبشی‌ها و پلیت‌های لازم به پایه ستون و صفحه ستون جوش شود و در داخل نبشی‌ها حتماً لچکی‌هایی جوش شوند.

لچکی عبارت است از تکه‌ای از پلیت به ضخامت مشخص که شکل آن تقریباً ذوزنقه‌ای شکل بریده شده و بر دل نبشی‌های متصل شده جوش می‌شود.

جوش دادن نبشی‌های به ستون و صفحه بیس پلیت عیب این شکل رنگ نزدن به فلزات برای جلوگیری از عمل اکسیدن شدن فلزات است.

عملیات تیر سازی در ساخت اسکلت فلزی

به دلیل این که توان تیرها را بالا ببرند، اقدام به لانه زنبوری کردن تیرها می‌کنند. برای این منظور با استفاده از شابلن که در اختیار جوشکار قرار می‌دهند و به کمک هوا گاز اقدام به برش می‌کنند.

 قطعات جدا شده را دوباره تحت شرایطی به هم جوش می‌کنند. سپس دو سر تیر را به کمک پلیت وصله می‌کنند و این کار به دلیل آن است که هنگام کار گذاشتن تیر لانه زنبوری در دو سر نیروی برش حداکثر است‌. برای مقابله با نیروی برش این کار صورت می‌گیرد.

برای سوار نمودن تیرها بر ستون‌ها قبلاً در ارتفاعات مشخص‌، تیر به ستون سوار می‌شود. در این ارتفاعات نبشی‌هایی قرار گرفته و تیرها بر روی آنها ‌جوش می‌شوند.این نبشی‌ها هنگامی که ستون را هنوز به صورت ایستاده قرار نداده‌ و روی زمین افتاده‌اند، صورت می‌گیرد.

 

نقش بادبند در ساخت اسکلت فلزی

به طور کلی بادبند باعث می‌شود که مقاومت ساختمان در برابر نیروهای افقی مانند باد و زلزله و…افزایش یابد. اجرای بادبند به این صورت است که بنا به محاسبه برای بادبند از ناودانی تک یا جفت تک یا جفت و….استفاده می‌شود.

بعد از اینکه نوع پرویفل طبق محاسبات انتخاب شد از یک سر ستون به پایه دیگر آن به صورت چپ و راست نصب می‌شود و باید از دو طرف کاملاً به وسیله ورق و جوش مهار شود. طرف دیگر نیز به همین صورت اجرا می‌شود و در نهایت به صورت ضربدر درمی‌آید. و محل برخورد دو ضربدر را به وسیله یک پلیت، طبق نقشه محاسباتی ابعاد و ضخامت آن، مهار می‌کنند.

با توجه به نیرویی که وارد می‌شود ابعاد وصله و خود پروفیل بادبند تغییر می‌کند. مثلاً هر چه به طبقات پایین‌تر نزدیک می‌شوند، قطورتر انتخاب شده، چون نیروی زلزله در طبقات پایین‌تر بیش از طبقات بالا است.

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله

  اقدامات پیش از آغاز ساخت اسکلت فلزی ساختمان 

 

 یکی از اصلی ترین اطلاعاتی که میتواند در تصمیم گیری مهندسین و مالکین یک ساختمان اثر بگذارد نیازمندی های ساخت اسکلت فلزی است . زیرا که امروزه بیشتر ساختمان ها از اسکلت فلزی و بتنی استفاده میکنند و ساختمان ها بنا هایی غیر مسلح هستند. بنابر این باید در این رابطه اطلاعات بالایی داشته باشند.

اصلی ترین گام برای ساخت یک ساختمان این است ک ما اطلاعاتی پیرامون زمینی که قصد داریم در آن ساخت و ساز انجام دهیم بدست آوریم چرا که اهمیت این موضوع که زمین میتواند وزن ساختمان را متحمل شود یا نه وجود دارد. این موضوع در انتخاب نوع سازه می تواند اثر گذاری بالایی داشته باشد.  برای این منظور ابتدا از طرف مهندسین اقدام به عملیات برر‌سی مقاومت فشاری زمین مورد نظر می‌نمایند. برای این امر اقدام به گمانه زنی نموده و از خاک طبقات مختلف زمین نمونه برداری کرده و برای مشخص نمودن مقدار بار قابل تحمل نمونه را به آزمایشگاه فرستاده تا مورد آزمایش قرار بگیرد.

عددی که آزمایشگاه برای مهندسین ارسال میکند معمولا بین صفر تا یک کیلوگرم بر سانتی متر است که این عدد مشخص کننده میزان پی گیری است.بدین صورت که هرچه این عدد به صفر نزدیک تر باشد باید پی را بزرگتر ساخت و هرچه این عدد به یک نزدیک ترشود باید پی را کوچکتر ریخت. ساخت اسکلت فلزی نیازمند زیر ساخت های لازم خود است از این رو می بایست . در این مرحله توجه لازم را انجام داد.

 

آغاز زیر سازی ساخت اسکلت فلزی

 در آغاز زیر سازی ساخت اسکلت فلزی نیاز به خاکبرداری است و  بایستی با بتن به ضخامت ۱۰ سانتیمتر زیر پی ریخته شود. ، بتنی که با عیار کم سیمان در حدود ۱۵۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مکعب است.  تنها هدف از ریختن آن جدا نمودن سطح زمین از سطح پی اصلی و ایجاد سطحی صاف و یکنواخت در زیر پی است.

 زمین را بایستی بعد از خاکبرداری تراز کرده که به دو صورت با دوربین نیو‌ (Nevo) یا با شلنگ تراز بایستی تراز کنند. با گچ رنگ جایی که پی قرار می‌گیرد مشخص می‌کنند و زیر آن را مقداری بزرگتر ار ابعاد پی و شناژ به اندازه ۱۰ الی ۲۰ سانتیمتر بیشتر با سنگ و ملات سیمان تراز می‌کنند و بهتر است که کل زمین خاکبرداری را تراز کنند و سطح آن را با ملات ماسه سیمان و سمگ صاف کنند. پس از ریختن بتن مطابق با نقشه محاسباتی اقدام به آرماتوربندی می‌نمایند.

آرماتورگذاری طبق نقشه‌های محاسباتی بایستی اجرا شود و آن را طبق دیتایل‌ها بایستی اجرا‌ و کنترل کرد. بعد از عمل آرماتوربندی پی اقدام به قالب‌بندی می‌کنند. از انواغع قالب‌های چوبی، فلزی و .. استفاده می‌کنند و اگر از قالب‌های چوبی یا فلزی استفاده کنند بایستی حتماً سطح داخل آن را چرب کرد.

بعد از قالب بندی‌، آرماتورهای بولت که برای اتصال صفحه ستون به آن است، در محل مورد نظر قرار می‌گیرند. این بولت‌ها‌ با صفحه بایستی دقیقاً طبق نقشه در یک خط یعنی مرکز آنها، همه از یک خط از دو طرف قرار گیرند. و همه آنها در یک تراز باشند که نیاز به استاد کار ماهر دارد. بایستی از دو طرف ریسمان کشی شود و دقیقاً در محل تقاطع ریسمان‌ها آن قدر صفحه را تغییر دهند تا دقیقاً در آن جا قرار گیرند.

 

اتصال ستون ها به شالوده در ساخت اسکلت فلزی

 

این تصمیم که شما چگونه یک ستون را به شالوده متصل کنید بستگی به ستون و شالوده شما و پی ریزی دارد. در ستون با انتهای مفصلی فقط نیروی فشاری و برشی از ستون به شالوده منتقل می‌شوند. اگر‌ لنگر خمشی را ‌‌به شالوده منتقل کنند‌، در آن صورت‌، نیاز به طرح اتصال مناسب برای این کار خواهند داشت که اتصال گیردار خوانده

می‌شود.

 

 

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله

 

آشنایی چالش های خرید سوله دست دوم

 

بی شک خرید سوله دست دوم میتواند چالش های زیادی با خود داشته باشد، چرا که بسیاری از کسانی که مدعی فروش سوله دست دوم هستند به واقع واقع سوله دست دوم نمی فروشند.

سوله دست دوم” یعنی سوله ای که در محلی بوده و سپس باز شده و دومرتبه بسته و یا اصطلاحاً مونتاژ می شود ولی به دلیل تعداد کم یک همچون مواردی و تقاضای بیش از عرضه آن، یک عده اقدام به ساخت سوله هایی با ورق های ضایعاتی می نمایند که این ها اساساً سوله نیستند و سازه های آنها مرکب از ورق های مقراض ضایعاتی و با چیدمان و جوش بسیار نامناسب می باشند. این سوله ها دفترچه مستندات فنی ندارند و به واقع در فرایند ساخت سوله از مواد نا مناسب و بدون کیفیت ساخته شده است.

سوله دست دوم می تواند از محلی به محل دیگر منتقل شده و البته نکته قابل توجه در آن ها  ترمیم و بر طرف کردن نقاط ضعف سازه پیش از نصب در مکان تعیین شده است.

شرکت های زیادی با عنوان سوله دست دوم اقدام به فروش سازه هایی با جنس ضایعات فلزی می کنند ، که باید توجه داشت سوله دست دوم وی سوله واقعی نیست.

مشتریان سوله های دست دوم بر این باورند که اسکلت فلزی سوله های دست دوم با توجه به ماهیت پیچ و مهره ای آن در صورتی که به درستی باز و مجدداً بسته شود، هیچ تفاوتی با سازه نو ندارد و خرید آن به صرفه می باشد، البته باید توجه کرد که علیرغم این مزیت ظاهری که سوله های دست دوم دارند، باطن قضیه بسیار پیچیده می باشد. در صورتی که سوله قبل از نصب مجدد فرایند باز سازی را طی نکرده باشند و از لحاظ فنی با توجه به نقاط ضعف موجود ترمیم نشده باشد، می تواند خطر آفرین باشد.

بررسی چالش های خرید سوله دست دوم 

 

حتی در حالتی که اینگونه سوله ها واقعی باشند، باید دقت کرد که:

الف-آیین نامه های نظام مهندسی در چند سال اخیر در چند نوبت تجدید چاپ شده است، لذا سوله ای که تا چند ماه پیش تاییده این دستگاه (که تنها مرجع اعطاء جواز و پایان ساخت می باشد) را می گرفته امروز بدون تایید نظام مهندسی می ماند و پرواضح است که اهمیت تایید نظام مهندسی برای سوله دست دوم جهت نصب در شهرک صنعتی چقدر مهم است. در موارد بسیاری که با آن برخورد داشته ایم، سوله های دست دوم اصلاً مهندس ساز نبوده است.

ب- سوله دست دوم برای شما ساخته نشده است، اگر به مساحت کمی سوله دست دوم نیاز دارید، احتمالاً فروشنده سوله خود را برای شما ناقص نمی کند همچنین بعضاً لازم است، تغییراتی در طول و نحوه چیدمان آنها رخ بدهد.

ج- نظارتی همه جانبه به لحاظ این سوال که “آیا در سوله ای که قرار است خریداری شود، نکات فنی و مهندسی رعایت شده بوده و استاندارد است ؟” و از آنجا که سوله های دست دوم اکثراً در جایی با فاصله از محل زندگی شما هستند، هزینه ای برای بازدید و نظارت بر آنها باید در نظر گرفته شود.

د-بسیاری از سوله های دست دوم یا بیش از حد سبک هستند و یا سنگین تر از معمولند که به این سنگینی نابه جا “بار مرده” گفته میشود. هدف از این سنگینی در سوله سود بیشتر برای سوله ساز بوده است چون اجرت سوله ساز رابطه مسقیم با وزن دارد.

ه- نحوه باز کردن و بارگیری سوله دست دوم بسیار مهم است و در این هنگام سازه ممکن است دچار کج شدگی و اعوجاج گردد.

با توجه به موارد مطرح شده در بالا باید توجه کرد که سوله های دست دوم را از سوله فروش نباید خرید بلکه یک شرکت مشاور با تجربه در زمینه طراحی سوله می تواند سوله دست دوم مناسب از همه جهات بالا را شناسایی و به شما معرفی کند و همه خدمات بعد از فروش منجمله نصب و یا تغییر ساخت جزئی احتمالی در طول و … به عهده بگیرد .

با کارشناسان بانک سوله ایران در تماس باشید.

 

سوله زیباترین سازه ی عمرانی

یکی از زیباترین و مهمترین سازه ها در عمران به نام سوله سازی شناخته شده است که کاربرد بسزایی در جهان دارد. همانطور که میدانید سوله به سازه های فلزی باسقف شیبدار میگویند که که نسبت به ابعاد و کاربردشان متفاوت است . طراحی سوله  وساخت آن بسیار زیبا و حرفه ایی است که مورد توجه خیلی از مخاطبین قرار میگیرد .هر قسمت سوله  دارای اجزایی است که توسط مهندسین مورد بررسی  و طراحی میشود . کاربرد سوله در مکانهای مختلف با طراحیهای زیبا به عنوان بهترین سازه ی عمرانی شناخته شده است .

 

  

سوله سازی مدرن

در سوله سازی بخاطر اینکه از ضعف و کمبود عواملی مثل آن کم بشود و مزیتها و حسنهای سوله بالا یرود از سوله های جدید و نو و مدرن در شکلها و طرحهای مختلف استفاده شده است. وبسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. مثلا در شرکتهایی سوله ایی برمبنای مقاطع تو خالی را ارائه داده اند که این سوله با کاهش حجم جوش توانست  به عنوان گزینه ی مطلوب در سوله سازی مدرن شناخته شود . هر چقدر این مزیتها و عوامل مفید تری در سوله  طراحی شود به عنوان سوله سازی مدرن شناخته میشود .

ساخت سوله 

ساخت اسکلت فلزی

سوله سازی در شهر اصفهان

در شهر اصفهان براساس و مناطق مختلف آن براساس آب و هوا و محیط آن سازه ها و سوله  ها طراحی و مورد بررسی و به عمل می آید . با سوله آشنا هستید که یک سازه ایی فلزی در صنعت است که سقف شیب داری دارد و برای مکانهای مختلفی طراحی میشود .مثل باشگاههای ورزشی و  سالنهای بزرگ، فروشگاهها و غیره انجام میشود. اصفهان جزء برترین سوله سازیها در ایران است . در هر شهر اطراف اصفهان براساس آب و هوا سوله را میسازند .مثلا در قسمتهای برف خیز اصفهان ساخت سوله را براساس بارش برف ، زلزله ، و باد طراحی میکنند و باید در طراحی شیب سوله ها بیشتر و سوله سنگین تر باشد . توجه به این نکات در ساخت و نصب سوله در اصفهان مهم و ضروری است.پیش از آن ضروری است که با ساخت سوله و مهارت های  مهم در آن آشنا شوید. 

ساخت سوله 

 

ساخت سوله در قسمت مرکزی و شرقی اصفهان

با اطلاعاتی که از سوله دست دوم و سوله سازی بدست آوردیم فهمیدیم که سوله و ساخت آن در مکانهای مختلفی متفاوت است .بنابراین افراد متخص آن باید به امکانات مورد نیاز در ساخت سوله و آن هم سوله سازی در اصفهان توجه کنند . در قسمتهای شرقی اصفهان یعنی شهرهای شرقی ، آنها در مناطق کویری هستند ، پس بارش برف و بارندگی خیلی کم و محدود است بنابراین طراحی سوله توسط متخصصین به صورت سبک و با شیب کم در حدود پانزده درصد و ده درصد اجرا میشود . اما در مناطق برفی شیب بیشتره مثل بیست درصد یا بیست و پنج درصد است. در قسمتهای  مرکزی شهرهای اصفهان این مناطق بارش متوسطه مثل تیران ، شهرضا ،کوهپایه ، خمینی شهر  و... در

این مناطق شیب ملایمی را برای طراحی سوله استفاده میکنند . پس رعایت این نکات ضروری و الزامی است .

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشنر میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید . 

 

جایگاه سوله دست دوم در صنعت


شاید برای کمتر کسی پیش آماده باشد که نام سوله را نشنیده باشد. سوله های صنعتی به عنوان سازه های فلزی با سقف شب دار معرفی می شوند که براساس طراحی های از پیش تعیین شده ساخته و طراحی می شوند.
بیشترین موارد ساخت سوله برای بهره برداری در صنایع از قبیل کارخانه‌ها، اسکلت ساختمان، انبارها، مرغداری‌ها، آشیانه‌های هواپیما، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که با قاب‌هایی با دهانه یزرگ نیاز است استفاده می‌شود.
گاها پیش آمده که این بناها با ساخت اسکلت فلزی سرهم شده و ساخته می شوند . اما باید بدانید که هزینه های ساخت این سازه ها در صورت استفاده از ساخت اسکلت فلزی بسیار ناکارامد و غیر منطقی است. چرا که حجم انبوهی از مواد خام مصرفی را نیاز خواهد داشت .


ساخت سوله


عملیات ساخت سوله براساس نقشه ها و مستندات فنی عملیاتی خواهند شد . از این رو توجه به اصولی کلی در این زمینه دارای اهمیت است.
توانایی فنی در ساخت سوله می تواند منجر به تحویل سازه ای پر قدرت تر و با قیمت تمام شده منطقی تر گردد . از این رو توجه به انتخاب پیمانکار مناسب در جهت ساخت سوله می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. بدیهی است که پروسه انتقال و نصب سازه نیز نیازمند توانایی فنی بالا و قدرت مانور تیم های طراحی و ساخت سوله را نشان میدهد .
ساخت سوله فرایندی تخصصی و بسیار دقیق است ، فاکتورهای بسیار مهمی در طراحی دخیل هستند که عدم توجه کافی به آن هامی تواند هم هزینه بسیار بالایی را برای ساخت ساختمان و بنای مورد نظر تحمیل کند که در واقع صرفه اقتصادی را زیر سئوال میبرد و علاوه بر آن ممکن است ضمن کاهش عمر مفید بنا، استحکام و پایداری کافی را نیز نداشته باشد و در مواقعی سبب ایجاد حوادث جبران ناشدی خواهد شد .
اما نکته مهم در این بخش عدم توانایی همه صنایع برای راه اندازیو ساخت سوله نو می باشد. واضح است که اهمیت سوله های دست دوم در این بخش می تواند بیش از پیش مورد ارزیابی قرار گرفته و نیاز ها را تامین کند.


اهمیت سوله دست دوم


در ساخت سوله بدلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها باید از تیرورق در پروفیل‌های سوله استفاده کرد. معمولا برای استارت فعالیت های صنعتی هزینه های زیادی صرف ساخت سوله های ساختمانی میشوند. از این رو راه کار های جایگزین در جهت کاهش هزینه ساخت این سازه ها میتواند اهمتی زیادی داشته باشد . استفاده از سوله دست دوم میتواند به عنوانی راهکاری مناسب برای این بخش از صنعت تلقی گردد.
سوله هاعمدتا به دلیل استحکام و دقت در طراحی قابلیت جمع آوری و سرهم بندی مجدد را دارا هستند. از این رواستفاده از سوله دست دوم
قرون به صرفه است و میتواند به عنوان راه کاری مناسب تلقی گردد. با این راه کار می توان در حد ممکن هزینه های اولیه اجرای کار را کاهش داد.


قیمت سوله دست دوم


براساس نیاز های تعمیراتی سوله دست دوم قیمت آن تعیین میگردد . پارامتر های مربوط به استحکام بخشیدن به سوله دست دوم اهمیت بالایی دارد و این که سوله حتما دارای نقشه مهندسی باشد. از این رو داشتن نقشه فنی از مهم ترین پارامتر های مربوط به خرید سوله دست دوم است

نصب سوله دست دوم


حمل و نصب صحیح سوله ها می تواند بخش مهمی در پروسه اجرای این سازه های فلزی غول پیکر تلقی شود، در هنگام خرید سوله چه سوله های نو و چه سوله های دست دوم باید به مواردی بسیار مهم توجه کرد که می تواند در قابلیت استفاده مجدد از آن ها موثر باشد. در نظر گرفتن بار حمل سازه ها بر روی سازه های اسکلت سوزه در هنگام طراحی ، نحوه اتصال قطعات به یکدیگر که معمولا پیچ و مهره ای و قابلیت اتصال با جوش هستند. که استیشن های قابل اتصال با پیچ و مهره از نظر دوام برای استفاده های مجدد قابلیت بهتری دارند و ساختار سازه مقاوم تر باقی می ماند، جدا کردن قطعات سازه جهت جا به جایی ساده تر است و در

هنگام برقراری سازه آسیب کمتری به بدنه وارد میشود که نتیجه آن بالا رفتن دوام سازه خواهد بود

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سوله دست دوم مراجعه کنید

سوله دست دوم 

جایگاه سوله دست دوم در سوله سازی

سوله سازی در دید اکثریت کار ساده ومعمولی هست با این حال باید دانست که در پشت هین ساخت و سوله سازی نکاتی وجود دارد که بسیار مهم است.

زمانی که طراحی و محاسبات سوله  انجام میشود به گونه ایی است که عدد وزن با سطح سوله ساخته میشود و آنچه بدست می اید حداقل وزن سوله  است این سوله را سوله های سبک می گویند.

. این قابل توجه است که وزن سوله را برحسب کیلو گرم محاسبه میکنند . و حال این سوله های سبک  بسیار عالی در کاهش هزینه نقش دارند. این پارامتر ها در تعیین قیمت .سوله دست دوم نیز اثر گذار است و میتواند جایگاه این صنعت را دچار تحول کند 

 

 هزینه ی اولیه برای ساخت سوله

 از سوله ها در کارخانه ها و آشیانه های هواپیمایی  و سالن های ورزشی و غیره ....استفاده میشود. در سالهای گذشته بخاطر ضعف اقتصادی  مراجعه کننده برای خرید سوله خیلی کم بوده است. اما در حال حاضر کسانی به فکر خرید سوله دست دوم هستند که افزایش آن زیاد است.

کسانی هستند که یا زمین دارند که در آن سوله بسازند یا میخواهند سوله ها را با زمین تهیه کنند که در هر حالت  جایگاههایی برای کمک و راهنما در سطح کشور وجود . . دارد.که در چگونگی هزینه ی آن کمک میکنند

 قیمت سوله دست دوم می تواند به عوامل زیادی وابسته باشد ، از جمله آن ها به میزان کارکرد سوله قبلی ، میزان دوام و پایداری ، داشتن  نقشه فنی و مهندسی

 

قیمت سوله دست دوم چگونه است؟

هزینه ی سوله به عوامل تاثیر گذار و قیمت هرآیتیم بستگی دارد. قیمتهای ساخت سوله در کل از متری 250 تا 550 هزار تومان تغییر میکند. در صورت اضافه شدن امکاناتی به سوله ها این هزینه بیشتر میشود. قبل از تهیه ی سوله  به نکاتی توجه کنید چون توجه به هزینه های هر قسمت سوله به ما در تصمیمگیری در هزینه ی آن کمک میکند مثلا کاربرد سوله  یا محل احداث سوله ومصالح سوله و نما و نازکی سوله تجهیزات روشنی و عوامل دیگر که در برآورد هزینه کمک میکند.

 

جایگاه سوله دست دوم در سوله سازی

سوله سازی در دید اکثریت کار ساده ومعمولی هست با این حال باید دانست که در پشت هین ساخت و سوله سازی نکاتی وجود دارد که بسیار مهم است.

زمانی که طراحی و محاسبات سوله  انجام میشود به گونه ایی است که عدد وزن با سطح سوله ساخته میشود و آنچه بدست می اید حداقل وزن سوله  است این سوله را سوله های سبک می گویند.

. این قابل توجه است که وزن سوله را برحسب کیلو گرم محاسبه میکنند . و حال این سوله های سبک  بسیار عالی در کاهش هزینه نقش دارند. این پارامتر ها در تعیین قیمت سوله دست دوم نیز اثر گذار است و میتواند جایگاه این صنعت را دچار تحول کند 

 

 هزینه ی اولیه برای ساخت سوله

 از سوله ها در کارخانه ها و آشیانه های هواپیمایی  و سالن های ورزشی و غیره ....استفاده میشود. در سالهای گذشتهبخاطر ضعف اقتصادی  مراجعه کننده برای خرید سوله خیلی کم بوده است. اما در حال حاضر کسانی به فکر خرید سوله درآمدند که امکان افزایش آن زیاد است. کسانی هستند که یا زمین دارند که در آن سوله بسازند یا میخواهند سوله ها را با زمین تهیه کنند که در هر حالت  جایگاههایی برای کمک و راهنما در سطح کشور وجود دارد.که در چگونگی هزینه ی آن کمک میکنند

 

قیمت سوله  چگونه است؟

هزینه ی سوله به عوامل تاثیر گذار و قیمت هرآیتیم بستگی دارد. قیمتهای ساخت سوله در کل از متری 250 تا 550 هزار تومان تغییر میکند. در صورت اضافه شدن امکاناتی به سوله ها این هزینه بیشتر میشود. قبل از تهیه ی سوله  به نکاتی توجه کنید چون توجه به هزینه های هر قسمت سوله به ما در تصمیمگیری در هزینه ی آن کمک میکند مثلا کاربرد سوله  یا محل احداث سوله ومصالح سوله و نما و نازکی سوله تجهیزات روشنی و عوامل دیگر که در برآورد هزینه کمک میکند.

 

قیمت ساخت سوله در چابهار | ساخت سوله در چابهار

 

ساخت اسکلت فلزی در شهرک های صنعتی | ساخت سوله در شهرک صنعتی

 

شهرک های صنعتی بنابر کاربرد خاص خود نیاز مند ساخت سریع ساختمان های ویژه صنایع هستند . از این رو می بایست با توجه به نیاز صنایع سازه مورد درخواست در کوتاه ترین زمان و با لاترین کیفیت ساخته و نصب کرد. 

ساخت اسکلت فلزی در شهرک صنعتی 

ساخت اسکلت فلزی در شهرک های صنعتی 

 

نیاز به ساخت اسکلت فلزی در شهرک های صنعتی به ندرت پیش می آید چرا که در این مراکز بیشترین استفاده از ساخت سوله و به طیع آن سوله دست دوم انجام می شود . از این رو شهرک های صنعتی با کاربرد های خاصی وجود دارند که در آن ها ساخت و ساز از طریق ساخت اسکلت فلزی روی میدهدد.

صنایع نیازمند بهره برداری از ساختمان های مستحکم و کاربردی که در ساخت آن ها از ساخت اسکلت فلزی بهره گرفته می شود . میتواند کاربرد های زیادی داشته باشد و با بهره گیری از این راه کا امکان صرفه جویی زیادی در ساخت بنا اتفاق می افتد.  

 

ساخت سوله در شهرک صنعتی

ساخت سوله های صنعتی در شهرک های صنعتی بنابر نیاز صنایع اتفاق می افتد . سوله های دست دوم به خوبی توانسته اند جایگاه خود را در ساخت و ساز های صنعتی پیدا کنند و نیاز های مخاطبان را مرتفع سازند. بانک سوله ایران از پیشگامان صنایع سنگین در ایران به عنوان یکی از قطب های ساخت سوله و سوله دست دوم محسوب می شود. 

توصیه های مهم در ساخت اسکلت فلزی 

بی شک توجه به توصیه های مهم در ساخت اسکلت فلزی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت سازه ساخته شده و مقاومت ان داشته باشد. از این رو در این .

مقاله به مهم ترین توصیه ها در ساخت اسکلت فلزی خواهیم پرداخت تا بتوانیم سازه ای با کیفیت تر و قابل اعتماد تر در اختیار داشته باشیم  .

توجه به نکات مهم در ساخت سوله دست دوم و همچنین ساخت سوله نیز میتواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نهایی محصول تولید شده داشته باشد به همین دلیل چه در کارهای شخصی و چه پیمانی که به صورت مشارکت در ساخت اجرا میشوند توجه به این موضوع بسیار دارای اهمیت است.

توصیه های ساخت اسکلت فلزی

نکته اول درباره دهانه خرپا یا شاهتیر است . توجه داشته باشید در ساخت اسکلت فلزی اگر دهانه خرپا یا شاهتیر بیشتر از 8 متر باشد ، برای جلوگیری از تغییر شکل سازه در اثر بار مرده باید به آن تغییر شکل رو به بالا بدهیم . میزان این تغییر شکل در ساخت اسکلت فلزی را مهندس محاسب تعیین میکند. 

 

نکته دوم بیان میکند که برای جلوگیری از خوردگی قطعات فولادی حداقل ضخامت اجزای اعضای سازه ای که در فضای خارج و در معرض عوامل جوی یا اثرات خورنده دیگر قرار دارند ، از 6 میلیمتر کمتر نباشد. این نکته به ویژه در ساختمان هایی که در مناطق دارای تغییر آب و هوایی شدید هستند مهم تلقی میگردد. در محیطهای خشک و به دور از هر گونه آثار خورندگی ، این مقدار به 5 میلیمتر کاهش می یابد.

در هنگام اتصالات گرم در ساخت اسکلت فلزی یا ساخت سوله یا در مراحل تعمیر سوله دست دوم  به کار بردن روشهای گرم کردن موضعی یا تغییر شکل مکانیکی برای ایجاد انحنا و یا از بین بردن ان ( راست کردن خم ) مجاز است. دمای موضعهای گرم شده نباید از 565 سانتیگراد برای فولادهای قوی مخصوص و 650 درجه سانتیگراد برای فولادهای نرمه بیشتر باشد. صافکاری آهن الات در درجه حرارتهای بالا به نوعی که رنگ محل تحت حرارت آبی باشد ، مجاز نیست.


 لبه هایی که با شعله برش داده میشوند باید کاملا یکنواخت و خالی از ناهمواری های بیش از 4 تا 5 میلیمیتری  باشد.  ناهمواری ها و خراشیدگیهای بیش از 5 میلیمتر را باید با سنگ زدن و در صورت لزوم با جوش هموار نعمیر کاری کرد ؛ همچنین لبه های بریده شده با شعله که مصالح جوش در آن قرار خواهد گرفت ، باید تا حد امکان عاری از ناهمواری و بریدگی باشد.



 در ساخت اسکلت فلزی یا در طی ساخت سوله  درزهای فشاری که در آنها انتقال نیرو از طریق فشار تماسی مستقیم قسمتی از ظرفیت اتصال را تشکیل می دهد ، باید سطوح قطعات در تماس ، به وسیله تراش دادن ، سوهان زدن ، سنگ زدن و روشهای مناسب دیگر به خوبی آماده شده باشد.



 به منظور تصحیح نقایص جزئی ساخت معمولا می توان از تراش ، ضربه و یا بزش کم استفاده کرد ، ولی هرگز نباید از مشعل برش ، مخصوصا برای رفع نقایص قطعات اصلی که معمولا تحت فشار هستند ، استفاده نمود . استفاده از مشعل ممکن است در رفع نقایص تیرهای فرعی که تحت فشار نیستند ، مجاز باشد. در هر صورت ، پس از رفع نقص ،‌تمیزکاری سطوح ، مخصوصا سطوحی که روی هم قرار می گیرند ، الزامی است.



در صورتیکه در ابعاد نهایی ساخت اسکلت فلزی انحرافاتی مشاهده شود ، اگر مقادیر آنها از مقادیر انحراف مجاز نصب بیشتر نباشد ، کار انجام شده در ردیف کار خوب به شمار می آید . به طور کلی ، هر یک از قطعات نصب شده باید شاغول یا تراز شود و در محور صحیح تشخیص طبق نقشه قرار می گیرد ، به شرطی که انحراف آن از 500/1 بیشتر نباشد.



 در نصب قطعات فلزی همواره خطرات جانی وجود دارد ؛ بنابراین باید کلیه نکات ایمنی ، چه از نظر پوشش و چه از نظر کاری رعایت شود . قطعات فلزس در نصب مقدماتی (موقت) باید ب پیچ و مهره یا هر وسیله ممکن ، به نحوی که در مقابل تنشهای نصب و مانور کارگران مقاومت نماید ، به هم متصل شوند. به جز در مواردی که در بادبندهای کافی به طور دائمی در اسکلت تعبیه شده است ، همواره باید از مهارها و بادبندهای موقتی و مستحکم تا زمانی که ایمنی ایجاب می کند ودر طی مراحل ساخت اسکلت فلزی پایداری خود را به دست نیاورده است ، برای جلوگیری از خطر سقوط قطعات فلزی استفاده کرد .

دانستنی هایی از طراحی و ساخت سوله

در طراحی سوله و دیگر سازه های فلزی نکته های مهمی وجود دارد که می بایست به ان ها توجه کرد. یکی از نکاتی که در ساخت سوله اهمیت زیادی دارد . بارهای وارد بر سازه فلزی است که شامل بارهای مرده، بار های زنده، باد حاصل از بارش برف، باد حاصل از باران و بارهای احتمالی ناشی از زلزله است. از این رو در زمان ساخت سوله می بایست بنا بر محیط ساخت سوله های فلزی ضریب های خاص به هریک از بارها را در نظر گرفت. نکته مهم دیگر اجزایی است که در ساخت سوله به عنوان قطعات داخلی شناخته می شود که از جمله آن ها می توان به جرثقیل های ثقفی اشاره کرد. نکات قابل توجه دیگر در زمان ساخت سوله میتواند شامل محل قرار گیری ستون ها ، فنداسیون در نظر گرفته شده برای ساخت و طراحی سوله ، تعداد دهانه های هر سوله ، قاب های تشکیل دهنده هر سوله و همچنین توجه ویژه به زمینی که قرار است عملیات ساخت بنا در آن انجام شود . البته توجه به این نکته نیز ضروری است که در ساخت سوله با بهره گیری از سوله دست دوم نیز توجه ویژه به زمین مورد استفاده برای ساخت فنداسیون مناسب می بایست مورد توجه قرار گیرد.

 ساخت سوله

نقشه های کارگاهی و ساخت سوله

بی شک نقشه های کارگاهی نقش قابل توجهی در کیفیت و کمیت اجرای سازه های فلزی دارند . از این رو ساخت اسکلت فلزی ساختمان وابستگی زیادی به نقشه های کارگاهی دارند، در شرکت های طراحی و ساخت سوله گروه فنی با توجه به جزئیات فنی و نقشه های اولیه محیط ساخت سوله شروع به طراحی نقشه های ساخت میکنند. این نقشه تمامی جزئیات مربوط به ساخت سوله و سازه فلزی را در بر میگیرد. نوع پروفیل مقطع، زوایا و جزئیات برش بعلاوه جزئیات دقیق قطعات نصبی می بایست مورد توجه قرار بگیرد.

در این نقشه ها قطعات به صورت کد گذاری شده مشخص می شوند. نقشه های برش، سوراخکاری، مونتاژ و قطعه زنی از مهمترین قسمتهای تولید می باشند که یک سازنده سازه فلزی در فرایند ساخت اسکلت فلزی با توجه به این نقشه ها قطعات را ساخته و به پیش می برد.

ساخت سوله و ساخت اسکلت فلزی

خط تولید ساخت سوله

با توجه به استفاده از ماشین آلات مدرن همراه با تکنولوژی پیشرفته و استفاده از روبات های مجهز به ابزارهای الکترونیکی و مکانیکی بسیار دقیق و همچنین استفاده از سیستم های هوشمند در برش ورق ها با پرت و ضایعات ناچیز ، سرعت تولید قطعات سازه های فلزی بسیار بالا بوده ( معادل یک متر تیر ورق سینوسی درهر دقیقه ) که این عوامل باعث سرعت زیاد ساخت و تولید و در نهایت کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی که درآخر منجر به رضایت مصرف کننده می شود .

 

خط تولید اتوماتیک متشکل از چند یونیت دیکویلر ، برش دهنده ، سوراخکاری و فرم دهی برای تولید انواع مقاطع Z-C-U و غیره مورد استفاده قرار میگیرد که لاپه های (Zهای) مصرفی در سوله های ساخته شده در نهایت دقت در سوراخکاری و خمکاری تولید میگردد که در هنگام فرآیند نصب به زیبایی اسکلت سوله نصب شده می افزاید .

تشریح انواع اتصالات سازه فلزی و بتنی

امروز سوله ایران برای شما آموزش جامع انواع اتصالات فلزی و بتی را و سیستم های اتصال را آماده کرده است که میتوانید در ادامه مطلب آن را مطالعه نمایید.

انواع اتصالات سازه فلزی سوله ایران

گذری کوتاه بر مراحل ساخت اسکلت فلزی

در این مقاله قصد داریم کلیه محتوای منتشر شده در مورد ساخت اسکلت فلزی را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و چکیده ای از موارد مهم را در یک مقاله جامع انتشار دهیم هدف از این کار یکپارچه سازی اطلاعات ارائه شده در مورد ساخت اسکلت فلزی اهمیت ها و کاربرد های آن است. امید است بتوانیم از طریق این پست اطلاعات کافی و لازم را در اختیار مخاطبان قرار دهیم به گونه ای که بتوانیم راهنمای خوبی در زمینه ساخت و ساز و انتخاب متریال مناسب برای ساخت بناها در اختیار شما قرار دهیم.

کاربرد ساخت اسکلت فلزی در ساخت و ساز و اهمیت ان

امروزه ساخت و ساز در دو شکل کلی صورت میگیرد  ساخت و ساز با سازه های بتنی و استفاده از سازه های فلزی برای ساخت اسکلت فلزی بنا ، سازه های بتنی عموما متداول تر هستند و بیشتر استفاده میشوند، اما دانستن اینکه ساخت اسکلت فلزی چه مزایایی بر سازه های بتنی دارد میتواند راهگشای بسیاری از سوال های ما باشد.

ساخت اسکلت فلزی و مزایای آن

هر آنچه درباره مقایسه ساخت اسکلت فلزی بنا و همچنین استفاده از سازه های بتنی  لازم است بدانید میتوانید در مقاله بالا مطالعه کرده و از مزیت هایی که ساخت اسکلت فلزی برای ساختمان به ارمغان می آورد به خوبی بهره مند شوید.

مراحل ساخت اسکلت فلزی ساختمان

این که در ساخت اسکلت فلزی بنا از چه متریال هایی استفاده میشود ، و چه دستگاهیی در ساخت این سازه های غول پیکر فلزی کاربرد دارند میتواند برای هر خواننده ای دلنشین باشد و جذاب باشد، چه بخش هایی از مراحل ساخت اسکلت فلزی با دست صورت میگیرد و چه بخش هایی به وسیله ابزار ها و دستگاه های اتوماتیک انجام می شود. چگونه میتوان سازه ای با بالاترین میزان مقاومت و کیفیت ساخت ؟ و در گام آخر این که محموله ساخته شده و سازه فلزی چگونه در کارخانه آماده بارگیری و تحویل می گردد.

 ساخت اسکلت فلزی فولادی

ثبت سفارش برای ساخت اسکلت فلزی

 

از آنجا که ساخت اسکلت فلزی فرایندی کیفیت محور  محسوب می شود داشتن تیم مهندسی قوی در ساخت اسکلت فلزی بسیار حیاتی است. تا بتوانید نیاز های خود را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت تامین کنید . برای اطمینان از خرید سازه ای با کیفیت و با قیمت مناسب و دارای استاندارد دانستن موارد زیادی از جمله اینکه دفترجه اطلاعات مهندسی به روز رسانی شده باشد و داشتن اسناد مربوط به سازه ضروری است. در هنگام سفارش ساخت اسکلت فلزی دانستن این موضوع نیز مهم است و آن مربوط به

ساخت اسکلت فلزی ارزان قیمت

هزینه های تولید سازه های ساختمانی میتواند در ساخت و ساز و قیمت نهایی ساختمان اثر گذار باشد از این رو ساخت اسکلت فلزی ارزان می تواند در صورت تامین کیفیت مورد نظر جایگزین بسیار مناسبی برای سازه های بتنی باشد.

 

سفارش ساخت اسکلت فلزی فوری

 در هر جایی از ایران که هستید می توانید جهت سفارش ساخت اسکلت فلزی با ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید از این رو میتوانید بر اساس نقشه  و طرح خود در کوتاه ترین زمان نسیت به ساخت اسکلت فلزی خود اقدام کنید . توجه داشته باشید آنچه مهم است در تحویل با کیفیت تری کار در کوتاه ترین زمان ممکن است .

 سفارش ساخت اسکلت فلزی بنا

در چه شهرستان هایی میتوانیم در ساخت و ساز از اسکلت فلزی بهره بگیریم .

با توجه به توسعه کلان شهر های ایران و حرفه ای و صنعتی شدن ساخت و ساز باید به تدریج روش های مدرن در ساخت و ساز را با روش های سنتی جایگزین کنیم ، سازه های فلزی میتوانند به خوبی در برابر حوادث غیر مترقبه و در طی روال ساخت تقویت شده و در برابر حوادث ایمن شوند . سرعت تولید و توسعه بالا دارند، زمان لازم برای ساخت محصول نهایی را کاهش می دهند و میتوانند به سبک تر شدن سازه ساختمان و افزایش مقاومت ساختمان کمک کنند.

از این رو با توجه به سرعت بالا ساخت و ساز در شهرستان های ایران میتوان کاربرد ساخت اسکلت فلزی را توسعه داد و ساختمان ها را با استفاده از سازه های فلزی طراحی کرد و ساخت.

امروزه ساخت اسکلت فلزی در کرج و شیراز و همچنین ساخت اسکلت فلزی در مشهد و ساخت اسکلت فلزی در تبریز به نرخ استفاده بالا رسیده است.  کاربرد اسکلت فلزی در ساخت هتل ها ، مراکز اداری  و آپارتمان ها و همچنین استفاده از این سازه ها در هر شرایط آب و هوایی توسعه استفاده از این سازه ها را عملیاتی ساخته است. با توجه به مزایای ساخت اسکلت فلزی که پیش تر راجع به آن صحبت کردیم، می توان نسبت به تصمیم گیری نسبت به نوع سازه انتخابی برای ساخت و ساز انتخاب مناسب را انجام دهید.

 

اسکلت فلزی| مراحل ساخت اسکلت فلزی ساختمان | ساخت اسکلت فلزی در تهران

اسکلت فلزی امروزه به عنوان هسته اولیه بسیاری از بناهای مسکونی و اداری و صنعتی محسوب می شود. مراحل ساخت اسکلت فلزی ساختمان میتواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد . از این رو در این مقاله از بانک سوله ایران عرضه کننده سوله دست دوم و مجری طراحی و ساخت سوله و همچنین ساخت اسکلت فلزی به این موضوع خواهیم پرداخت. 

 آشنایی با اسکلت فلزی | مراحل ساخت اسکلت فلزی

 مراحل ساخت اسکلت فلزی ساختمان به صورت مرحله مرحله ای در این مقاله اورده شده است و در کنار آن تلاش شده است با محتوای ویدویی ارائه شده دانسته های مخاطبان را تا حد ممکن بالا ببریم . از این رو تلاش داریم در این مقاله به خوبی خدمات بانک سوله ایران را در زمینه اسکلت فلزی شرح دهیم . 

 امروز سوله ایران برای شما مراحل ساخت اسکلت فلزی ساختمان را در یک ویدئو شرح میدهد .

09121017171 - 02122220266

فیلم مراحل ساخت اسکلت فلزی

مراحل کلی ساخت اسکلت فلزی فولادی

 گام های ساخت اسکلت فولادی

مرحله اول:خاکبرداری

مرحله دوم:پیاده کردن نقشه فونداسیون

مرحله سوم:اجرای بتن مگر

مرحله چهارم:قالب بندی فونداسیون

مرحله پنجم:ارماتورگذاری

مرحله ششم:بتن ریزی پی

مرحله هفتم:اجرای اسکلت فلزی

مرحله هشتم:اجرای سقف

مرحله نهم: اجرای دیوار ها

شرح ساخت اسکلت فلزی

چکیده: درشروع کاریک ساختمان طراحی شده طرحی درمقابل قراردارد که باهمکاری مهندس ساختمان تهیه می شود. برای اینکه طراحی واستراکچر درارتباط نزدیک بایکدیگر باید باشند.

برای طراح سیستم باربر ساختمان نیاز به تجربه است که آن موجب انتخاب روش واقتصادی ماده ساختمانی ویک سیستم مناسب باربری می شود که هدایت درست عملیات ساختمان ساده ترین روش تقریبی محاسبه بسیار مهم است . طرح پس از اینکه به صورت قابل رویت ترسیم می شود محاسبات نهایی استاتیکی انجام می شود . درآخر وارد جزییات کار می شود سپس طرح نهایی اجرایی ترسیم می گردد.

------بیشتر بدانید --------

ساخت سوله

آشنایی با سوله دست دوم 

ساخت اسکلت فلزی

آموزش ساخت اسکلت فلزی ساختمان از ابتدا تا انتها

پس ازآن که علامت گذاری تمام شد بر طبق آکسی در نقشه آورده شده ریسمانی در یک آکس طولی و یک آکس عرض می بندند به طوری در محل قرار گیری بیس پلیتها دو ریسمان کاملاً بر هم عمود باشند که محل برخورد دو ریسمان وسط بیس پلیت خواهد بود و ریسمانها در اینجا نقش تراز راهم بازی می کنند .

چون دو طرف ریسمان به یک تراز بسته شده است با کار تمام بیس پلیتهای یک آکس کاملاً به موازات هم و در تر از یکدیگر قرار می گیرند زیرا اگر بیس پلیتها در یک تراز نباشند به همان ترتیب سقف ساختمان نیز تراز نخواهد بود و این یک ایراد بزرگ برای ساختمان به شمار  می رود .
بعد از عملیات بتن ریزی بیس پلیتها مجدداً باز و دوباره ملات نرمه زیر آن می ریزند و توسط پیچها تراز می کنند یعنی عملیات هواگیری انجام می دهند چون احتمال دارد هنگام بتن ریزی بتن کاملاً زیر پلیت را پر نکرده باشد .


فنداسیون نواری فنداسیون نواری دو طرفه و نواری یک طرفه است که بر حسب موقعیت جغرافیایی منطقه و زلزله خیز بودن منطقه و بارهای وارده در روی فنداسیون از نوع یک طرفه یا دو طرفه استفاده می شود که نوع دو طرفه یا مشبک نسبت به نوع یک طرفه قوی تر است .
فنداسیون منفرد در اینجا چیزی به نام شناژ نداریم و عرض و ارتفاع مقطع چه زیر بتن و چه در قسمتهای دیگر یکسان است ولی در نوع یک طرفه ، همانطور که از اسمش پیدا است در یک جهت پی منفرد ولی در جهت نواری است .

فنداسیون رادیه ( گسترده ) در برخی موارد بر اساس بارهای وارده و اینکه منطقه زلزله خیز و یا خاک مقاومت کافی ندارد عرض پی های نواری دو طرفه یا مشبک به قدری بزرگ می شود که مجبور هستی کل کف ساختمان آرماتور بندی وبتون ریزی کنیم که به آن پی رادیه یا گسترده گفته می شود . ودر مناطق ما برای ساختمانهای بزرگ از این نوع پی استفاده می شود .

آشنایی با ساخت اسکلت فلزی

 

09121017171 - 02126231407


نصب ستونها قبل از اینکه ستونها نصب گردند توسط جوشکاران و با توجه به نقشه تیپ بندی ستونها در روی زمین قبلاً آماده می شوند که در زیر شرح آن آمده است .
باتوجه به ارتفاع فاصله دو ارتفاع و فاصله دو پروفیل که در یک ستون شرکت دارند آنها قبلاً به ارتفاع مورد نظر بریده شده و روی پروفیل قرار داده می شوند واین پروفیلها عمود بر هم هستند تا پروفیل ستون که جوشکاری می شود از زمین فاصله داشته باشد و را حتر بتوان آن برگرداند تا دو طرف آن جوشکاری شود.

بعد از اینکه دو پروفیل مورد نظر در محل قرار گرفت با توجه به اینکه چه پلیتهایی روی آن جوشکاری شود که معمولاً* در طبقات پائین برای ساختمان چند طبقه از پلیت سرتاسری استفاده می شود . عملیات جوشکاری انجام می گیرد، و پلیتها به اندازه ها و ارتفاع مورد نظر و در فواصل مشخص شده در نقشه جوشکاری می شوند که در محل اتصال سقف از پلیتهای بزرگتری استفاده می شود و اگر در محل اتصال سقف بادبند نیز اتصال داده شود از پلیتهای بزرگتر نسبت به پلیتهای سقف استفاده می شود که همه در نمای تیپ بندی ستون در نقشه داده شده است .

به مثال اگر برای سقف از pl ۶۰*۲۳*۱ استفاده کنیم برای بادبندی از pl۱۲۰*۲۳*۱(b.r) استفاده می کنیم .
بعد از اینکه ستونها آماده شدن روی بیس پلیتها نبشی هایی را در یک جهت که باهم ریسمان هستند جوش می دهند و محل قرار گیری ستون را مشخص می کند بعد هم توسط جرثقیل ستونها روی بیس پلیت قرار داده شده و به نبشی ها تکیه داده می شوند و در واقع کار نبشی ها این است که نگذارد ستونها تکان بخورد سپس ستونها را از چهار طرف جوشکاری می کنند و شاغول می نماید بدین تزتیب ستونها جهت اتصال تیرها آماده می شود .
تیرریزی با توجه نبشی های زیر سری که برای اتنصال تیرها و شاه تیرها قرار داده شده است عملیات تیر ریزی صورت می پذیرد در پلان تیر ریزی شماره تیرها و محل اتصال آنها مشخص شده است .

اگر تیر لانه زنبوری باشد قبلاً روی زمین توسط جوشکاران ساخته می شود ودر محل نصب می گردد ودر واقع سقف جهت اجرا آماده می شود که معمولاً* از تیرچه بلوک استفاده می شود .
انواع بادبند و نحوه اتصال آن بادبندهایی که برای مقابله با نبروهای جانبی (wl) مورد استفاده قرار می گیرند عبارتنداز : بادبند ضربدری بادبند v شکل شامل vشکل باز و بسته است بادبند ۸ شکل شامل ۸ شکل باز و بسته است بادبند k شکل و …
بادبندها اعضا کششی فشاری هستند که برای مقابله با نیروهای جانبی در نظرگرفته می شوند و مانع کج شدن اسکلت ساختمان درهنگام اعمال نیروی جانبی می گردند که باید در یک ساختمان به صورت متقارن اجرا گردند یعنی در هر چهار طزف ساختمان باید بکار گرفته شوند که بر حسب دلایل معماری میتوان از انواع بادبند استفاده کرد .

-------------خدمات بانک سوله ایران ---------

قیمت  ساخت اسکلت فلزی در تهران 
قیمت سوله دست دوم در تهران 
قیمت ساخت سوله در تهران 

 


بطور مثال در جاهایی که می خواهیم از پنجره یا نور گیر و حتی در استفاده کنیم باد بند ۸ شکل باز بهترین گزینه برای ما خواهد بود ولی از لحاظ مقاومت k شکل بهترین حالت برای یک دیوار بادبندی می باشد .

عرض وارتفاع پلیتها قبلاً با توجه به طول جوش و زاویه اتصال تیر بادبند محاسبه شده است و اینکه نوع تیر باد بند از نبشی یا ناو دانی را سالم به دو پلیت گوشه جوش می دهند و توسط لقمه که پلیت کوچکی دو ناو دانی را به هم جوش می دهند و در جهت دیگر ناودانی دو قسمت کرده ودر قسمت اتصال و تیر قبلی توسط پلیت به هم جوش می دهند و بدین ترتیب دیوار بادبندی آماده می شود .

اما اگر بادبند ۸ شکل باز یا بسته باشد تمام ناو دانی سالم و طول مورد جوش داده می شود اجرای آن راحتر است .
اجرای پله برای ساختمان اسکلت فلزی معمولااز پله فلزی با شمشیری های پروفیل آهن استفاده می شود که اندازه آنها در پلان تیرریزی داده می شود و طول آن نیز مشخص و توسط جوشکار قبلاً آماده و در محل نصب می گردد .

برای پوشش بین شمشیریهای پله می توان از مصالح سقف استفاده کردمانندتیرچه بلوک که تیرچه های آن هم مثل تیرچه های سقف سفارش داده شده و حمل تا در محل مورد نظر قرار گیرد و همانند عملیات سقف تیرچه بلوک بتن ریزی می شود .
اجرای سقف ساختمان اسکلت فلزی برای سقف ساختمان اسکلت فلزی میتوان از انواع سقف به شرح زیل استفاده کرد :
1.     سقف طاق ضربی
2.     سقف تیرچه بلوک
3.     سقف دال بتنی پیش ساخته
4.     سقف دال بتنی در جا و …
سقف طاق ضربی : که دیگر منسوخ شده و مرحله از رده خارج شدن را طی می کند و کمتر سقفی را سراغ داریم که از این پوشش استفاده کند .
سقف تیر چه بلوک : که با استقبال زیادی روبرو شده است زیرا در کارگاههای محلی تولید می شوند و ارزانتر تمام می شوند و در مبحث ساختمان بتنی تشریح شده است .
سقف دال بتنی : این محصول به شما کمک میکند تا ارزانتر و مطمئن تر بسازید. همچنین به ساختمان شما قابلیت آن را میدهد تا بتوانید بدون استفاده از قالببندی و شمع گذاری دهانه حد فاصل ستونها را تا ۱۲ متر حفظ نمائید. از مزایای آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد: ارزانتر از روش سنتی و هر روش دیگر سرعت اجرائی خارق العاده سهولت عبور تاسیسات سبکتر از سایر سقف ها کاهش قابل عدم نیاز به قالببندی وتیرچه ویا تیرآهن. سطح مقطع فولاد (تیر آهن و…
 

اهداف استفاده از اسکلت فلزی


هر روز شاهد استفاده روز افـزون از سازه های فلـزی در بخش اعظمی از ساختمانهای احـداث شده و در حال احداث کشورمان می باشیم که در این بین جوشکاری به عنوان تکنیک اصلی پیوند عناصر سازه های فولادی شناخته شده و بکار میرود.

استفاده از تکنیکهای متداول جوشکاری دراتصالات نیـازمند رعایت اصول و اجرای دقیق آنها می بـاشد که متاسفـانه در حال حاضر در ایران این موارد به طور عام رعایت نمیگردد. بازرسی و نظارت بر جوشکاری صحیح سازه های فولادی از اهمیت بسزایی در تامین ایستایی یک سازه تحت بارهای ثقـلی و نیز بارهـای جانبی هماننـد زلـزله برخوردار اسـت.

طـبق آمـار موجود و شـواهد عینی، خـرابی و فروپاشی اکثر سازه‌های فولادی در زلزله‌های اخـیر ایران به علت ضعف در اتصـالات جـوش آنهـا بوده است. عـدم بکار بردن جوشکاران ماهر در ساخت سازه های فلزی و نیز آشنا نبودن آنها با الزامات و نکات جـوش و رعـایت نـکـردن اصـول اولیه جوشکاری و خلاء وجود سازمانها و گروههای متخـصـص جهـت نظـارت و بـازرسـی و اصلاح آنها باعـث افـزایش روزافـزون سـاختمـانهای معیـوب و مستعـد بـرای به وقوع پیوستن یک فاجعه بزرگ انسانی به مراتب بزرگتر و فجیعتر از زلـزله بم گردیده اسـت.

مهندسی مشـاور سازه، آزمون، فولاد (STS) بر آن شـده است که با استفـاده از تجـارب و دانش فنی خود در جـهت رسیدن به حد اسـتانداردهای جهـانی در مـبحث جـوش سـازه های فولادی و ساختمان پـس از بر جای گذاشتن کارنامه ای درخشان در صنعت کشورمان اینک به یـاری بخش ساختمان و مسـکن شتافته و به منظور بـالا بـردن ضـریب اطمینان و کـاهش صدمات مالی و جانی زلـزله خدمات تخصصی خود را ارائه نماید.

قابلیت ها و مزایای ساخت اسکلت فلزی

 09121017171 - 02126231407


توانایی ها

تهیه دستورالعمل های و فرمتهای اجرایی و کاربردی جوشـکاری سازه های فولادی به صورت مدون - مستند سـازی سـوابق و گزارشات آزمایشات مخرب و غیرمخرب جوش اسکلت فلزی ساختمان و سازه‌های فـولادی - سفـارش و انجـام کلیـه آزمایشـات مخـرب توسـط آزمایشـگاههای مـورد تاییـد .

موسـسه استـاندارد ایـران - تهیه و تدویـن کتابچـه فرآیند بازرسی و کنترل کیفیت اجرا جهت ارائه به مشتـری در ابتدای پروژه QCP & ITP - تهیه و تـدوین کتابچه تضمـین کیفـیت اجرا جهت ارائه به مشـتری در انتهـای پـروژه ها ASSURANCE BOOK - تهیه و تـدوین دفترچه محاسباتی جوش Welding Calculations - تهیه و تـدوین دستورالعمل های سندبلاست و رنگ سازه های فولادی Sandblast and Painting Procedure - انجام تسـت تئوری و عمـلی جوشـکار طبق استـانداردهای رایج WPQ - انجام کلـیه تسـت های غـیر مخـرب PT , MT , UT , VT, RT جـوش و فـلز.

انجام کلیه تست های مخرب : کشش ,خمـش ,ضـربه ,آنـالیز شیـمیایی ,متـالوگرافی جـوش و فـلز - آموزش علمی و کاربـردی جوشکـار قبل و حین کار در پروژه - صدور و ارائه گواهینامه جوشکار در فرآیندها و موقعیت های مختلف WQT - تهـیه و تنـظیم دستورالعـمل مشخصـات پروسـه جوشکـاری WPS - تهیـه و تنـظیم دسـتورالعـمل تائیـد صلاحیـت جـوش PQR - بازرسـی و تائـید مـواد اولیـه مصـرفی و جـوشکاری

 بازرسـی فنی و تائید تجهیزات و امکانات اجرایی کار کارخانجات و پیمانکاران ساخت سـازه های فـولادی - بازرسـی طرح اتصال و اجراء طرح اتصال جوش و کنترل پیچیدگی جوش اسکـلت فلزی ساختمان و سازه های فـولادی - بازرسـی اجرای فرآیند و نحوه انجام فرآیند جوشکاری اسکـلت فلـزی ساخـتمان و سـازه های فـولادی - بازرسـی و کـنترل نهایی و صدور شناسنامه جوش اسکـلت فلـزی ساخـتمان و سـازه های فـولادی -

بازرسـی رنـگ ، پوشـش و سنـدبلاست جـوش و سـازه های فـولادی - بازرسـی نصـب و بهره برداری سـازه های فلـزی - بازرسـی و کنتـرل دوره ای جوش به منظور مقاوم سـازی اسکـلت فلـزی ساخـتمان و سـازه های فـولادی - مشاوره انتخاب پیمانکار ، خرید تجهیزات جوشکاری ، خرید مواد مصرفی جوشکاری و رنگ - مشاوره انتخاب و اجرای بهینه فرآیند های ساخت و تولید

 

خدمات کلیدی بانک سوله ایران 

مشاوره ساخت سوله

مشاوره خرید سوله دست دوم 

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

 

 
   مراحل ساخت فنداسیون ساختمان های اسکلت فلزی

نکات اجرایی زیر سازی پی :


فرض کنید یک پروژه اسکلت فلزی را بخواهیم به اجرا در آوریم ، مراحل اولیه  اجرایی شامل ساخت پی مناسب است که در کلیه پروژه ها تقریبا یکسان اجرا می شود، اما قبل از شرح مختصر مراحل ساخت پی ، باید توجه داشت که ابتدا نقشه فنداسیون را روی زمین پیاده کرد و برای پیاده کردن دقیق آن بایستی جزئیات لازم در
نقشه مشخص گردیده باشد. از جمله سازه به شکل یک شیکه متشکل از محورهای عمود بر هم تقسیم شده باشد و موقعیت محورهای مزبور نسبت به محورها یا نقاط مشخصی نظیر محور جاده ، بر زمین بر ساختمان مجاور و غیره تعیین شده باشد.

( معمولا محورهای یک امتداد با اعداد 3،2،1و... شماره گذاری می شوند و محورهای امتداد دیگر با حروف  C-B-A و ... مشخص می گردند. همچنین باید توجه داشت ستونها و فنداسیونهایی را که وضعیت مشابهی از نظر بار وارد شده دارند ، با علامت یکسان نشان می دهند : ستون را با حرف C  و فنداسیون را با حرف F نشان میدهند . ترسیم مقاطع و نوشتن رقوم زیر فنداسیون ، رقوم روی فنداسیون ، ارتفاع قسمت های محتلف پی ، مشخصات بتن مگر ، مشخصات بتن ، نوع و قطر کلی که برای بریدن
میلگرد ها مورد نیاز است باید در نقشه مشخص باشد.

قبل از پیاده کردن نقشه روی زمین اگر زمین ناهموار بود یا دارای گیاهان و درختان باشد ، باید نقاط مرتفع ناترازی که مورد نظر است برداشته شود و محوطه از کلیه گیاهان و ریشه ها پاک گردد.

سپس شمال جغرافیایی نقشه را با جهت شمال جغرافیایی محلی که قرار است پروژه در آن اجرا شود منطبق می کنیم ( به این کار توجیه نقشه می گویند) پس از این کار ، یکی از محورها را (محور طولی یا عرضی ) که موقیعت آن روی نقشه مشخص شده است ، بر روی زمین ، حداقل با دو میخ در ابتدا و انتها ،
پیاده می کنیم که به این امتداد محور مبنا گفته می شود ؛ حال سایر محورهای طولی و عرضی را از روی محور مبنا مشخص می کنیم ( بوسیله میخ چوبی یا فلزی روی زمین ) که با دوربین تئودولیت و برای کارهای کوچک با ریسمان کار و متر و گونیا و شاغول اجرا می شود. حال اگر بخواهیم محل فنداسیون را خاکبرداری کنیم
به ارتفاع خاکبرداری احتیاج داریم که حتی اگر زمین دارای پستی و بلندی جزئی باشد نقطه ای که بصورت مبنا (B.M) باید در محوطه کارگاه مشخص شود ( این نقطه بوسیله بتن و میلگرد در نقطه ای که دور از آسیب باشد ساخته می شود).

نکات فنی و اجرایی مربوط به خاکبرداری: داشتن اطلاعات اولیه از زمین و نوع خاک از قبیل : مقاومت فشاری نوع خاک بویژه از نظر ریزشی بودن ، وضعیت آب زیر زمینی ، عمق یخبندان و سایر ویژگیهای فیزیکی خاک که با آزمایش از خاک آن محل مشخص می شود ، بسیار ضروری است. در خاکبرداری پی هنگام اجرا زیر زمین ممکن است جداره ریزش کند یا اینکه زیر پی مجاور خالی شود که با وسایل مختلفی باید
شمع بندی و حفاظت جداره صورت گیرد ؛ به طوری که مقاومت کافی در برابر بارهای وارده داشته باشد یکی از راه حلهای جلوگیری از ریزش خاک و پی ساختمان مجاور، اجرای جز به جز است  که ابتدا محل فنداسیون ستونها اجرا شود و در مرحله بعدی، پس از حفاری تدریجی ، اجزای دیگر دیوار سازی انجام گیرد.

 نکات فنی و اجرایی مربوط به خاکریزی و زیر سازی فنداسیون :  


 چاههای متروکه با شفته مناسب پر می شوند و در صورت برخورد محل با قنات متروکه ، باید از پی مرکب یا پی تخت استفاده کرد یا روی قنات را با دال بتن محافظ پوشاند. از خاکهای نباتی برای خاکریزی نباید استفاده کرد . ضخامت قشرهای خاکریز برای انجام تراکم 15 تا 20 سانتیمتر است . برای انجام تراکم باید مقداری آب به خاک
اضافه کنیم و با غلتکهای مناسب آن را متراکم نمایی ، البته خاکریزی و تراکم فقط برای محوطه سازی و کف سازی است و خاکریزی زیر فنداسیون مجاز نمی باشد. در برخی موارد ، برای حفظ زیر بتن مگر ، ناچار به زیر سازی فنداسیون هستیم ، اما ممکن است ضخامت زیر  سازی  کم باشد ( حدود 30 سانتیمتر ) در این صورت می توان با افزایش ضخامت بتن مگر زیر سازی را انجام داد و در صورت زیاد بودن ارتفاع زیر سازی ، می توان با حفظ اصول فنی لاشه چینی سنگ با ملات ماسه سیمان انجام داد.
بتن مگر چیست؟
بتن با عیار کم سیمان زیر فنداسیون که بتن نظافت نیز نامیده می شود معمولا به ضخامت 10 تا 15 سانتیمتر و از هر طرف 10 تا 15 سانتیمتر بزرگتر از خود فنداسیون ریخته میشود.
قالب بندی فنداسیون چگونه است؟
قالب بندی باید از تخته سالم بدون گره به ضخامت حداقل 5 . 2 سانتیمتر یا ورقه های فلزی صاف یا از قالب آجری (تیغه 11 سانتیمتری آجری یا 22 با اندود ماسه سیمان برای جلوگیری از خروج شیره بتن ) صورت گیرد. لازم به یادآوری است که پی های عادی می توان با قرار دادن ورقه پلاستیکی ( نایلون) در جداره خاکبرداری از آن به عنوان قالب استفاده کرد.
تذکر: در آرماتور بندی فاصله میله گردها تا سطح آزاد بتن در مورد فنداسیون نباید از 4 سانتیمتر کمتر باشد.


 چگونگی اجراء و نصب پیچهای مهاری ( بولت) و صفحه کف ستونی (Baseplate) :

مراحل ساخت اسکلت فلزی ساختمان
ابتدا دلایل استفاده از صفحه کف ستونی و بولت را توضیح می دهم :
ستونهای یک ساختمان اسکلت فلزی ، نقش انتقال دهنده بارهای وارد شده را به فنداسیون (به صورت نیروی فشاری ، کششی ، برشی یا لنگر خمشی) به عهده دارند.
در این میان ، ستون فلزی با صفحه ای  فلزی که از یک سو با ستون و از سوی دیگر با بتن درگیر شده است روی فنداسیون قرار می گیرد. توجه به اینکه ستون فلزی به علت مقاومت بسیار زیاد تنشهای بزرگی را تحمل می کند و بتن قابلیت تحمل این تنشها را ندارد ؛ بنابراین صفحه ستون واسطه ای است که ضمن افزایش سطح تماس ستون با پی ، سبب می گردد توزیع نیروهای ستون در قابل تحمل برای بتن باشد.
کار اتصال صفحه زیر ستونی با بتن بوسیله میله مهار (بولت Bolt) صورت می گیرد و برای ایجاد اتصال ، انتهای آن را خم می کنیم و مقدار طول بولت را محاسبه تعیین می کند.

تعداد بولت ها بسته به نوع کار از دو عدد به بالا تغییر می کند، حداقل قطر این میله های مهاری میلگرد نمره 20 است ؛ در حالی که صفحه تنها فشار را تحمل می کنر ، بولت نقش عمده ای ندارد و تنها پایه را در محل خود ثابت نگه می دارد .

نکته مهم هنگام نصب ستون بر روی صفحه تقسیم فشار این است که حتما انتهای ستون سنگ خورده و صاف باشد تا تمام نقاط مقطع ستون بر روی صفحه بیس پلیت بنشیند و عمل انتقال نیرو بخوبی انجام پذیرد . از آنجا که علاوه بر فشار ، لنگر نیز بر
 
صفحه زیر ستونی وارد می شود ، طول بولت باید به علاوه بر فشار ، لنگر نیز بر صفحه زیر ستونی وارد می شود ، طول بولت باید به اندازه ای باشد که کشش وارد شده را تحمل  نماید که این امر با محاسبه تعیین خواهد شد.
انواع اتصال ستون به شالوده :
جزئیات اتصال ستون فلزی به شالوده بتنی به نیروی موجود در پای ستون بستگی دارد . در ستون با انتهای مفصلی فقط نیروی فشاری و برشی از ستون به شالوده منتقل می شوند. اگر بخواهیم لنگر خمشی را نیز به شالوده منتقل نماییم ، در ان صورت ، نیاز به طرح اتصال مناسب برای این کار خواهیم داشت که اتصال گیردار خوانده می شود.
روش نصب پیچهای مهاری  :
به طور کلی ، دو روش برای نصب پیچهای مهاری وجود دارد :
الف) نصب پیچهای مهاری در موقع بتن ریزی  شالوده ها : در این روش  ، پیچها را در محلهای تعیین شده قرار می دهند و موقیعت آنها را به وسیله مناسبی تثبیت می کنند ؛ سپس اطرافشان را با بتن می پوشانند . روشهای گوناگونی برای تثبیت پیچهای مهاری در محل خود وجود دارد که صورت زیر توضیح خواهم داد :
روش اول : ابتدا بوسیله صفحه ای نازک مشابه با ورق کف ستونی که شابلن یا الگو نامیده می شود . قسمت فوقانی بولت و قسمت پایین را بوسیله نبشی به یکدیگر می بندیم تا مجموعه ای بدون تغییر شکل به دست آید ؛ آن گاه محورهای طولی و عرضی صفحه الگو را با مداد رنگی ( گچ و یا رنگ) مشخص می کنیم ؛ سپس بوسیله ریسمان کار یا دوربیت تئودولیت با میخهای کنترول محور کلی فنداسیون را در جهتهای طولی و عرضی به دست می آوریم و به کمک شخصی با تجربه در موقیعت مناسب آن قرار می دهیم.

( محور طولی و عرضی صفحه شابلن بر محور طولی و عرضی کلی فنداسیون منطبق می شود و در ارتفاع صحیح و به صورت کاملا تراز نصب می گردد.) سپس به وسیله قطعات آرماتور آن را به میلگردهای شبکه آرماتور فنداسیون یا به قطعات ورقی (که در بتن قرارداده اند )  جوش (منتاژ) داده می شود ؛ به گونه ای که هنگام بتن ریزی ، صفحه از جای خود حرکتی نداشته باشد. باید دقت داشته باشیم که در موقع بتن ریزی ، هوا در زیر صفحه شابلن ، محبوس نسود .

برای این منظور، معمولا سوراخ بزرگی در وسط شابلن تعبیه می کنند که وقتی بتن از اطراف زیر صفحه را پر می کند ، هوا از راه سوراخ خارج گردد و با بیرون زدن بتن از وسط صفحه ، از پر شدن کامل زیر آن اطمینان حاصل شود.
روش دوم : صفحه تقسیم فشار پیش از بتن ریزی پی به طور دقیق در محل خود قرار می گیرد و بوسیله آن بولت ها در جای خود ثابت می شوند . پس از بتن ریزی ، صفحه را از جای خود خارج می کنند و در کارگاه به طور مستقیم به پای ستون متصل می نمایند و پس از نصب ستون به همراه صفحه مهذه ها را محکم می بندند.

در این حالت ، هر صفحه ای باید کاملا علامت گذاری شود تا هنگام نصب اشتباهی رخ ندهد.
روش سوم : صفحه را قدری بالاتر از محل اصلی خود نگه می دارند تا محل میله های مهار به طور دقیق تعیین شود ؛ سپس میله مهارها را ثابت می کنند و عمل بتن ریزی را انجام می دهند ؛ در حالی که صفحه هنوز در جای خود ثابت است . پس از پایان یافتن بتن ریزی صفحه را در تراز مورد نظر نگه می دارند . این عمل را می توان به وسیله مهره های فلزی در زیر صفحه ای که میله مهارها از درون آنها عبور کرده اند با پیچتندن و تنظیم آنها تا تراز لازم انجام داد. سپس فاصله های بین دو صفحه و روی بتن پی با ملات ماسه شسته و سیمان به نسبت یک حجم سیمان به دو حجم ماسه کاملا پر می گردد یا از ماسه سیمان نرم (گروت) استفاده می گردد.


ب) نصب پیچهای مهاری پس از بتن ریزی شالوده : در این روش ، در محل پیچهای مهاری به وسیله قالب در داخل بتن فضای خالی ایجاد می کنند که این قالب جعبه نامیده می شود  . میلگردی در بتن قرار می دهیم  ، پس از گرفتن و سخت شدن بتن شالوده ، جعبه را از محل خود خارج می کنیم ؛ سپس پیچ مهاری را در محل خود درگیر با آرماتور قرار می دهیم و تنظیم می کنیم و اطراف آن را با بتن ریزدانه ( با حفظ اصول بتن ریزی) پر می کنیم . لازم به یادآوری است جعبه ای که برای ایجاد فضای خالی لازم برای نصب پیچ مهاری به کار می رود .

باید چنان طرح ریزی و ساخته شده باشد که به سادگی و در حد امکان ، بدون ضربه زدن ، شکستن و خرد کردن از داخل بتن خارج شود. برای این منظور می توان از جعبه هایی که قطعات آنها به صورت کام و زبانه متصل می شوند یا از جعبه های لولایی و سایر اقسام جعبه ها استفاده کرد . در مواردی که از پیچهای مهاری با قلاب انتهایی و رکاب یا از پیچهای مهاری با انتهای کلنگی استفاده می شود .

برای سزعت بخشیدن به کار ، از جعبه های ساخته شده یا ورقهای فولادی که در درون بتن باقی می مانند، استفاده می شود . باید توجه داشت که این شیوه کار بیشتر برای فنداسیون ماشین آلات صنعتی در کارخانجات کاربرد دارند . لازم به ذکر است در بعضی مواقع برای اتصال کف ستون به شالوده ، به جای پیچهای مهاری از میلگردها یا تسمه هایی استفاده می کنند که به ورق کف ستون جوش داده می شوند که به این صورت می باشد که معمولا در موقع بتن ریزی ، مجموع ورق کف ستونها و مهارها را در شالوده کار می گذارند ، پس از گرفتن و سخت شدن بتن ، ستون را روی ورق کف ستون قرار می دهند و جوشکاری می کنند.
محافظت کف ستونها و پیچهای مهاری ( مهره و حدیده ):
کف ستون ها از جمله قطعات ساختمانی هستند که اغلب در معرض اثر شدید رطوبت قرار دارند و باید به نحو مطلوب حفاظت شوند . در ساختمانهای معمولی و به طور کلی در ساختمانهایی که پس از پایان یافتن کار اسکلت فلزی دیگر نیازی به بازدید و تنظیم کف ستونها نیست ، اطراف کف ستون را با بتن پر می کنند و در صورتی که قبل از بتن ریزی سطوح فولادی خوب تمیز شده و کا جوش یا زغال جوش برداشته شده باشد .

بتن به فولاد می چسبد و آن را کاملا محافظت می کند . در بعضی دیگر از ساختمانها ، کف ستونها را نظیر سایر قطعات به وسیله رنگ محافظت می کنند  . در ساختمانهای صنعتی که امکان باز کردن و نصب مجدد آنها وجود دارد، با مواد قیری مخلوط با ماسه نرم از کف ستون ها حفاظت می شود ؛ همچنین برای تمیز ماندن حدیدهای پیچهای مهاری و دوری از آسیب دیدگی باید قبل از بتن ریزی فنداسیون ، قسمت حدیدها به وسیله پلاستیک یا گونی یا سیم مناسب بسته شده ، پوشش مناسب صورت گیرد .
****  جزئیات و نکات اجرایی ستونها به صورت مختصر:
تعریف ستون فلزی :
ستون عضوی است که معمولا به صورت عمودی در ساختمان نصب می شود و یارهای کف ناشی از طبقات به وسیله تیر و شاهتیر به آن منتقل می گردد و سپس به به زمین انتقال می یابد.
شکل ستونها :
شکل سطح مقطع ستونها معمولا به مقدار و وضعیت بار وارد شده بستگی دارد. برای ساختن ستونهای فلزی از انواع پروفیلها و ورقها استفاده می شود.عموما ستونها از لحاظ شکل ظاهری به دو گروه تقسیم می شوند:
 
1-  نیمرخ (پروفیل) نورد شده شامل انواع تیرآهنها و قوطیها : بهترین پروفیل نورد شده برای ستون ، تیرآهن با پهن یا قوطیهای مربع شکل است؛ زیرا از نظر مقاومت بهتر از مقاطع دیگر عمل می کند.ضمن اینکه در بیشتر مواقع عمل اتصالات تیرها به راحتی روی آنها انجام می گیرد.
2-  مقاطع مرکب : هرگاه سطح مقطع و مشخصات یک نیمرخ (پروفیل ) به تنهایی برای ایستایی ( تحمل بار وارد شده و لنگر احتمالی ) یک ستون کافی نباشد ، از اتصال چند پروفیل به یکدیگر ، ستون مناسب آن (مقاطع مرکب ) ساخته می شود.
چگونگی ساخت ستون (مقاطع مرکب):
ستونها ممکن است بر حسب نیاز با ترکیب و اتصالات متنوع از انواع پروفیلهای مختلف ساخته شوند ، اما رایجترین اتصال برای ساخت ستونها سه نوع است :
1-   اتصال دو پروفیل به یکدیگر به طریقه دوبله کردن : ابتدا دو تیرآهن را در کنار یکدیگر و بر روی سطح صاف به هم چسبیده گردند ؛ سپس دو سر و وسط ستون را جوش داده و ستون برگردانده شده و مانند قبل جوشکاری صورت می گیرد ؛ آن گاه ستون معکوس و در قسمت وسط ، جوشکاری می شود . همین کار را در سوی دیگر ستون انجام می دهند و به ترتیب جوشکاری ادامه می یابد تا جوش مورد نیاز ستون تامین گردد. این شیوه جوشکاری برای جلوگیری از پیچش ستون در اثر حرارت زیاد جوشکازی ممتد می باشد . در صورتیکه در سرتاسز ستون به جوش نیازی نباشد ، دست کم جوشها باید به این ترتیب اجرا گردد :
الف) حداکثر فاصله بین طولهای جوش در طول ستون به صورت غیر ممتد از 60 سانتیمتر تجاوز نکند.
ب) طول جوش ابتدایی و انتهایی ستون باید برابر بزرگترین عرض مقطع باشد و به طور یکسره انجام گیرد.
ج) طول موثر هر قطعه از جوش منقطع نباید از 4 برابر بعد جوش یا 40 میلیمتر کمتر باشد.
د) تماس میان بدنه دو پروفیل نباید از یک شکاف 5/1 میلیمتری بیشتر ، اما از 6 میلیمتر کمتر باسد ؛ ضمنا بررسیهای فنی نشان دهد مه مساحت کافی برای تماس وجود ندارد ؛ در آن صورت ، این بادخور باید با مصالح پر کننده مناسب شامل تیغه های فولادی با ضخامت ثابت پر شود.
2-  اتصال دو پروفیل با یک ورق سراسری روی بالها : در مقاطع مرکبی که ورق اتصال بر روی دو نیمرخ متصل می شود تا مقاطع مرکب تشکیل بدهد ؛ فاصله جوشهای مقطع (غیر ممتد) که ورق را به نیمرخها متصل می کند ، نباید از 30 سانتیمتر بیشتر شود . اندازه حداکثر فاصله فوق الذکر در مورد فولاد معمولی به صورت t22 که  t در آن ضخامت ورق است در می آید.
3- اتصال دو پروفیل با بستهای فلزی (تسمه) : متداولترین نوع ستون در ایران ستونهای مرکبی است که دو تیرآهن به فاصله معین از یکدیگر قرار می گیرد و قیدهای افقی یا چپ و راست این دو نیمرخ را به هم متصل می کند ؛ البته بستهای چپ و راست که شکلهای مثلثی را به وجود می آورند ، دارای مقاومت بهتری نسبت به قیدهای موازی می باشند.در مورد اینگونه ستونها ، بویژه ستون با قید موازی مسائل زیر را بایستی رعایت کرد :
الف) ابعاد بست (وصله ) افقی ستون کمتر از این مقادیر نباشد:
L : طول وصله حداقل به فاصله مرکز تا مرکز دو نیمرخ باشد .
B : عرض وصله از 42 درصد طول آن کمتر نباشد .
T : ضخامت وصله از 35/1 طول آن کمتر نباشد.
ب) در اطراف کلیه وصله ها و در سطح تماس با بال نیمرخها عمل جوشکاری انجام گیرد (مجموع طول خط جوش در هر طرف صفحه نباید از طول صفحه کمتر شود) .
ج) فاصله قیدها و ابعاد  آن بر اساس محاسبات فنی تعیین می شود.
د) در قسمت انتهایی ستون ، باید حتما از ورق با طول حداقل برابر عرض ستون استفاده کرد تا علاوه بر تقویت پایه  ، محل مناسبی برای اتصال بادبندها به ستون به وجود آید.
ه) در محل اتصال تیر یا پل به ستون لازم است قبلا ورق تقویتی به ابعاد کافی روی بالهای ستون جوش شده باشد.
روش نصب نبشی بر روی کف ستونها (بیس پلیت) برای استقرار ستون هنگام محاسبه ابعاد کف ستونها باید حداقل فاصله میله مهاری از لبه کف ستون و محل جاگذاری نبشی با ضخامت جوش لازم برای نگه داشتن ستون ، همچنین ضخامت پلیت انتهایی ستون و ابعاد ستون را با دقت بررسی کرد ؛ سپس با توجه به موارد یاد شده ، به نصب نبشی و استقرار ستون به این صورت اقدام نمود .

    مراحل ساخت ساختمان اسکلت فلزی از ابتدا تا انتها

بر روی بیس پلیت ها محل کف ستون و محل آکس را کنترل می کنیم ؛ سپس نبشیهای اتصال را به صورت عمود بر هم بر روی بیس پلیت جوش داده ، آنگاه ستون را مستقر و اقدام به نصب دگر نبشیهای لازم کرده و آنها را به بیس پلیت جوش می دهیم . از مزایای عمود بر هم بودن دو نبشی روی بیس پلیت علاوه بر سرعت عمل و استقرار بهتر به علت تماس مستقیم ستون به بال نبشی ، اتصال جوشکاری به گونه ای درست تر و اصولی تر صورت می گیرد .

روشن است که قبل از جوشکاری باید ستونها را هم محور و قائم نموده و عمود بودن در دو جهت کنترل گردد . پس از نصب ستونها با توجه به ارتفاع ستون و آزاد بودن سر ستون ممکن است تا زمان نصب پلها ، ستونها در اثر شدت باد و وزن خود حرکتهایی داشته باشند که احتمالا تاثیر نا مطلوب و ایجاد ضعف در جوشکاری و اتصالات کف ستونها خواهد داشت . به این سبب ، باید پس از نصب ، فورا به مهاربندی موقت ستونها به وسیله میلگرد یا نبشی بصورت ضربدری اقدام کرد.
طویل کردن ستونها :
سازهای فلزی را اغلب در چندین طبقه احداث می کنند ، طول پروفیلها برای ساخت ستون محدود است . با در نظر گرفتن بار وارده و دهانه بین ستونها و نحوه قرار گرفتن ستونهای کناری ، مقاطع مختلفی برای ساخت ستونها به دست می اید. ممکن است در هر طبقه ، ابعاد مقطع ستون با طبقه دیگر تفاوت داشته باشد .

بنابراین، باید اتصال مقاطع با ابعاد مختلف برای طویل کردن با دقت زیادی انجام شود . محل مناسب برای وصله ستونها به هنگام طویل کردن آنها حداقل در ازتفاع 45 تا60 سانتی متر بالاتر از کف هر طبقه یا 6/1 ارتفاع طبقه می باشد. این ارتفاع اندازه حداقلی است که از نظر دسترسی به محل اجرای جوش و نصب اتصالات مورد نیاز برای ادامه ستون یا اتصال بادبند لازم است.

مراحل ساخت اسکلت فلری

 
نحوه طویل کردن ستونها :
ابتدا سطح تماس دو ستون را به خوبی گونیا می کنند و با سنگ زدن صاف می نمایند تا کاملا در تماس با یکدیگر یا صفحه وصله قرار گیرد . در صورتی که پروفیل دو ستون یکسان نباسد ، باید اختلاف دو نمره ستون را با گذاردن صفحات لقمه (هم سو کننده) بر ستون فوقانی را پر نمود ؛ سپس صفحه وصله را نصب کرد و جوش لازم را انجام داد .

اگر ابعاد مقطع دو نیمرخ که به یکدیگر متصل می شوند ، تفاوت زیاد داشته باشند ، به طوری که قسمت بزرگی از سطح آن دو در تماس با یکدیگر قرار نگیرد ، در این صورت باید یک صفحه تقسیم فشار افقی بین دو نیمرخ به کار برد .

این صفحه معمولا باید ضخیم انتخاب شود تا بتواند بدون تغییر شکل زیاد ، عمل تقسیم فشار را انجام دهد. کلیه ابعاد و ضخامت صفحه و مقدار جوش لازم را باید طبق محاسبه و بر اساس نقشه های اجرایی انجام داد.
ستونها با مقاطع دایره ای :
معمولا مقاطع  لوله ای (دایره ای ) از قطر 2 تا 12 اینچ برای ستونها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. مقطع لوله در مواقعی که بوسیله اتصال جوش باشد ، آسانتر به کار می رود . کاربرد لوله بیشتر در پایه های بعضی منابع هوایی ، دکلهای مختلف و خرپاهای سبک است . این مقطعها به طور کلی مقاومترند ، برای اینکه ممان انرسی انها در تمام جهات یکسان است . با تغییر ضخامت مقاطع لوله ای می توان اینرسی های مختلف را به دست آورد.
انحراف مجاز پس از نصب ستون :
همان طور که گفتم  ، ستونها باید کاملا شاغول بوده و علاوه بر آن ، از محور کلی که در نقشه آکس بندی مشخص شده است ، نباید انحرافی بیش از آنچه در آیین نامه ها تعیین سده داشته باشد. در این جدول میزان انحراف مجاز ستونها در هنگام نصب ، مشخص گردیده است :
قطعه ساختمانی
حداکثر انحراف
ستون با ارتفاع h انحراف موقعیت مکانی
محور ستون از محور انتخاب شده
آن در سطح اتکای ستونها .....................................................    5 - +
انحراف محور ستون در انتهای فوقانی آن از خط شاغول.................   25- +H
انحراف از خط شاغول در اثر خم شدن ستون (شکم دادن)............... 15- +H
**** شرح مختصری از شاهتیرها و تیرهای پوششی
شاهتیرها ( پلها) :
شاهتیرها عضوهای فلزی افقی اصلی هستند که با اتصالات لازم به ستونها متصل می شوند و به وسیله آنها بار طبقات به ستونها انتقال می یابد. شاهتیرهای فلزی ممکن است به صورتهای زیر به کار روند :
الف) تیرهای معمولی بصورت تک یا دوبله
ب ) تیرآهن بال پهن
ج ) تیرآهن معمولی با ورق تقویتی روی بالها و یا بال و جان
د ) پلهای لانه زنبوری از تیرآهن معمولی یا تیرهای بال پهن که بصورت مفصل در این مقاله توضیح خواهم داد
ه ) تیر ورق (گیردار) ترکیب تیرآهن معمولی با ورق یا تیرآهن بال پهن با ورق و یا از ترکیب ورقها درست می شود
و ) خرپاها
ساخت پلها و شاهتیرها : هرگاه در شاهتیرهای فلزی به جای تیر تکی از تیرهای دوبله استفاده شود ، باید دو تیر در محل بالها به یکدیگر به گونه ای مطلوب اتصال داشته باشند . چنانچه پلها (شاهتیرها ) برای لنگر خمشی موجود کفاف ندهد، آنها را با اضافه کردن تسمه یا ورق تقویت می نمایند . در مورد ورق تقویتی در تیرهای معمولی باید نکات زیر را رعایت کرد :
1 ) حداکثر ضخامت ورق تقویتی 8/0 ضخامت بال تیر باشد .
2 ) ورقهای تقویتی به طول کامل با بالها تماس و اتصال داشته باشد.
3 ) ضخامت جوش 75/0 ضخامت ورق باشد.
4 ) ورق تقویتی از هر دو طرف و در قسمت عرض نیز جوش گردد.
پلهای مرکب :
در بارهای سنگین و احتمالا دهانه زیاد که پروفیل استاندارد موجود در بازار کافی یا اقتصادی نباشد ، همچنین مقطع نیر لانه زنبوری که با تسمه یا ورق تقویت شده است ، برای بار وارد شده و دهانه خمش کافی نباشد ، از تیرهای مرکب استفاده می شود که تیر مرکب در چندین حالت استفاده می شود :
1 ) تیر مرکبی که از بریدن پروفیلهای معمولی ایرانی از وسط جان تیر و اتصال صفحه و ورق مناسب به دو قسمت بریده شده ساخته می شود . این روش برای پروفیلهای نمره 20 به بالا اقتصادی خواهد بود .
2 ) تیر مرکبی که از سه صفحه ( قطعات تقویتی ) تشکیل می شود. در این حالت ، در پروفیلهای معمولی از فولاد جان تیر نسبت به فولاد بالها برای مقابله با خمش چندان استفاده نمی شود ، بلکه سعی می گردد ، حتی المکان ، جان تیر را نازکتر و ارتفاع آن را زیاد کنند.
 
 
اتصالات ساده تیر به ستون و شاه تیر :
این اتصالات بر دو نوع است :
1 ) اتصال با جفت نبشی جان : معمولا دو عدد نبشی را در کارخانه به جان تیر جوش می دهند . جوشهای بین نبشی و ستون یا شاهتیر را در کارگاه در روی کار انجام می دهند . معمولا نبشیهای اتصال را به اندازه 10 تا 12 میلیمتر ازانتهای جان تیر فاصله آزاد می گذارند تا اگر تیر در حدود رواداریهای مجاز بلند باشد ، بدون بریدن سر آن و تنها با جابه جا کردن نبشی آن را نصب کنند.
2 ) اتصال با نبشی نشیمن : این نوع اتصال را در عکس العملهای نسبتا کوچک تا حدود 15 تن به کار می برند . نبشی نشیمن عمل نصب و تنظیم تیر را آسان می کند. این نبشی را معمولا قبلا در کارخانه یا پای کار در ارتفاع لازم به ستون جوش می دهند و بعد تیر روی آن سوار و به آن جوش می شود . در این اتصال ، نبشی کمکی دیگری در بالای تیر نصب و جوش می شود که در محاسبه در مقابل عکس العملهای تکیه گاه به حساب نمی آید و عمل آن تنها ثابت کردن تیر در محل خود و تامین تکیه گاه عرضی و جلوگیری از غلتیدن آن است .

سعی می شود که اتصال با نبشی نشیمن تا حد امکان انعطاف پذیر باشد تا از آزادی دوران تیر در تکیه گاه جلوگیری نشود و در حقیقت ، اتصال ساده و مفصلی باشد تا در تکیه گاه ایجاد لنگر نکند . معمولا عرض نشیمن گاه نباید از 5/7 سانتیمتر کمتر باشد . در آیین نامه AISC عرض استاندارد را 10 سانتیمتر برای نشیمن انتخابکرده اند .

برای این منظور نبشی فوقانی را با ابعاد ظریف و فقط دو لبه انتهایی بالها آن را (در امتداد عرض بال تیر ) جوش می دهند . لازم به ذکر است که وقتی عکس العمل زیادتر از حد تحمل نبشی گردد ، می توان از نبشی تقویت شده با مقطع T استفاده کرد . ضخامت صفحه نشیمن گاه در حدود ضخامت

بال تیر انتخاب می شود . استفاده از صفحات تقویت کننده زیر یک نشیمن به صورت مستطیلی یا مثلثی استفاده می گردد.

ساخت اسکلت فلزی در تهران


اتصال چند پل در یک محل به ستون :
مواقعی که با توجه به پوشش سقف به نصب پل در دو جهت عمود بر هم در محل ستون می شود ، یک پل به بالهای ستون و پل دیگر به جان ستون متصل خواهد شد ؛ در نتیجه ، ستون از دو جهت تحت تاثیر بار قرار خواهد گرفت که باید با توجه به بار وارد شده و دهانه پل ، همچنین تعیین نوع گیرداری پلها در محل ستون اقدامات لازم برای اتصال صحیح و مطلوب به عمل آید .
اگر برخورد پل در خارج از ستون باشد ، باید آن ناحیه را از نظر نیروی خارج از مرکز ، همچنین نحوه اتصال صحیح و اصولی به ستون به دقت بررسی و کنترل کرد.
روش نصب پلها در طبقات : محل نصب پلها در اسکلت فلزی بسیار مهم است ، زیرا پلها تحمل کننده بار سقف از طریق تیرها هستند . با توجه به مقدار بار وارد شده و دهانه ، ارتفاع آنها مشخص می شود و معمولا از ضخامت سقف و ارتفاع تیرها بیشتر است .

بنابراین ، با توجه به نقشه های معماری و تقسیم فضاها ، پلها باید در جایی طراحی و نصب شوند که به علت ارتفاع زیاد ایجاد اشکال در کف نکنند و سعی شود به صورت آویز در سقف مشخص نباشد ، به این دلیل ، معمولا پلها در زیر دیوارهای جدا کننده بین فضاها مصب می شوند که علاوه بر بار وارد شده باید وزن دیوارهای جدا کننده بر روی آنها در محاسبه منظور شود.
روش اتصال پل به پل :
 اتصال دو پل که دارای ارتفاع هستند ، به روش زبانه کردن آنها انجام می گیرد که این روش از نظر اتصالات بهتر است . در صورت امکان پل با دهانه بزرگتر در داخل پل با دهانه کوچکتر زبانه می شود . نصب ورق اتصال در جان و روی بال پل کوچکتر برای برش ضروری است  . در این حالت ، به علت کوتاه بودن دهانه ، لنگر خمشی  کمتری ایجاد شده در نتیجه ، نمره با سطح مقطع پلها کاهش می یابد
تیر پوشش :

 نوع پوشش سقف در طبقات اسکلت فلزی با توجه به کاربرد ساختمان تعیین می شود که معمولا سقفهای بتن آرمه یا طاق ضربی مورد استفاده قرار می گیرند . معمولا تیرآهن پوشش از پروفیلهای IPE و INP  استفاده می شود . فاصله تیرها بین 65/0 تا 10/1 متر و طول را حداکثر تا 5 متر در نظر می گیرند . البته خیز باید مورد توجه باشد.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ساخت اسکلت فلزی کارشناسان ما با شما همراه هستند .

09121017171 - 02122220266

سفارش ساخت اسکلت فلزی
ساخت اسکلت فلزی در تهران
ساخت اسکلت فلزی بنا

ساخت سوله 

 

 کارفرمایانی که در شهر مشهد رضا هستند شاید برای کسب و کار و تولیدات بومی خود نیازمند این باشند که کارخانه ای را تاسیس نمایند و این کارخانه جات نیازمند سوله های سرپوشیده ای است که میتواند حالا با توجه به کاربری که کارفرما از سوله ها میخواهد به شکل چند ضلعی ، هشتی شکلی ، 2 هشتی و یا 3 هشتی باشد و یا نیازمند این باشند که آن سوله ای که مد نظر دارند را شرکت سوله سازی برای آنها بسازد.

فروش اسکلت فلزی ساختمان

با توجه به این که ساخت اسکلتهای فلزی برای ساختمان ها میتواند زمان کمتری را نسبت به ساخت اسکلت های فلزی طلب نماید میتواند نقش مهمی در تجارت و ساخت و ساز شما داشته باشد و در زمان ساختمان سازی شما صرفه جویی نماید.

شرکت سوله ایران به عنوان بزرگترین مجری ساخت اسکلت های فلزی در ایران آماده است تا با فروش اسکلت فلزی ساختمان در متراژهای کلان نیازمندیهای کارفرمایان را برطرف نماید. شما میتوانید از کارخانه ساخت اسکلت فلزی سوله ایران دیدن نمایید و کیفیت محصولات ما را از نزدیک ببینید

خدمات فروش و ساخت اسکلتهای فلزی مسکن

1. ساخت واجراي انواع سازه فضا كار space frame

2. ساخت و اجراى انواع سازه هاي LSF

3. طراحى و اجراى انواع سازه هاى گلخانه

4. طراحى و اجراي انواع ديوار برشى فولادى

5. طراحى و اجراى انواع پوشش سقف وديوار بصورت پانل

 

 فروش اسکلت فلزی ساختمان

قیمت فروش اسکلت فلزی ساختمانها

جهت اطلاع از متریال های به کار رفته شده در اسکلت های فلزی و یا نحوه جوشکاری نیروهای کاری ، متراژهای آن و با شرکت سوله ایران تماس حاصل  نمایید.

برخی از لینک های مفید :

ساخت اسکلت فلزی فوری

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشور

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

ساخت سوله

قیمت سوله دست دوم

مراحل ساخت ساختمان اسکلت فلزی از ابتدا تا انتها

قیمت سوله دست دوم  - قیمت سوله دست دوم اصفهان - فروش سوله دست دوم - قیمت سوله دست دوم فروشی

سوله دست دوم فوری

بخش سوله دست دوم فوری

تخصص ما سوله دست دوم است

شما وارد بخش سوله دست دوم فوری ، Second-hand container instan شده اید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوله دست دوم با ماتماس بگیرید.

قیمت سوله دست دوم در تهران

سوله های دست دوم برای قیمت گذاری از پارامتر های زیادی تبعیت میکنند که در این مقاله تلاش داریم با بیان عوامل موثر بر قیمت سوله دست دوم در تهران کاربران گرامی را از نظر سطح اطلاعاتی بالاتر ببریم . توجه داشته باشید  که قیمت نهایی سوله دست دوم براساس نرخ روزانه سازه های فولادی محاسبه شده و ممکن است قیمت اعلام شده برای این سازه ها در پیش فاکتور دارای اعتبار بسیار کوتاه مدتی باشد.

اگر در تهران قصد راه اندازی یک کارگاه صنعتی ، تالار ، انبار یا یک ساختمان جهت استفاده های اقتصادی دارید و تصمیم به ساخت یک سوله دارید پیشنهاد اقتصادی ما به شما استفاده از سوله دست دوم است ، چرا که می تواند هزینه ها را تا میزان بسیار زیادی کاهش دهد وشما را برای استارت یک فعالیت تجاری یاری رساند

 

خرید سوله دست دوم در تهران

سازه های فلزی ساختمانی در انواع مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش میشوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از سوله های فلزی هستند انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید سوله نو و یا خرید سوله دست دوم داشته باشید در گام اول باید این موارد را بدانید . 

  • سوله دست دوم تک دهانه به صورت ۸
  • سوله دست دوم دو یا چند دهنه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸یا ۸۸۸۸
  • سوله دست دوم دو دهانه به صورت ۸۸
  • سوله دست دوم قوسی
  • سوله دست دوم چند ضلعی

اگر قصد خرید سوله دست دوم در تهران را دارید بانک سوله ایران می تواند هدایت کننده شما برای خرید مناسب ترین سوله مورد نیاز باشد. بانک سوله ایران دارای گسترده ترین شبکه خدمات سوله دست دوم در ایران است

سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم در تهران

سوله های دست دوم  شرکت تماما دمونتاژ شده و در انبارهای مجموعه دپو شده است کلیه سوله ها با رنگ امیزی مجدد و در حد نو تحویل میگردد و از نظر ریالی صرفه جویی چشمگیری برای خریدار صورت میگیرد .

فروش سوله دست دوم در تهران تخصص ماست ما با بالاترین سطح توان  عملیاتی در  بازسازی و تعمیرات سوله و همچنین تصب سوله برای خدمت رسانی در امر سازه های فلزی پیش ساخته میتوانیم درکوتاه ترین زمان نیاز های شما را پوشش دهیم 

‎شما میتوانید از انبار های وسیع مجموعه بانک سوله ایران دیدن فرمائید و سوله دست دوم مورد نظر خود را بدون اتلاف وقت و با ارزانترین قیمت ممکن در همان لحظه بارگیری فرمائید. .

سفارش ساخت اسکلت فلزی

از آنجا که ساخت اسکلت فلزی فرایندی کیفیت محور  محسوب می شود داشتن تیم مهندسی قوی در ساخت اسکلت فلزی و سوله دست دوم بسیار حیاتی است. تا بتوانید نیاز های خود را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت تامین کنید . برای اطمینان از خرید سازه ای با کیفیت و با قیمت مناسب و دارای استاندارد دانستن موارد زیادی از جمله اینکه دفترجه اطلاعات مهندسی به روز رسانی شده باشد و داشتن اسناد مربوط به سازه ضروری است. در هنگام سفارش ساخت اسکلت فلزی دانستن این موضوع نیز مهم است و آن مربوط به سهولت در نصب سازه فلزی است که بتوان با کمترین میزان اسیب وارده به سازه آن را نصب و سر پا نمود

سفارش ساخت اسکلت فلزی ارزان

هزینه های تولید سازه های ساختمانی میتواند در ساخت و ساز و قیمت نهایی ساختمان اثر گذار باشد از این رو ساخت اسکلت فلزی ارزان می تواند در صورت تامین کیفیت مورد نظر جایگزین بسیار مناسبی برای سازه های بتنی باشد.

در صورتی که تمایلی برا سفارش ساخت اسکلت فلزی ارزان دارید میتوانید از طریق بانک سوله ایران اقدام کنید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان زیر نظر متخصصین و مهندسین ساخته شده و با توجه به نقشه سازه به مشتری تحویل میشود. بانک سوله ایران تا استقرار کامل سازه در محل نصب با شما همراه بوده  و در کلیه مراحل بر اجرای سازه نظرات خواهد کرد

سفارش ساخت اسکلت فلزی فوری

 در هر جایی از ایران که هستید می توانید جهت سفارش ساخت اسکلت فلزی با ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید از این رو میتوانید بر اساس نقشه  و طرح خود در کوتاه ترین زمان نسیت به ساخت اسکلت فلزی خود اقدام کنید . توجه داشته باشید آنچه مهم است در تحویل با کیفیت تری کار در کوتاه ترین زمان ممکن است . 

بانک سوله ایران به واسطه تعهد خود در زمینه ساخت سوله و همچنین ساخت اسکلت فلزی با کیفیت برتر و قیمت مناسب تلاش دارد تا بتواند رضایت مصرف کنندگان خود را جلب نموده و بتواند در ذهن مخاطب خود ماندگار بماند. از این رو با رویکرد کیفیت میتوان رضایت مشتریان را جلب نمود . 

سوله دست دوم در تبریز

پیش از پرداختن به موضوع سوله دست دوم در تبریز لازم است بدانیم که تبریز به عنوان یکی از ارکان اقتصادی و تجاری و صنعتی ایران محسوب می شود و توانسته است به دلیل موقعیت استراتژیک خود جایگاه بسیار خوبی در صنعت ایران داشته باشد.

این منطقه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی بعضا شاهد میزان زیادی از فصل های بارش و سرمای طولانی است . این امر در توسعه شهری و ساخت و ساز این منطقه میتواند تاثیرات زیادی داشته باشد به گونه ای که ساخت اسکلت فلزی در تبریز کاملا توجیه پذیر و اقتصادی است زیرا ساخت و ساز با سازه های بتنی میتواند به دلیل سرمای بیش از حد موحب آسیب به بافت بتن شود . از این رو در احداث کارخانه ها، استفاده از سوله دست دوم بسیار بیشتر است، چرا که زمان تحویل سوله دست دوم بسیار کوتاه تر از ساخت سوله می باشد.

 مشاوره خرید سوله دست دوم 

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

مشاوره ساخت سوله 

قیمت سوله دست دوم در تبریز

در صورتی که قصد تاسیس یک مجتمع صنعتی، تالار، انبار یا سازه ای را دارید که میتوانید برای ساخت ان از سوله های فلزی کمک بگیرید ما به شما سوله دست دوم را پیشنهاد میکنیم

اما شاید جالب باشد که دلیل پیشنهاد ما را بدانید. قیمت سوله دست دوم در تبریز بسیار ارزان تر ار سوله سازی است . بد نیست بدانید که قیمت سوله دست دوم به دلیل استفاده از سازه های اصلاح شده بسیار کم تر از سازه فلزی نو خواهد شد و با توجه به این که زمان ساخت نیز به دلیل آماده بودن سوله دست دوم کاهش می یابد میتواند بسیاری از افراد را برای استفاده از این روش جایگزین متقاعد کرد.

خرید سوله دست دوم
 

فروش سوله دست دوم در تبریز

شهرهای با میزان بالای ساخت و ساز و یا به عبارت دیگر شهر های با تعداد نفرات جمعیتی بالا به عنوان مصرف کننده های اصلی سوله های دست دوم و برپایی سازه های فلزی عظیم و غول پیکر شناخته می شوند.

از این رو میزان  خرید ساره های فلزی در ابر شهر ها به نسبت زیاد تر است .تبریز میتواند به عنوان یکی از شهرهای هدف فروش سوله دست دوم شناخته شود و براساس تعاریف صورت گرفته میتوان به عنوان یکی از مصرف کنندگان این سازه شناخته شود

سازه های فلزی در انواع مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش می شوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از این سازه های فلزی پیش ساخته هستند . انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود.اما این که چرا سوله دست دوم در تبریز  ؟

ما توانسته ایم به عنوان بزرگترین تامین کننده این سازه های فلزی به خوبی اهمیت موضوع را درک کرده و به نیاز های به حق مشتریان در کوتاه ترین زمان پاسخ بگویم . فعالیت بانک سوله ایران چه در زمینه ساخت اسکلت فلزی در تبریز و چه در زمینه فروش سوله دست دوم می تواند به عنوان یک نمونه شاخص از خدمات ما مطرح باشد

خرید سوله دست دوم در تبریز

برای کسب مشاوره جهت خرید سوله دست دوم در تبریز می توانید از کارشناسان بانک سوله ایران راهنمایی بخواهید و از کارشناسان ما در مورد مراحل بازسازی سوله و روند تحویل سازه بازسازی شده به مشتری در کوتاه ترین زمان اطلاعات لازم را کسب کنید .

 از طریق بانک سوله ایران قادر خواهید بود در هر کجای ایران از خدمات زیر بهره مند شودید . 

ساخت سوله 

ساخت اسکلت فلزی 

 

برخی از لینک های مهم سایت sooleiran :

 

فروش سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی در کارخانه

قیمت سوله های دست دوم

خرید سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم در تهران | هزینه و تعرفه سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم در تهران یکی از سوالاتی است که میتواند برای خیلی از افراد پیش بیاید. سوله های دست دو با توجه با این نکته که میتوانند نیاز بسیاری از صنایع را با

کمترین هزینه برآورده سازد

قیمت سوله دست دوم در تهران | هزینه و تعرفه سوله دست دوم
قیمت سوله دست دوم در تهران | هزینه و تعرفه سوله دست دوم

بانک سوله ایران به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش سوله دست دوم در تهران امادگی دارد تا کلیه نیاز های شرکت ها و کارخانجات و صنایع را مرتفع ساخته و به نیاز های آن ها پاسخ دهد.

سوله های دست دوم این شرکت تماما دمونتاژ شده و در انبارهای مجموعه دپو شده است کلیه سوله ها با رنگ امیزی مجدد و در حد نو تحویل میگردد و از نظر ریالی صرفه جویی چشمگیری برای خریدار صورت میگیرد چنانچه بهر دلیلی میبایست کار نصب سوله شما بسرعت انجام شود مطمئن باشید بانک سوله ایران بهترین انتخاب برای تحویل فوری سوله دست دوم شماست و با در اختیار داشن 15 اکیپ نصاب سوله سریعترین زمانبندی را برای نصب سوله شما در سراسر کشور ارائه میدهد

‎این مجموعه در حال حاضر بیش از 250هزار متر سوله نو و سوله دست دوم در انبار های خود بصورت اماده تحویل موجود دارد واز این حیث و از لحاظ قیمت در سراسر کشور بی

نظیر است

قیمت سوله دست دوم در استان تهران

قیمت انواع سوله دست دوم در تهران

سازه های فلزی ساختمانی در انواع مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش میشوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از سوله های فلزی هستند انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید سوله نو و یا خرید سوله دست دوم داشته باشید در گام اول باید این موارد را بدانید . 

  • سوله دست دوم تک دهانه به صورت ۸
  • سوله دست دوم دو یا چند دهنه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸یا ۸۸۸۸
  • سوله دست دوم دو دهانه به صورت ۸۸
  • سوله دست دوم قوسی
  • سوله دست دوم چند ضلعی

 برای مشاوره قیمت با ما در تماس باشید.

ساخت سوله

راهنمای خرید سوله دست دوم در اصفهان

سوله دست دوم بیشتر ساخت در کارخانه‌ها، اسکلت ساختمان، انبارها، مرغداری‌ها، آشیانه‌های هواپیما، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که با قاب‌هایی با دهانه یزرگ نیاز است استفاده می‌شود. بدلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها باید از تیرورق در پروفیل‌های سوله استفاده کرد

در حالی که این سازه ها عمدتا به دلیل استحکام و دقت در طراحی قابلیت جمع آوری و سرهم بندی مجدد را دارا هستند. از این رو مقرون به صرفه است برای جایگزین کردن سوله دست اول از سوله دست دوم استفاده شود تا در حد ممکن هزینه های اولیه اجرای کار را کاهش داد..

سوله دست دوم در اصفهان
قیمت خرید سوله دست دوم در اصفهان

اصفهان به عنوان یکی از قطب های صنعت ایران با توجه به ظرفیت های ویژه اقتصادی و صنعتی و با در نظر گرفتن ضرورت ساخت سریع و ارزان قیمت سوله برای شروع فعالیت های اقتصادی و صنعتی نیاز مند تامین سریع مکان کارگاه یا کارخانه است.

قیمت سوله دست دوم در اصفهان

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید را دارید و می خواهید کارگاه صنعتی جدیدی راه اندازی کنید پیشنهاد میکنیم برای صرفه جویی در هزینه ها و استارت سریع تر فعالیت خود از سوله های دست دوم استفاده کنید . استفاده از سوله دست دوم سبب می شود که سریع تر بتوانبد کارگاه خود را راه اندازی کنید.

فروش سوله دست دوم در اصفهان - خرید سوله دست دوم در اصفهان - قیمت سوله دست دوم در اصفهانسوله دست دوم در اصفهان

بانک سوله ایران تلاش دارد تا خدمات خود در اصفهان را به دلیل قرار داشتن مرکز دپو در این شهر با نازل ترین قیمت ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از مشاوران ما درخواست کمک کنید. 

ارائه خدمات در زمینه های زیر

 ساخت سوله 

ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

برخی از لینک های مهم سایت sooleiran :

قیمت سوله دست دوم  - قیمت سوله دست دوم اصفهان - فروش سوله دست دوم - قیمت سوله دست دوم فروشی

 

 

فروش سوله دست دوم

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی در کارخانه

قیمت سوله های دست دوم

خرید سوله دست دوم

آشنایی با ساخت اسکلت فلزی در شیراز

شیراز به عنوان یکی از کلان شهر های ایران عزیزمان به عنوان یکی از مقاصد تفریحی وگردشگری کشور شناخته می شود و میتوان گفت به خاطر محدودیت گسترش شیراز از نظر جغرافیایی و نیاز به هتل ها ومکان های تفریحی و توریستی در این شهر ساخت و ساز عمودی رونق فراوانی دارد . تولید انبوه ساختمان و ابنیه نیازمند بهره گیری از تکنولوژی های جدید و خدمات جدی می باشد. از این رو ساخت اسکلت فلزی در شیراز نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد . چرا که به دلیل سرعت بالای اجرا ساختمان زمان کمتری تلف شده و میتوان ساختمان را در زمان کمتری آماده بهره برداری کرد. با توجه به مزایای ساخت اسکلت فلزی که پیش تر راجع به آن صحبت کردیم، می توان نسبت به تصمیم گیری نسبت به نوع سازه انتخابی برای ساخت و ساز انتخاب مناسب را انجام دهید.

بانک سوله ایران یکی از شرکت های فعال در زمینه زیر ساخت های ساختمان آمادگی تامین نیاز های فولادی شما در ساخت اسکلت فلزی را به عهدا داشته و با در اختیار داشتن بیش از 15000 تجربه موفق به ادامه حیات موفق خود ادامه داده است. این شرکت با بهره گیری از متخصصان خبره و کارامد و داشتن ابزارالات روز دنیا توانسته است درشهر شیراز خدمات بسیار ارزنده ای را در زمینه ساخت اسکلت فلزی ارائه دهد.

 

مقایسه ساخت اسکلت فلزی نسبت به سازه های بتنی

برای مقایسه ساخت و ساز با سازه های بتنی و استفاده از اسکلت فلزی برای ساخت بنا میتوان عوامل زیادی را مورد بررسی قرار داد که این عوامل می توانند نقش تعیین کننده ای در انتخاب نوع سازه توسط پیمانکار ساختمان داشته باشند .

 

تفاوت مقاومت اسکلت فلزی با سازه های بتنی

در واقع نکته ای که حائز اهمیت است تفاوت میان مقاومت فولاد و بتن است. همانگونه که میدانید نسبت مقاومت به وزن فولاد نسبت به بتن بیشتر است و این نکته زمانی اهمیت بیشتری میابد که در خرید سوله دست دوم با دهانه بزرگ مواجه می شویم . یا قصد ساخت و ساز در زمین های سست را داریم. گاهی مواقع پیش آمده که در مکان هایی که تحت نیروی کششی قرار دارند بتن ها دچار شکستگی و تجریب شده اند.

ساخت اسکلت فلزی و مزایا

ساخت اسکلت فلزی  با در نظر گرفتن خواص ارتجاعی فولاد

میزان قابل قبول پیروی از قانون هوک در برابر تنشها در فولاد نسب به بتنی که ارقام قابل اعتمادی را در اختیار قرار نمیدهد . ساخت اسکلت فلزی را کاملا توجیه پذیر میسازد. بد نیست بدانید که به علت همگن بودن فولاد ، خواص ارتجاعی محاسباتی آن با تقریب بسیار خوبی مصداق عملی دارد

 

پایین بودن میزان نیروی لرزه ای در سازه های فولادی

بد نیست بدانید در قالبهای بتن مسلح به علت وزن بیشتر ، ضریب نیروی لرزه ای از قالبهای فلزی بزرگتر است .اینجاست که ساخت اسکلت فلزی می تواند کاملا توجیه پذیر باشد.

 
شکل پذیری سازه های فلزی

می دانید که از خواص مهم سازه های فلزی مثل سوله ها، اسکلت فلزی بنا ها قابلیت شکل پذیری ان هاست . فلزها در برابر ضربه مقاوم ترند و کمتر خراب می شوند و میتوانند ضربه های سهمگین را تحمل کنند در حالی که بتن کاملا ترد و شکننده بوده و نیروی بسیار کمتر قادر به نابودی کامل آن است.

 
سازه های فلزی خواص یکنواختی دارند.

کارخانه های تولید فولاد تحت شرایط کنترل شده اقدام به تولید میکنندو شرایط تولید کاملا تحت کنترل است به گونه ای که محصول تولیدی دائما در شرایط یکسان است و استاندارد های لازم را دارد . در حالی که سازه های بتنی با شرایط متغیر ساخته میشوند و ممکن است همه بخش های یک اسکلت بتنی یکسان نباشد.

 اطمینان در یکنواختی خواص مصالح باعث انتخاب ضریب اطمینان کوچکتر می شود که این به نوبه خود منجر به صرفه جویی در مصرف مصالح می شود .

 
طول عمر سازه های فلزی

برخلاف سازه های بتنی که عمر کوتاهی دارند در صورتی که زیر سازی های مناسب انجام شود و در ساخت اسکلت فلزی دقت کافی صورت گیرد این سازه های فلزی تا مدت زمان بسیار زیادی قابل بهره برداری خواهند بود .

 
سازه های فولادی دارای پیوستگی مصالح هستند

قطعات فلزی عموما با توجه به مواد متشکه آن پیوسته و همگن هستند ، ولی در قطعات بتنی در هر زلزله به پوشش بتنی روی میلگرد صدمه وارد می گردد . ترکهائی که در پوشش بتن پدید می آید ، موجب ضعف قطعه شده و احتمال دارد که ساختمان در پس لرزه یا زلزله بعدی تخریب شود .

 

وزن سبکتر سازه های فلزی نسبت به سازه های بتنی

‌میانگین وزن اسکلت فولادی بین 250 تا 390 کیلوگرم بر مترمربع و یا 80 تا 130 کیلوگرم بر مترمکعب است ، درحالی که در ساختمانهای بتن مسلح این ارقام به ترتیب بین 480 تا 780 کیلوگرم بر مترمربع یا 160 تا 250 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد .

 

اشغال کمتر فضا توسط سازه های فلزی

بد نیست بدانید در دو سازه تکمیل شده که از نظر ابعاد با هم مشابه هستند سازه ساخته شده با فولاد حجم کمتری دارد یا به اصطلاح فضای مرده کمتری دارد.

 

امکان اصلاح سازه و مقاوم سازی

در سازه های فلزی امکان اصلاح اشتباهات روی داده به جهت افزایش توان ساختمان به راحتی صورت پذیر است و می توان سازه را تقویت کرد در صورتیکه در مورد سازه های بتنی همچین امکانی وجود ندارد.

 

شرایط آسان ساخت و نصب سازه های فولادی

 تهیه قطعات فلزی در کارخانه و نصب آن در محل ، در هر شرایط جوی با اعمال تهمیدات لازم قابل انجام است . در مورد ساختمانهای بتنی محدودیتهای بیشتری در این رابطه وجود دارد .

ساخت اسکلتهای فلزی

 

برخی از لینک های مهم سایت sooleiran :

 

فروش سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی در کارخانه

قیمت سوله های دست دوم

خرید سوله دست دوم

سوله دست دوم در تهران | هزینه خرید ، فروش ، قیمت سوله ایران

مهم ترین سازه های صنعتی برای راه اندازی کسب و کار های مختلف را می توان سوله های نو و دست دوم تیر ورقی عنوان کرد. بنابر این لازم است در مورد این نوع سازه ها اطلاعات کافی داشته باشیم. بخصوص اینکه سوله دست دو می تواند راه گشای مشکلات ما در موضوع کاهش هزینه ها و تسهیل در روند ساخت سازه های صنعتی باشد.

اما خرید و نصب سازه های فلزی صنعتی نیازمند اطلاع از شاخص های مختلفی اعم از قیمت ، متریال ، تجربه و تخصص شرکت سوله ساز ، موقعیت جغرافیایی منطقه ، نوع کاربری پروژه و غیره می باشد. بنابر این در اولین مرحله نیاز به یک مشاوره با تجربه دارید که شما را در خصوص تمام مراحل ساخت سوله راهنمایی نماید. ما شرکت بانک سوله ایران را به شما معرفی می نماییم.

این شرکت با بکارگیری انواع دستگاه های مکانیزه صنعتی جوش و برش فولاد و همچنین پرسنل با تجربه فنی ، اقدام به تولید و فروش انواع سوله در متراژها و ابعاد مختلف نموده است. نزدیک به سی سال تجربه و همچنین اجرای بیش از هفت هزار پروژه ساخت سوله با کاربری های مختلف در تمام نقاط ایران و حتی ساخت سوله در خارج از کشور از جمله کشور های حاشیه خلیج فارس ، اروپا و افریقا ما را توانمند کرده است که بتوانیم پاسخگوی تمام نیازهای سوله ای شما مشتریان محترم باشیم.

با ما در تماس باشید تا از مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد ساخت ، قیمت و خرید سوله بهره مند شوید.

02122220266   -   09121017171

قیمت سوله دست دوم

سوله های دست دوم برای قیمت گذاری از پارامتر های زیادی تبعیت می کنند که در این مقاله تلاش داریم با بیان عوامل موثر بر قیمت سوله نو و دست دوم کاربران گرامی را از نظر سطح اطلاعاتی بالاتر ببریم.

توجه داشته باشید که قیمت نهایی سوله نو بر اساس نرخ روزانه فولاد و و مواد اولیه سازه های فولادی محاسبه شده و ممکن است قیمت اعلام شده برای این سازه ها در پیش فاکتور دارای اعتبار بسیار کوتاه مدتی باشد. اما قیمت سوله های دست دوم می تواند بر اساس میزان زمان استفاده و استهلاک ، نوع کاربری ، و غیره اعلام گردد.

در شرکت بانک سوله ایران ، قیمت اعلام شده برای اسکلت های فلزی و سوله دست دوم بر اساس متراژ بوده تا میزان هزینه های پایین تری را برای مشتری در پی داشته باشد.

سوله های دست دوم معمولاً بر اساس نقشه فنی موجود و میزان کارکرد تولید و نگهداری می شوند. محصولات تولیدی شرکت بانک سوله ایران در حد نو بوده و هیچگاه نصب و یا دمونتاژ نشده اند. این اسکلت های فلزی استاندارد های فنی لازم را با رعایت محاسبات ریاضی مربوطه ، به همراه دارند.

از این رو در هنگام ساخت این نوع سازه ها کلیه مراحل مقاوم سازی اسکلت سوله تحت نظارت مهندسین فنی انجام می شود و پس از پایان مرحله ساخت اسکلت فلزی ، رنگ آمیزی سازه با دقت تمام و در چند مرحله انجام می پذیرد.

اما بد نیست برای سهولت در کار و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سوله های دست دوم از روش های دیگری غیر از مطالعه این متن نیز استفاده کنید. به همین جهت می توانید با ما در تماس باشید.

 09121017171 - 02122220266

ساخت سوله ارزان

عوامل زیادی وجود دارند که ساخت سوله نو را به عنوان یک اولویت مطرح می کنند. که از مهمترین این عوامل امنیت و پایداری و کیفیت است . آنچه در این جا مطرح است بالابردن کیفیت و پایداری سازه ها برای استفاده مجدد تحت عنوان سوله دست دوم می باشد.

هزینه طراحی و ساخت سوله نو برای بسیاری از مراکز تجاری و کارگاه های تولیدی قابل تامین نیست و می تواند بار هزینه ای زیادی را به همراه داشته باشد. در عوض استفاده از سازه های فلزی دست دوم در حد نو که کیفیت لازم را برای ساخت دارند اما هزینه های جانبی سوله ها نو را در بر ندارند بسیار مناسب می باشد.

از این رو با توجه به نوسانات بازار فولاد و تغییرات قیمتی آن نمی توان تمرکز زیادی روی سوله های نو داشت. چرا که می توان از راه کارهایی استفاده کرد که هزینه کمتری برای راه اندازی یک پروژه در پی داشته باشد. در صورت تامبن زیر ساخت ها و بالابردن توان بازسازی و مهندسی سازه میتوان از سوله دست دوم و باز سازی سوله هایی که قبلا کار می کرده اند استفاده کرد. این راه کار علاوه بر مزایای مختلفی که دارد چالش های ساخت اسکلت های فلزی نو را نیز در پیش رو ندارد.

سوله سازی دست دوم

توان تامین سوله ها شاید به علت پیچیدگی بازسازی تعمیرات فرایند ساده ای نباشد . از این رو نیاز است تا با توجه به توان بالای فنی و مهندسی مورد نیاز فرایند بازسازی و ترمیم سوله های دمونتاژ شده توسط شرکت های با توان فنی بالا و برخوردار از نیروی مهندسی انجام پذیرد.

بانک سوله ایران با بهره گیری از نیروی های فنی و مهندسی و همچنین تیم های اجرایی متعدد و مراکز نگهداری متعدد اسکلت فلزی و سوله در ایران توانسته است خود را در زمره شرکت های با توان بالا قرار دهد. از این رو با بهره گیری از دانش فنی و مهندسی، فرایند اصلاح و ترمیم بخش های آسیب دیده در این مرکز با دقت بالا و بر اساس نقشه های سازه انجام می گیرد و اقدامات لازم در جهت ترمیم سازه با نظارت مهندسین مجرب انجام می پذیرد.

09121017171 - 02122220266

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تولید و همچنین بازدید از کارخانه ساخت اسکلت فلزی به این لینک مراجعه نمایید.

قیمت ساخت سوله دست دوم

سازه های فلزی ساختمانی شهری و صنعتی در انواع و ابعاد مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش می شوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از سوله های فلزی هستند. انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید سوله نو و یا خرید دست دوم داشته باشید در گام اول باید این موارد را بدانید که قیمت تمام شده ساخت هر یک از سوله های زیر با یکدیگر متفاوت می باشد.

  • قیمت سوله تک دهانه به صورت ۸

  • قیمت سوله ، دو یا چند دهانه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸ یا ۸۸۸۸

  • هزینه سوله دو دهانه

  • سوله نو و دست دوم قوسی

  • سوله نو و دست دوم چند ضلعی

کارشناسان فروش بانک سوله ایران در زمینه ساخت انواع سوله با دهانه های مختلف ، پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید و قیمت انواع سوله دست دوم خواهند بود.

09121017171 - 02122220266

 

سوله دست دوم فروشی

عوامل موثر در قیمت سوله

قیمت تمام شده ساخت سوله ، به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد :

زمین محل اجرای سوله

زمین و نوع فشردگی خاک ، جنوبی یا شمالی بودن ، گرم و خشک یا مرطوب بودن ، میزان شیب زمین ، طول و عرض زمین و میزان خاک برداری و خاکریزی ، در قیمت تمام شده سوله تاثیر بسیار زیادی دارد. بنابراین می بایست قبل از شروع ساخت سوله ، این عوامل را باید مد نظر قرار داده و بررسی های لازم را بعمل آورد. به عنوان مثال ساخت سوله در تبریز با شرایط بسیار متفاوتی نسبت به اصفهان یا سایر شهرهای دیگر خواهد بود.

ارتفاع و دهانه سوله

متراژ ، ارتفاع و دهانه سوله و همچنین طول ساخت سالن سوله نیز با توجه به میزان مصرف ستون و رفتر ها و همچنین پوشش های سقف ، می تواند متغیر باشد. همچنین نوع کاربری ساخت سالن سوله اعم از ورزشی ، دامداری ، انبار و غیره نیز می تواند در قیمت سوله تاثیر گزار باشد.

نو یا دست دوم بودن سوله

اسکلت فلزی و سوله های نو با توجه به نوع سفارش مشتری و به صورت مخصوص برای وی ساخته می شوند ، در نتیجه هزینه های ساخت سوله نو ، هزینه های طراحی و نقشه کشی را نیز به همراه خود دارند. اما سوله دست دوم پیش ساخته ، به جهت آماده بودن از قیمت بسیار پائین تری نسبت به سوله های نو برخوردار هستند همچنین هزینه های نقشه کشی و طراحی را نیز ندارند.

متریال ساخت سوله

نوع مواد استفاده در ساخت سوله نیز بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد. در مناطق جغرافیایی کوهستانی با بارش باران و برف زیاد ، نیاز به سوله های سنگین با تیرورق های ضخیم می باشد تا در مقابل بار مرده و بار برفی که بر آن وارد می شود مقاومت نماید. در حالی که در مناطق گرمسیری نیازی به سوله های سنگین نمی باشد. 

طراحی سوله صنعتی

امر طراحی سوله صنعتی کاری است تخصصی و بسیار دقیق، فاکتورهای مهمی در طراحی دخیل هستند که بی‌توجهی به آنها می‌تواند هم هزینه گزافی را به سازنده تحمیل کند که صرفه اقتصادی را زیر سؤال می‌برد و هم ممکن است نتیجه معکوس داده و استحکام و پایداری سازه را تضعیف نماید و موجب ایجاد حوادث جبران ناپذیر گردد. برای طراحی سوله اطلاعات زیر مطلوب است :

  • بارگذاری برای بار مرده، بار برف و بار نامتقارن
  • بارگذاری جانبی سوله شامل بار باد و زلزله
  • بارگذاری جرثقیل برای سوله

آیا جرثقیل در طراحی سوله در نظر گرفته شود یا خیر؟ (بله : محاسبه بار دینامیکی جرثقیل بسیار حائز اهمیت است). لازم بذکر است که در طراحی سوله دست دوم بایستی مواردی از قبیل : ضریب منطقه‌ای، رفتار و اهمیت برای سوله ، ارتفاع جانبی سوله و ارتفاع دیوار ، دهانه و طول سوله ، تعداد قاب‌های طولی سوله ، درز انقطاع ، محاسبه ضریب طول مؤثر ، درصد شیب سقف سوله ، پوشش مورد نظر سقف سوله (ساندویچ پنل یا ورق گالوانیزه و توری مرغی) ، تنش مجاز خاک منطقه مورد نظر و نوع زمین ساختگاه پروژه ( به عنوان مثلا نوع زمین و خاک جهت ساخت سوله در شیراز بسیار متفاوت از نوع خاک در استان های شمالی حاشیه دریای خزر است.) نحوه کنترل جابجایی ، طراحی اتصالات و بیس پلیت برای سوله ، طراحی تیر حمال جرثقیل ، طراحی پرلین‌ها به کمک نرم‌افزار ، طراحی میل مهار (sag rod) و ارائه طرحی با حداقل دورریز ورق ، ارائه دفترچه محاسبات کامل سوله را بطور کامل در نظر گرفت.

استاندارد ساخت سوله

کنترل کیفیت سوله دست دوم در برابر نیروهای موضعی و تعبیه قطعات مناسب جهت مونتاژ اسکلت سوله ، از مراحل بسیار مهم در صنعت سوله سازی است. همچنین جهت انتخاب صحیح مقاطع غیر منشوری توجه به کاربری ساختمان سوله شامل ستون، رفتر، پرلین، استرات، وال پست، بادبند، سگراد، سینه بند، پیچ و مهره و سایبان بسیار ضروری می‌باشد.

در طراحی و ساخت سوله عوامل بسیار زیادی دخیل هستند و این کار امری است بسیار حرفه ای و تخصصی که علاوه بر تجهیزات تخصصی ، نیاز به نیرو کار ماهر و با تجربه دارد. در غیر اینصورت می تواند هزینه های بسیار گزافی را هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده در پی داشته باشد.

نوع ورق های مورد استفاده در ساخت و همچنین میزان کنترل کیفیت در هنگام ساخت نیز می تواند بر طراحی و ساخت سوله تاثیر مثبت داشته باشد.

بانک سوله ایران آماده ارائه مشاوره و راهنمایی رایگان در خصوص انواع سوله می باشد. ما آمادگی تولید انواع سوله در اندازه ها و دهانه های مختلف را داریم. با ما تماس بگیرید :

02122220266

فروش سوله دست دوم

محصولاتی که در شرکت بانک سوله ایران تحت عنوان سوله دست دوم بفروش می رشد به نوعی سوله های پیش ساخته یا سوله آماده تحویل هستند. این سازه ها به سوله هایی گفته می شود که در اندازه های مختلف در این شرکت از قبل ساخته شده و آماده نصب هستند. بسیاری از مشتریان به دلیل کمبود زمان و با هدف تسریع در ساخت و اتمام پروژه ، نیاز به استفاده از سوله های پیش ساخته دارند. سوله های آماده با دهانه های 10 تا 60 متر و در ارتفاع های 3 ، 6 و 8 متر تولید و آماده تحویل به مشتریان محترم و نصب در محل پروژه می باشد.

تمام سوله های ساخته شده تولیدی این شرکت ، بعد از انجام محاسبات تخصصی ساخت سوله ، طراحی و با استفاده از جدید ترین دستگاه های برش و جوشکاری تولید می شوند. سوله های تولید بانک سوله ایران با تیرورق های استاندارد فولادی تولید می شوند.

این شرکت با هدف ارائه خدمات به مشتریان و کارفرمایان محترم و حفظ سرمایه ایشان ، تمام تلاش خود را به کار گرفته است که بالاترین کیفیت ساخت سوله را با مناسب ترین قیمت تولید و تحویل مشتریان نماید. با انجام هماهنگی های لازم ، مشتریان محترم می توانند با حضور در کارخانه تولید سوله ، از نوع تیرورق های مورد استفاده ، روال کاری ساخت ، نحوه رنگ کاری و اندازه های مورد نظر خود دیدن بعمل آورده و سفارش خود را ثبت نمایند.

بارگزاری سوله

ترکیبات بارگزاری دخیل در طراحی سوله به شرح زیر هستند:

بار مرده سوله بار برف سوله بار باد سوله بار زلزله سوله بارهای خاص در سوله بارهای جرثقیل در سوله

09121017171 - 02122220266

 

سوله دست دوم نیمه سنگین

سوله نیمه سنگین به آن دسته از سوله هایی گفته می شود که در مقایسه با سوله های سبک و سازه های فلزی خرپایی ، وزن بیشتری دارند. به همین جهت به این نوع سازه ها ، سوله های نیمه سنگین گفته می شود.

سوله های نیمه سنگین از لحاظ ضخامت و نوع متریال مورد استفاده در آن ، نسبت به سایر سوله ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند. در نتیجه این ویژگی باعث بالا رفتن استحکام آن می شود.

ساختار سوله های نیمه سنگین بصورت ستون های موازی با سقف شیب دار می باشد. شیب موجود در شرایط جغرافیایی مختلف باعث کاهش فشار ناشی از عوامل مختلف از جمله بار برف ، فشار باد و ... می شود.

سوله دست دوم تیر ورقی نیمه سنگین بصورت پیش ساخته تولید شده و در کمترین زمان ممکن قابلیت نصب شدن در محل را دارند. پیش ساخته بودن این نوع سوله ها باعث بالا رفتن سرعت اجرای کار ، کاهش زمان انجام پروژه و در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها می گردد. این مزیت باعث می شود که کارفرما درگیر ساخت و ساز های اضافه و سردرگمی های ناشی از کار نشود. شرکت سوله ساز هم سوله های پیش ساخته را در کمترین زمان ممکن تحویل نموده و در محل نصب می نماید.

سوله دست دوم ارزان قیمت

سوله های سنگین در زمان فروش بصورت وزنی بفروش می رسند ، در نتیجه وزن بالا می تواند هزینه های کلی را نیز افزایش دهد. اما سوله های نیمه سنگین توسط شرکت سوله ایران بصورت متراژی بفروش می رسند. متراژی بودن نوع فروش باعث کاهش چشمگیر قیمت سوله های شده و در نتیجه هزینه های کارفرمایان را کاهش می دهند. و سوله نیمه سنـگین تفاوت قابل توجهی از نظر قیمتی با سوله های سنگین دارند.

شرکت بانک سوله ایران ، یکی از متخصصین طراحی و تولید سوله نیمه سنگین در کشور است این شرکت با اتکا به سال ها تجربه ، تولید سوله دست دوم نیمه سنگین را در بالاترین سطح کیفی انجام و به مشتریان محترم عرضه می نماید. جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.

02122220266   -   09121017171

هزینه ساخت سوله دست دوم نیمه سنگین

نکته مهمی که در ساخت سوله وجود دارد این است که هزینه های ساخت یک سوله با اسکلت فلزی نیمه سنگین چقدر است؟ کارفرمایان چگونه می توانند باکیفیت ترین سوله را با کمترین قیمت خریداری کنند ؟ خرید سوله های نیمه سنگین چه مزایایی برای کارفرما خواهد داشت؟

هزینه ساخت سوله با توجه به نوع پروژه ، نوع کاربری سوله و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که موجب نوسانات قیمت متریال سوله می شود می تواند متفاوت باشد.

لازم بذکر است که با در نظر گرفتن همه این شرایط ، شرکت بانک سوله ایران علاوه بر داشتن کمترین قیمت سوله موجود نسبت به سایر رقبا ، با ارائه نکات اساسی و مهم در ساخت و اجرای سوله ، می تواند هزینه های ساخت سوله شما مشتریان محترم را 20 تا 30 درصد کاهش دهد.

ما با تخصصی کردن روال ساخت سوله دست دوم تیر ورقی ، و با استفاده از دستگاه های مدرن برشکاری و جوش اسکلت فلزی سوله ، توانسته ایم هزینه ساخت سوله را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم. در نتیجه این عوامل باعث پایین آمدن قیمت کلی سوله و فروش اسکلت سوله با قیمت های بسیار کمتر تر نسبت به رقبا شده است.

استعلام قیمت سوله

مشتریان و کارفرمایان محترم می توانند جهت استعلام قیمت سوله ، همچنین بازدید از کارخانه سوله سازی با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

02122220266  -   09121017171

لازم بذکر است که جهت استعلام قیمت سوله می بایست از موارد زیر اطلاع کافی داشته باشید تا ما بتوانیم راحت تر پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشیم.

  1. ابعاد سوله
  2. طول سوله
  3. دهانه سوله
  4. نوع فنداسیون اجرا شده
  5. نوع کاربری سوله

سوله دست دوم در تهران | هزینه خرید ، فروش ، قیمت سوله ایران

ویژگی های سوله دست دوم نیمه سنگین

سوله های نیمه سنگین دارای ویژگی های زیادی هستند که همه این موارد دلیلی بر استفاده از این نوع سازه ها شده است. بطوری که هر روز بر تعداد ساختمان های ساخته با سوله نیمه سنگین افزوده می شود.

  1. قیمت پایین سوله نیمه سنگین ؛ قیمت یک سازه فلزی مهم ترین عامل در بحث ساخت و ساز است و با توجه به اینکه این نوع سازه ها با متراژ بفروش می رسند در نتیجه قیمت پائین تری نسبت به سازه های سنگین دارند.
  2. قابلیت تحویل فوری ؛ پیش ساخته و آماده تحویل بودن سوله دست دوم تیر ورقی نیمه سنگین موجب کاهش بعد زمانی انجام پروژه می گردد.
  3. نصب سریع سوله ؛ هر اندازه که زمان نصب سوله کم تر باشد ، اجرای پروژه سریع تر بوده و در نتیجه در بحث هزینه نیز برای کارفرما صرفه جویی به همراه خواهد داشت.
  4. مقاومت بالا  ؛ سوله ها نیمه سنگین به جهت استفاده از ورق های فولادی در ساخت آن مقاومت و استحکام بالایی دارند
  5. زیبایی ظاهری ؛ ساده بودن و در عین حال رنگ آمیزی مناسب آن باعث ایجاد زیبایی در ساخت سازه می شود
  6. قابلیت جابجایی ؛ به دلیل اینکه اسکلت های نیمه سنگین از طریق اتصالات پیچ و مهره به همدیگر وصل می شوند ، در نتیجه در صورت نیاز به جابجایی به راحت قابل مونتاژ مجدد هستند.

سوله سازی بانک سوله ایران

سوله های این شرکت تماماً دمونتاژ شده و در انبارهای مجموعه دپو شده است کلیه سوله ها با رنگ آمیزی مجدد و در حد نو تحویل می گردد و از نظر ریالی صرفه جویی چشمگیری برای خریدار صورت می گیرد.

چنانچه به هر دلیلی می بایست کار نصب سوله شما بسرعت انجام شود مطمئن باشید بانک سوله ایران بهترین انتخاب برای تحویل فوری سوله دست دوم شماست و با در اختیار داشتن 15 اکیپ نصاب سوله سریعترین زمانبندی را برای نصب سوله شما در سراسر کشور ارائه می دهد.

‎این مجموعه در حال حاضر بیش از 250 هزار متر سوله نو و سوله دست دوم در انبار های خود بصورت آماده تحویل موجود دارد و از این حیث و از لحاظ قیمت در سراسر کشور بی نظیر است. در صورت وجود طرح های خاص برای طراحی و ساخت سوله می بتوانید از مشاورین مجرب بانک درخواست راهنمایی داشته باشید.

شرکت بانک سوله ایران ، به عنوان بزرگ ترین مرکز تخصصی تولید سوله ، تحویل فوری انواع سوله در تمام نقاط ایران و کلانشهرهای کشور را دارد. این شرکت تضمین کیفیت محصولات تولیدی خود را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار داده است. با ما می توانید هزینه ساخت سوله خود را تا 25 درصد نسبت به سایر شرکت های سوله ساز کاهش دهید. قیمت مناسب سوله های از پیش ساخته بانک سوله ایران ، اعتماد و اطمینان شما را جلب خواهد کرد. 

قیمت فروش سوله در تهران ، فروش سوله در کرج ، شیراز ، ساخت سوله دست دوم اصفهان ، سوله پیش ساخته مشهد ، سوله دست دوم تبریز ، کیش ، سوله در عراق 

09121017171 - 02122220266

 

  برای آشنایی با سایر خدمات مجموعه بانک سوله ایران می توانید از طریق پیج اینستاگرام بانک سوله ایران این شرکت همراه باشید. 


 

کارخانه ساخت اسکلت فلزی | ساخت اسکلت فلزی صنعتی

کارخانجات صنعتی ساختمانی و عمرانی به عنوان یکی از شاخص ترین ارکان صنعتی شدن کشور ها محسوب می شوند و رشد اقتصادی هر کشور به میزان فعالیت این قبیل کارخانه ها و مراکز زیر ساختی عمرانی و زیر بنایی وابسته است.
ساخت و ساز در هر کشوری به عنوان یکی از نماد های فعالیت اقتصادی در آن کشور محسوب می شود و به همین منوال صنعتی بودن ساخت و ساز میتواند نشانگر رشد بیشتر اقتصادی تلقی شود. چه بسا در سالیان گذشته در مدت یک سال یک ساختمان با یک واحد مسکونی ساخته میشد اما امروزه با ساخت اسکلت فلزی و استفاده از مواد پیش ساخته در صنعت ساختمان برج های چندین طبقه در مدت کوتاهی ساخته میشوند.

کارخانه ساخت اسکلت فلزی ساحتمان به عنوان یکی از کارخانجات صنعتی مادر ، در ساخت و ساز و پروژه های عمرانی محسوب می شود ومیزان استفاده از مواد اولیه مناسب و تجهیزات صنعتی با کیفیت بالا هم میتواند در ساخت اسکلت فلزی ارزان کمک کند و هم میتواند منجر به تولید محصول نهایی در مدت زمانی کوتاه و با کیفیت بسیار بالا شود.

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

ضرورت ایجاد کارخانه ساخت اسکلت فلزی

عوامل مهمی وجود دارند که رویکرد به ساخت و ساز صنعتی را توجیه میکنند. مواردی از قبیل سرعت بالا در اجرای نهایی و نصب و امنیت و مقاومت در برابر حوادث غیر مترقبه و همچنین امکان نظارت بهتر بر کیقیت ساخت اسکلت فلزی نسبت به فنداسیون تمام بتن و سایر روش های ساخت و ساز مواردی هستند که میتوانند توجیه کننده بسیار خوبی برای استفاده گسترده از سازه های فلزی باشند . از این رو کارخانه ساخت اسکلت فلزی میتواند تولید کننده سازه های قدرتمند و با کیفیت مورد نظر باشد

سرعت عمل در ساخت اسکلت فلزی و تحویل نهایی به خریدار در همه جا میتواند به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های موفیت این صنعت محسوب شود . از این رو بانک سوله ایران با بهره گیره از متخصصین خبره و مهندسان طراح و کارگران زحمت کش و کوشای خود توانسته است بالاترین کیفیت در ساخت اسکلت فلزی را به ارمغان بیاورد . زمان سفارش و طراحی و تولید در خط تولید بانک سوله ایران بسیار کوتاه بوده و زمان تحویل محصول نهایی و انتقال به مکان نصب سازه بسیار کوتاه است . بخش های مختلف کنترل کیفی مستقر در کارخانه ساخت اسکلت فلزی بانک سوله ایران در تلاش هستند تا با بهره گیری از نیرو های متخصص و حرفه ای کیفیت را با سرعت درامیخته و رضایت مشتریان را براوره سازند.

بانک سوله ایران یکی از مجهزترین کارخانه های ساخت اسکلت فلزی در کشور محسوب می شود و به واسطه بهره گیری از متخصصان این حوزه توانسته است به بالاترین کیفیت دست یابد. امیدواریم با تلاش شبانه روزی بتوانیم به جایگاه بهتر و بالاتری در زمینه طراحی و ساخت اسکلت های فلزی تبدیل شویم و با بهره گیری از نیروهای مهندسین جوان کشور بتوانیم به عنوان یکی از صادر کنندگان سازه های فلزی به سایر کشور ها محسوب شویم . در پایان بد نیست که با کارخانه های بانک سوله ایران بیشتر اشنا شویم.

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

کارخانه ساخت اسکلت فلزی شیراز

کارخانه ساخت اسکلت فلزی تهران

کارخانه ساخت اسکلت فلزی در کرج

در صورتی که تمایل داشته باشید اطلاعات بیشتری راجع به کارخانه ساخت اسکلت فلزی کسب کنید میتوانید به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

برخی از لینک های مهم سایت sooleiran :

 

فروش سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی در کارخانه

قیمت سوله های دست دوم

خرید سوله دست دوم

مزایای سوله دست دوم در مقایسه با سوله نو

قبل از هر چیز میخواهیم مراحل ساخت سوله را به اجمال شرح دهیم تا ضمن آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر با آن، دلایل مفید بودن سوله دست دوم را بیان کنیم.

ساخت سوله بر اساس یک سری نقشه که مورد تایید واقع شده و یک سری ابزار ها مانند آهن آلات مخصوص،دستگاه های لازم برای جوشکاری و برش و رنگ و ... انجام میشود.

هر یک از مراحل مذکور یعنی برش،جوشکاری و رنگ با دقت بسیار زیادی صورت می پذیرد تا به کیفیت سازه  تولیدی آسیبی وارد نشود چرا که حتی انتخاب نادرست دستگاه های جوش و برش نیز ممکن است باعث کاهش مقاومت و پایداریشان شود. پس از مرحله جوش و برش،رنگ کردن سوله آغاز می شود که در اینجا نیز کیفیت رنگ و ضخامت مناسب رنگ بسیار مهم است و در واقع نقش محافظ را برای سوله ایفا می کند.

پرداخت سازه فلزی در هنگام ساخت اسکلت فلزی می بایست با دقت تمام انجام شود تا در هنگام رنگ کاری محصول نهایی به خوبی بتواند در برابر رطوبت و زنگ زدگی محافظت شود. لازم به ذکر است که حمل سازه تا محل نصب نیز میتواند اهمیت بسیار بالایی داشته باشد. تا محصول نهایی با کیفیت واقعی در مکان نصب و راه اندازی و تحویل شود.

مزایای سوله دست دوم

با توجه به موارد ذکر شده باید به این نکته توجه کرد که اصولا تولید سوله هم زمان بر و هم  پر هزینه است و هم کوچک ترین بی دقتی ممکن است آسیب جدی به سوله وارد نماید و در واقع باید مراحل ساخت با کمترین خطا سپری شود تا کیفیت مورد نظر به دست بیاید . به همین دلایل سوله دست دوم متقاضی زیادی دارد تا در وقت و پول خود صرفه جویی نموده و در زمان اندکی  با صرف هزینه کم به هدف دلخواه رسید.سوله دست دوم میتواند با توجه به نیاز های موجود خریداری، مرمت و نصب شود. علاوه بر بحث هزینه بحث صرفه جویی در زمان نیز میتواند به عنوان پارامتری بسیار مهم مطرح شود .

در استفاده از سوله های دست دوم نیز باید تست کنترل کیفیت انجام شود تا اطمینان حاصل شود که شرایط استفاده را دارا ست در این صورت با هزینه کمتر به کیفیت و امنیت دست خواهیم یافت.

شاید جالب باشد بدانید در شهرهای صنعتی و بزرگ که کارگاه های صنعتی به سرعت برپا میشوند و به چرخه تولید می پیوندند به عنوان اصلی ترین مشتریان سوله دست دوم شناخته میشوند. به طور کلی باز بسیار مناسبی برای این سازه های فلزی در شهر های صنعتی و رو به توسعه وجود دارد که میتوان به عنوان کمکی برای صنعتی شدن سریع تر مطرح شود. بد نیست راجع به اینکه سوله دست دوم در چه شهرهایی بیشتر استفاده میشوند در دنیای وب گشتی بزنیم .

سوله دست دوم در شهرستان ها

سوله دست دوم در شیراز

سوله دست دوم در کرج

سوله دست دوم در تهران

سوله دست دوم در تبریز

سوله دست دوم در مشهد

 

ساخت اسکلت فلزی با سازه های پیچ و مهره ای

ساخت اسکلت فلزی با پیچ و مهره در گذشته تنها در سوله های صنعتی و صنایعی همچون نفت و گاز استفاده می شد اما این روزها در ساختمان های اداری و مسکونی نیز استفاده می شود. دلایل استفاده از این سازه ها به خاطر مزایای ریاد آن هاست که بسیار حایز اهمیت می باشد. در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

قبل از هر چیز باید گفت به دلایل مختلفی در کشور های صنعتی برای ساخت اسکلت فلزی از سازه های پیچ و مهره ای استفاده می شود چرا که نیازی به جوشکاری ندارد و در موقعیت های سخت می توان از آن بهره برد و همچنین سرعت بیشتر اجرا در محل نصب نسبت به روش سنتی از دیگر مزایای آن می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده می توان به این نکته نیز اشاره کرد که روش سنتی و جوشی ساخت اسکلت فلزی  هزینه بالایی دارد به جهت استفاده از جرثقیل.

بد نیست بدانید که ساخت این سازه ها به روش مدرن و با استفاده ار پیچ و مهره از مقاومت قابل ملاحظه ای در مقایسه با اسکلت های سنتی دارد. همچنین در مواقع کمبود عرضه و افزایش قیمت تیرآهن ،نصب و ساخت اسکلت فلزی به روش جدید به دلیل اقتصادی بودن و پایین بودن قیمت ،مورد توجه قرار می گیرد.

ساخت اسکلت فلزی پیچ و مهره ای

از دیگر مزایای این سازه ها امکان استفاده مجدد آن هاست به این صورت که می توان سازه ها را از هم جدا کرد و در محل دیگری مجدا راه اندازی نمود.این موضوع بیشتر برای پروژه هایی مانند پل و داربست های غیر دایم استفاده کرد همچنین در مناطق بحران زده مانند سیل و زلزله.  نکته دیگر توجه به ایمنی و پایداری سازه است. ساخت اسکلت فلزی پیچ و مهره ای به دلیل کیفیت بالا،پایداری بیشتری در برابر حوادث غیر مترقبه همچون سیل و زلزله دارد.این سازه ها همچنین مقاومت بالایی در برابر دما های بالا از خود نشان می دهند به همین دلیل احتمال تخریب و آسیب کمتری دارند.

اصولا پیمان کاران در شهر ها به دلیل نبود مکان های مناسب برای ساخت دچار درد سر می شوند میتوان گفت با کمک این سازه ها ،در پر ازدحام ترین مکان ها هم به هدف مورد نظر رسید.

فروش فوری سوله دست دوم در تهران 

سازه های فلزی در انواع مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش می شوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از این سازه های فلزی پیش ساخته هستند

انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود.اما این که چرا سوله دست دوم ؟

حتما با خود فکر کرده اید که هزینه ساخت یک ساختمان با سوله دست دوم چه قدر متفاوت تر از سوله نو است؟ چرا سوله دست دوم میتواند جایگزین مناسبی برای سوله نو باشد؟ آیا سوله های دست دوم می توانند از نظر کیفی جایگزین با کیفیتی برای سوله نو باشد؟

فروش سوله دست دوم

اگربه دنبال پاسخی مناسب برای  این سوال ها هستید کافیست در بانک سوله دست دوم ایران و در بخش سوله دست دوم رفته و دانستی های این بخش از وب سایت را بخوانید . خواهید دید که استفاده ا سازه های دست دوم کاملا منتقی و مقرون به صرفه است .

 اگر قصد خرید سوله نو و یا خرید سوله دست دوم داشته باشید در گام اول باید این موارد را بدانید .

سوله های موجود در بازار شامل انواع زیر می باشد.

  • سوله های  تک دهانه به صورت ۸
  • سازه های  یا چند دهنه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸یا ۸۸۸۸
  • سوله دست دوم دو دهانه به صورت ۸۸
  • سوله  قوسی
  • سوله دست دوم چند ضلعی

مرکز سوله های دست دوم کشور

مرکز سوله دست دوم

بانک سوله ایران به عنوان یکی از بزرگترین مراکز دمونتاژ شده سوله نو و دست دوم در کشور با اکیپ های مختلف در سراسر کشو آماده است تا سوله های آماده تحویل را برای انواع مشاغل صنعتی و ... جهت ساخت اسکلت سوله آماده نماید..

 

بانک سوله ایران مرکز سوله دست دوم آماده تحویل

شرکت سوله ایران آماده است تا در شهرهای پرجمعیت ایران و شهرهای در حال توسعه خدمات فروش سوله دست دوم ارائه نماید و از مرکز های سوله دست دوم خود نیازهای آنها را تامین نماید.

قیمت سوله دست دوم در کرج

سوله دست دوم در شیراز

سوله دست دوم در اصفهان

سوله دست دوم در تبریز

سوله دست دوم در مشهد

سوله دست دوم در اهواز

سوله دست دوم در تهران

بانک سوله دست دوم بزرگترین مرکز فروش  و ارائه کننده لیست قیمت سوله دست دوم در کشور جهت اطلاع از قیمت فروش سوله های دست دوم در بانک سوله با ما تماس خاصل نمایید.

ساخت سوله

مراحل ساخت اسکلت فلزی

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

قیمت تمام شده ساختمان اسکلت فلزی

سوله دست دوم اصفهان

      بانک سوله ایران
09121017171- 02122220266

جهت اطلاع از خدمات هر کدام از شهر ها بر روی آن کلیک نمایید.

 

خرید سوله دست دوم | خرید سوله دست دوم آماده تحویل


خرید سوله دست دوم

خرید سوله دست دوم

اگر مصمم به خرید سوله دست دوم هستید،می توانید با مراجعه به مراکز تهیه این سازه ها و مشاهده ی اسناد موجود برای هر سازه و متناسب با نیاز های خود نسبت به خرید سوله دست دوم اقدام کنید.سوله در کوتاه ترین زمان بارگیری شده و در محل استقرار توسط مهندسین و با نظارت آن ها آماده برای نصب خواهد شد.البته در گام نخست  بایستی زیر ساخت های لازم نصب سوله دست دوم فراهم شود.

کلیه سوله های دست دوم موجود در کارخانه به صورت دمونتاژ شده میباشد

فروش سوله دست دوم

خرید سوله دست دوم

●خرید سوله دست دوم برای تولید و نگهداری صنایع خاص و های تک

●خرید سوله دست دوم برای تولید و نگهداری صنایع الکترونیکی

●خرید سوله دست دوم برای تولید و نگهداری صنایع غذایی

خرید سوله دست دوم برای تولید و نگهداری صنایع سنگین

●خرید سوله دست دوم برای تولید و نگهداری صنایع پلاستیکی

●خرید سوله دست دوم برای تولید و نگهداری صنایع معدنی

قیمت سوله دست دوم برای تولید و نگهداری صنایع فلزی

خرید سوله دست دوم برای تولید و نگهداری صنایع پتروشیمی

●خرید سوله دست دوم برای تولید و نگهداری صنایع پزشکی

●خرید سوله برای ورزشی و تفریحی

لیست قیمت سوله دست دوم برای سردخانه و گرمخانه

●خرید سوله تخصصی برای تولید و نگهداری صنایع شیمیایی

●خرید سوله تخصصی برای تولید و نگهداری صنایع نظامی

●خرید سوله تخصصی برای تولید و نگهداری صنایع ساختمانی

ساخت سوله تخصصی برای تولید و نگهداری صنایع کشاورزی و پرورش گل و گیاه

لینک های دیگر سایت sooleiran

مراحل ساخت اسکلت فلزی

اسکلت فلزی

قیمت تمام شده ساختمان اسکلت فلزی

سوله دست دوم در اصفهان

جهت اطلاع از توضیحات بیشتر در مورد سوله دست دوم در با ما تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

قیمت ساخت اسکلت فلزی ساختمان در کرج

قیمت اسکلت فلزی ساختمان در کرج

هزینه ساخت اسکلت فلزی در کرج

بانک سوله ایران ( چرا بانک سوله ایران ؟ ) با کادر مجرب و مهندسین خبره آماده است تا بهترین اسکلت های فلزی را با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه دارد.

جهت اطلاع از انواع اسکلت های فلزی ، نحوه های نصب و زمان اجرای کل سازه و همچنین قیمت ساخت اسکلت فلزی در کرج با ما تماس حاصل نمایید.

ساخت اسکلتهای فلزی 

قیمت ساخت اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی در تهران

برخی از عباراتی که ما را در گوگل توسط آن پیدا نموده اید :

قیمت ساخت اسکلت فلزی ساختمان در کرج , هزینه ساخت اسکلت فلزی در کرج , ساخت اسکلت فلزی شهر کرج , ساخت اسکلت فلزی پیچ مهره ایدر کرج , قیمت ساخت اسکلت فلزی جوشی در کرج

قیمت های ساخت اسکلت فلزی :

قیمت تمام شده اسکلت فلزی
قیمت هر متر مربع اسکلت فلزی
دستمزد جوشکاری ساخت اسکلت فلزی
قیمت اسکلت فلزی پیچ و مهره ای
قیمت ساخت اسکلت فلزی در کرج
قیمت ساخت اسکلت فلزی در تهران

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " هزینه ساخت اسکلت فلزی ساختمان در کرج" با مرکز فروش سوله ایران تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

ساخت اسکلت فلزی در تهران

قیمت ساخت اسکلت فلزی در تهران

بانک سوله ایران با کادر مجرب و مهندسین خبره آماده است تا بهترین اسکلت های فلزی را با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه دارد.

جهت اطلاع از انواع اسکلت های فلزی ، نحوه های نصب و زمان اجرای کل سازه و همچنین قیمت ساخت اسکلت فلزی در تهران با ما تماس حاصل نمایید.

ساخت اسکلت فلزی 

قیمت ساخت اسکلت فلزی

اسکلت فلزی ارزان

 

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " قیمت ساخت اسکلت فلزی در تهران " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

 بانک سوله ایران مرکز تخصصی ساخت سوله و همچنین ساخت اسکلت فلزی  می توانید با ما در ارتباط باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید 

 

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

 

 فروش سوله دست دوم در شیراز

سوله دست دوم در شیراز نیز به مانند سایر مراکز استان ها کاربردهای زیادی دارد . از این رو همواره شرکت های زیادی در این زمینه در این شهر

فعالیت دارند. اما آیا به راستی همه عرضه کنندگان سوله های دست دوم به راستی سوله دست دوم میفروشند؟

این سوالی است که تعداد زیادی از ما با ان رو به رو هستند ، چرا که بسیاری از شرکت ها با استفاده از ضایعات آهن اقدام به ساخت سوله کرده و آن را به عنوان سوله دست دوم معرفی میکنند. 

این موضوع از آن جایی که ساخت سوله نیازمندبهره گیری از اقسام خاصی از فولاد و همچنین بهره گیری از علم مهندسی سازه است ، عموما سازه های ساخته شده نه با کیفیت هستند و نه قابل اعتماد . 

بانک سوله ایران به عنوان بزرگترین خریدار و فروشنده سوله دست دوم به عنوان یکی از فعالان بزرگ در زمینه سازه های فلزی شناخته می شود ، که ازجمله خدمات آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد. 

سوله دست دوم 

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله 

 

سوله دست دوم در شیراز

سوله دست دوم در شیراز

بانک سوله ایران به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دمونتاژ سوله های دست دوم در شهرهای مختلف ایران و دارای 15 اکیپ مختلف در سراسر کشور برای خدمت رسانی ، و همچنین دارای بیش از 250 هزار متر سوله در کارخانه های خود آماده است تا بهترین خدمات را به سرمایه داران یاری برساند .

چرا فروش سوله دست دوم در شیراز

با توجه به پیشرفت شهرستان شیراز و وجود صاحبان سرمایه در این شهر سوله ایران بهترین خدمات را میتواند با ارزانترین قیمت به افراد دهد و فروش سوله دست دوم در شیراز را با کیفیتی مناسب در اختیار افرادی که نیازمند ساخت سوله هستند قرار دهد.

  • خرید سوله دست دوم در شیراز
  • سوله دست دوم در شیراز
  • فروش سوله دست دوم ارزان در شیراز
  • قیمت سوله دست دوم در شیراز

جهت اطلاع از توضیحات بیشتر در مورد سوله دست دوم در شیراز با ما تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 برای آشنایی با خدمات بانک سوله ایران میتوانید به بخش های مختلف وب سایت سر بزنید یا با کارشناسان ما در ارتباط باشیدو از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید. 

مراحل ساخت اسکلت فلزی  
سوله دست دوم در اصفهان
بهترین شرکت ساخت سوله در تهران 

 

 

برخی از لینک های مهم سایت sooleiran :

ساخت سوله

قیمت تمام شده ساختمان اسکلت فلزی

اسکلت فلزی

لیست قیمت سوله دست دوم 

فروش سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی در کارخانه

قیمت سوله های دست دوم

خرید سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم در کرج

فروش سوله دست دوم در کرج 

خرید سوله دست دوم در کرج | فروش سوله دست دوم در کرج 

شهرهای با میزان بالای ساخت و ساز و یا به عبارت دیگر شهر های با تعداد نفرات جمعیتی بالا به عنوان مصرف کننده های اصلی سوله های دست دوم و برپایی سازه های فلزی عظیم و غول پیکر شناخته می شوند. از این رو میزان  خرید ساره های فلزی در ابر شهر ها به نسبت زیاد تر است . سوله دست دوم در کرج، سوله دست دوم در تهران ، سوله دست دوم در شیراز و سوله دست دوم در مشهد میتواند بیشتر در از سایر شهر های ایران مصرف کننده داشته باشد. توجه به این امر ضروری است . فاصله کم انبار دپو سوله دست دوم با محل نصب می تواند هزینه ها را کاهش و در سالم به مقصد رسیدن سازه در زمان کوتاه تر موثر باشد. علاوه بر ان ارائه مستندات سازه نیز امری مهم به حساب می آید که میتواند تاثیر گذاری بالایی در خرید و فروش سوله دست دوم داشته باشد.

ساخت سوله  

جهت اطلاع از هزینه های ساخت سوله در شهر کرج نیز میتوانید با شرکت بانک سوله ایران تماس حاصل نمایید.

چرا سوله دست دوم بانک سوله ایران

بانک سوله ایران به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دمونتاژ سوله های دست دوم در شهرهای مختلف ایران و دارای 15 اکیپ مختلف در سراسر کشور برای خدمت رسانی ، و همچنین دارای بیش از 250 هزار متر سوله در کارخانه های خود آماده است تا بهترین خدمات را به سرمایه یاری برساند .

چرا فروش سوله دست دوم در کرج

با توجه به پیشرفت شهرستان کرج و وجود صاحبان سرمایه در این شهر سوله ایران بهترین خدمات را میتواند با ارزانترین قیمت به افراد دهد و فروش سوله دست دوم در کرج را با کیفیتی مناسب در اختیار افرادی که نیازمن ساخت سوله هستند قرار دهد.

  • خرید سوله دست دوم
  • سوله دست دوم در کرج
  • سوله دست دوم در شهرستان
  • فروش سوله دست دوم ارزان در کرج
  • قیمت سوله دست دوم در کرج
  • سوله دست دوم

جهت اطلاع از توضیحات بیشتر در مورد سوله دست دوم در کرج با ما تماس حاصل نمایید.

لینک های دیگر سوله ایران

سوله دست دوم در اصفهان

قیمت اسکلت فلزی ساختمان

قیمت تمام شده ساختمان اسکلت فلزی

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

جهت دریافت لیست قیمت سوله دست دوم میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

 

فروش ویژه سوله دست دوم | فروش سوله در ایران

همانگونه که می دانید سوله دست دوم به عنوان سازه ای اقتصادی به شمار می رود.سازه ای که  علی رغم قیمت مناسب می تواند به عنوان نقطه شروع بسیاری از کسب و کار ها باعث کاهش شدید هزینه های اولیه گردد.
بی شک راه اندازی هر کسب و کاری در مرحله اول نیاز به مکان فیزیکی برای راه اندازی فضا یا کارگاه دارد. بسیاری از کسانی که قصد راه اندازی یک کارگاه یا هر فضای سرپوشیده ای برای شروع یک فعالیت اقتصادی دارند در تامین هزینه ها برای ساخت فضا جهت کار ناتوان هستند، قیمت سوله های دست دوم می توانند هزینه های ساخن بنا را تا بیش از نیمی از هزینه کاهش دهند و اینجاست که اهمیت سوله دست دوم به خوبی مشخص میشوداز این رو بازار سازه های دست دوم از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده و استفاده از اجناس با کیفیت دست دوم کاملا توجیه پذیر است. شرکت سوله ایران به عنوان بزرگترین بانک سوله در کشور آماده است تا نیاز های شما در بخش سوله های دست دوم تامین نماید.

فروش سوله دست دوم

سوله ایران بزرگترین بورس سوله دست دوم در کشور

سوله ایران با بیش از 250000 متر سوله دست دوم در کشور و آماده فروش سوله دست دوم تک دهانه ، فروش سوله تک دهانه به صورت ۸ ، فروش سوله دست دوم به صورت ۸۸ یا ۸۸۸ یا ۸۸۸۸ ، فروش سوله دست دوم دو دهانه ۸۸ ، فروش سوله دست دوم قوسی و فروش سوله دست دوم چند ضلعی با بیش از 15 اکیپ خود بالاترین سطح کیفیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

فروش سوله دست دوم در شهرستان ها

قابلیت فروش سوله دست دوم در اصفهان - فروش سوله دست دوم در شیراز - فروش سوله دست دوم در تهران - فروش سوله دست دوم در کرج - فروش سوله دست دوم در خوزستان - فروش سوله های دست دوم در مشهد - فروش سوله دست دوم در کرمان - فروش سوله دست دوم در عراق - فروش سوله دست دوم در اهواز 

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " فروش سوله های دست دوم " با sooleiran تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171


خرید سوله دست دوم در تهران

ساخت اسکلت فلزی فوری

مراحل طراحی و ساخت اسکلت فلزلی زمان کمتری را نسبت به سازه های کاملا بتنی طلب می کند و برای ساخت و ساز های بلند مرتبه به دلیل زمان کاملا کوتاه و تلاش برای کاهش وزن بنا،ساخت اسکلت فلزی کاملا توجیح پذیر می باشد.
بسیاری از درخواست کنندگان سازه های فلزی برای اسکلت ساختمان دوست دارند مراحل ساخت اسکلت فلزی بسیار کوتاه بوده ودر زمان کمتری سازه ی نهایی تحویل و آماده شود.از این رو ساخت اسکلت فلزی فوری جایگاه بالایی و با اولویت بالایی پیدا می کند.

در راستای پاسخ دادن به نیاز های مشتریان بایستی سازه های مورد درخواست در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت ساخته شده و در اختیار سفارش دهندگان قرار گیرد. از این رو شرکت هایی می توانند در رقابت پیشتاز باشند که بالاترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان تامین کنند..

 

ساخت اسکلت فلزی در تهران

 بانک سوله دست دوم  ایران این اطمینان را به کلیه مخاطبان خود میدهد که در کوتاه ترین زمان کلیه سفارشات مربوط به ساخت اسکلت فلزی را انجام داده و سازه را آماده تحویل به مشتری کند.

سفارش ساخت اسکلت فلزی فوری

برای سفارش جهت ساخت اسکلت فلزی در زمان بسیار کوتاه میتوانید از طریق بانک سوله ایران اقدام کنید. کارشناسان این مجموعه با بهره گیری از دانش فنی و توان اجرایی مجموعه درخواست شما را در کوتاه ترین زمان ممکن ارزیابی ، طراحی و اجرا خواهند کرد و تضمین خواهند داد که از بالاترین کیفیت برخوردار شده اید.

برخی از لینک هایی که ممکن است در ساخت اسکلت فلزی فوری به شما کمک نماید:

ساخت اسکلت فلزی

قیمت ساخت اسکلت فلزی

اسکلت فلزی ارزان

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " ساخت اسکلت فلزی فوری " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشور

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

ساخت سوله شیک

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " ساخت سوله شیک " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشو

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

ساخت سوله

 

در ابتدای امر و برای ساخت سوله  توجه به نکات زیر الزامی می باشد:
ورق فولاد باید ضخامت معین داشته باشد   ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۵، ۲۰ ، ۲۵ و ۳۰ میلیمتر
الکترود و سیم جوش رنگ، ضد زنگ، حلال
محاسبه میزان  مواد اولیه ساخت سوله
محاسبه وزن الکترود سوله
محاسبه رنگ مورد نیاز
انواع پیچ و مهره
وزن و قیمت هر پروژه ساخت سوله به  عوامل زیر بستگی دارد:
1)عرض یا دهانه سالن
2)ارتفاع سالن
3)طول سالن
4)بار برف منطقه
5)بارهایی مانند جرثقیل ، طبقات داخل سالن و ...
چگونگی محاسبه هزینه های ساخت سوله
محاسبه هزینه های ساخت سوله بر اساس وزن سازه ساخته شده بر حسب کیلوگرم می باشد.
داشتن تخصص و تجربه  کافی محاسبه کننده در طراحی نقشه  در محاسبه هزینه یساخت سوله موثر می باشد.
محاسبه هزینه ساخت فونداسیون سوله بر اساس تناژ میلگرد و حجم بتن صورت می گیرد.
محاسبه هزینه اجرای پوشش سقف سوله بر اساس کیفیت مصالح به کار رفته محاسبه می شود و همچنین محاسبه نوع پوشش بر حسب متر مربع می باشد.
در ساخت سوله ،پوشش سوله بسیار حائز اهمیت می باشد و از مراحل اصلی کار است که باید توجه ویژه ای به آن داشت .
پوشش سوله دارای دو بخش می باشد :
پوشش سقف سوله
 پوشش بدنه سوله
پوشش بدنه در ساخت سوله داراب دو بخش می باشد :
 پوشش داخلی بدنه و پوشش خارجی بدنه


 در پوشش سقف و بدنه باید به نکات زیر توجه نمایید:
توجه به زیبایی  نمای بیرونی و درونی
صرفه جویی در برنامه زمان بندی ،
صرفه جویی در هزینه دستمزد کارگران
مقام بودن در برابر پوسیدگی و رطوبت
صرفه جویی در هزینه دوریز مصالح
صرفه  جویی در هزینه مصالح
توجه به وزن پوشش سوله
کاهش هزینه تمام شده
عایق بندی دمایی
 عایق بندی صوتی
قابلیت تعمیرات آسان
سهولت در نصب
قابلیت استفاده مجدد
مصالح مورد نیاز برای پوشش بدنه داخلی و خارجی :
برای این کار می توان از مصالحی مانند بتن ورق های آلومینیومی ، ،آجر ، سنگ ،کاشی، سرامیک ،موزاییک ، ورق های سیمانی ببلوک های سپورکس پشم شیشه پانل های سیمانی ،ساندویچ پانل های پلی یورتان گالوانیزه و بتنی پیش ساخته و سایر مصالح استفاده کرد.




 

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " ساخت سوله " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشور

 

برخی از لینک های مهم سایت sooleiran :

 

فروش سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی در کارخانه

قیمت سوله های دست دوم

خرید سوله دست دوم

 

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

اسکلت پیش ساخته

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " اسکلت پیش ساخته " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشو

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

ساخت سوله در عراق

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " ساخت سوله در عراق " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشو

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

اسکلت سوله آماده تحویل

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " اسکلت سوله آماده تحویل " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشو

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

نصب سوله در خارج از کشور

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " نصب سوله در خارج از کشور " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

نصب سوله در برخی از کشورهای همسایه ایران و اروپایی:

نصب سوله در عراق

نصب سوله در عربستان

نصب سوله در ارمنستان

نصب سوله در امارات متحده عربی ( دبی )

نصب سوله در ترکیه (ازمیر-استانبول-آنتالیا)

نصب سوله در ترکمنستان

نصب سوله در پاکستان

نصب سوله در قبرس

نصب سوله در آلمان

نصب سوله در فرانسه

و ...

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشور مرکز تخصصی ساخت سوله و تعمیر و  بازسازی سوله جهت استفاده مجدد از سوله و همچنین مجری ساخت اسکلت فلزی و سازه های پیش ساخته فلزی افتخار دارد در اجرای پروژه های عمرانی در خارج از کشور همراه با مهندسان فهیم ایرانی باشد . از این رو میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید 

دفتر مرکزی : (021)22220266 

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

ساخت سوله در شهرهای مختلف

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " ساخت سوله در شهرهای مختلف " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

ساخت سوله در شهرستان ها:

ساخت سوله در کرج

ساخت سوله در تهران

ساخت سوله در اصفهان

ساخت سوله در مشهد

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشور

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

اسکلت فلزی فوری

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " اسکلت فلزی فوری " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشو

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

اسکلت فلزی ارزان

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " اسکلت فلزی ارزان " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشو

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

نصب اسکلت فلزی

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " نصب اسکلت فلزی " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشو

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

اسکلت فلزی سوله

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " اسکلت فلزی سوله " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشور

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

یکی از بهترین شرکت های ساخت سوله در ایران کیست ؟

 

شرکت های بسیاری در ایران اقدام به ساخت سوله سازی مینمایند به طوری که کارخانه های ساخت سوله در ایران نیز در حال افزایش نبوده و شرکت هایی که در این خصوص هستند باید داری توانایی اجرایی و نصب سوله و پروژه های قابل استناد باشند.
بانکی که این سوله ها باید داشته باشند باید توانایی قبول پروژه های کلان نیز باشند و توانایی ساخت و تولید سوله در مناطق مختلف ایران را داشته باشند و در عین حال باید دارای قیمت مناسب در اجرای ساخت سوله باشند.

 

چرا طراحی و ساخت سوله را به سوله ایران بدهید ؟

ساخت سوله نو
سوله ایران با بیش از 40 سال سابقه در بخش ساخت و طراحی سوله های نو و با بیش از 300000 متر سوله در کشور در بیش از 15 کارخانه سوله سازی در کشور به عنوان یکی از برترین های سوله سازی در کشور است . کلیه سوله هایی که توسط تیم سوله سازی سوله ایران طراحی میشوند با جدیدترین نرم افزارهای مهندسی شامل : :ETABS ، SAP ، STAAD ، AUTOCAD ، SAFE CIVIL 3D ، XSTEEL ، ARCHICAD ، AUTOCAD ARCHITECT ، ANSYS ، PDMS AUTOCAD LAND DESKTO ، ROBOT ، CSCOOL ، CSI SECTION DESIGNER ، PROKON ، PLAXIS 3D XVHPD ، PERFORM 3D و بر اساس استاندارد ها و آیین نامه های ملی و بین المللی سوله و سازه فلزی طراحی ،محاسبه و ترسیم می گردد.

ساخت سوله های 8 و 88

از سوله هایی که در کشور رواج دارد به سوله های پر کاربرد میتوان به آن اشاره کرد سوله های هشتی و هشتاد و هشتی هست این نوع سوله ها با توجه به نوع کاربری که دارد میتواند از گزینه هایی باشد که کارفرمایان برای مشاغل و کارخانه های خود بدان احتیاج داشته باشند که شرکت سوله ایران با توجه به نمونه کارهای قوی خود در این خصوص در سراسر کشور میتواند شما را در ساخت همچنین سوله هایی یاری نماید.

ساخت سوله

ساخت سوله آماده تحویل


سوله هایی که توسط سوله ایران به مشتریان عرضه میگردد میتواند از انواع مختلفی باشد : میتواند از نوع " سوله دست دوم " این نوع با توجه به قابلیت هایی که دارد میتواند به راحتی تحویل داده شود و از نوع سوله های آماده تحویل نیز از آن یاد میکنند. باشد و یا میتوان با توجه به نیازهای کارفرمایان از نوع سوله های نو باشد .


ساخت سوله های قوسی


یکی دیگر از سوله هایی که کارفرمایان به آن نیاز دارند سوله های قوسی است که کمتر شرکتی در ایران قادر است آنرا اجرا نماید ولی سوله ایران با توجه به پروژه های ساخت سوله قوسی خود در کشور و سابقه 40 ساله خود قادر است تا این سوله ها را به مرحله ساخت و اجرا و نصب برساند


ساخت سوله های قارچی و کشاورزی و تولیدی

ساخت سوله شرکت سوله ایران در تهران
سوله ها با توجه به رابط کاربری که دارند میتوانند سوله های کشاورزی (سوله مرغداری، سوله گاوداری، سوله انبار محصولات کشاورزی، سیلوی گندم، سیلوی غلات، سوله قارچ، انبار غلات) انبار صنعتی، آشینانه هواپیما، آشیانه هلیکوپتر (بالگرد)، آشیانه تانک، انبار مهمات، کمپ های نظامی، بیمارستان صحرایی، سوله اردوگاه، سردخانه صنعتی، سردخانه میوه، پارکینگ خودرو، تعمیرگاه خودرو، سالن فرودگاه، پایانه های مسافربری، پایانه های قطار و هرگونه سرپناه باشند . سوله ایران میتوانند کلیه این سوله های را با توجه به نیاز کاربران بای آنان طراحی نماید و در کمترین زمان برای آنها بسازد.

ساخت و اجرای سوله با نازلترین قیمت


همانطور که میدانید عوامل زیادی در بخش قیمت گذاری سوله سازی تاثیر دارد کیفیت ، زمان اجرا ، کارگرانی و مهندسانی که در این پروژه کار خواهند کرد همه و همه در قیمت ساخت سوله تاثیر گذار است تمام مراحل ساخت سوله سازی را تماما سوله ایران برای شما اجرا خواهد نمود و سعی بر این دارد که در این سالها تجربه خود قیمت مناسب را به شما ارائه دهد. سوله های قابل ارائه توسط بانک سوله ایران میتواند از نوع سوله سبک و سنگین باشد که با توجه به نیاز کارفرمایان برای آنها آماده میگردد.

 

ساخت و نصب سوله در مدت زمان کوتاه


زمان ساخت سوله های بانک سوله ایران نسبت به کلیه سوله سازان ایران به مراتب سریعتر بوده و سوله ایران این اطمینان را به شما میدهد تا از هر یک از دیگر شرکت های به اسم رقیب سوله های خود را در زمان مقرر و زمان کوتاهتر به شما تحویل دهد.

ساخت سوله گلخانه 

فروش سوله 

خرید سوله

فروش سوله در کرج

سوله در عراق

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

فروش و قیمت سوله سبک ارزان قیمت سوله ایران

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " فروش سوله سبک ارزان " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی از نحوه ساخت سوله سبک ارزان به ادامه مطلب توجه نمایید.

 

سوله های سبک ارزان محصول بانک سوله ایران با طراحی انحصاری بدون نیاز به فنداسیون ، با کاربری متنوع و نصب فوری ، محصولی استثنایی در جهت جلب رضایت مشتریان گرامی از سراسر ایران می باشد .

 

چرا بانک سوله ایران را پیشنهاد می کنیم ؟

کمپانی بانک سوله ایران با تجربه بسیاری که در حوزه ساخت سوله در انواع مختلف ، فروش و خرید سوله دست دوم و... دارد به مشتریان این پیشنهاد را می دهد که در صورتی که خواهان دریافت خدمات کامل و به بهترین شکل ممکن می باشند حتما ازمزایای بانک سوله ایران استفاده کرده و خرید ، فروش و ساخت انواع سوله و... خود را به آن ها بسپارند .

بانک سوله ایران در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع سوله ، در چشم انداز و رسالت پیش بینی شده خود در زمینه بهره گیری از فن آوری های نوین و دانش فنی و تخصصی در زمینه ساخت سوله در بهترین قیمت، پرسنل خود در راستای ارتقاع کیفیت محصولات خود و رضایت مندی مشتریان و کارفرمایان گام برداشته و نگارش خود را مبتنی بر استقرار سیستم های نوین فنی سوله سازی، اجرایی و برنامه ریزی هدفمند و اقتصادی قرار داده تا به بهترین شکل ممکن فعالیت خود را در سطح کشور و جهان ارائه کند.

 

ساخت سوله سبک ارزان

 

 

سوله های سبک ارزان چه ویژگی هایی دارند؟

1. مهمترین ویژگی سوله سبک ارزان این است که نیاز به فنداسیون ندارد. برخی از مراحل نظیر : خاک برداری ، مسطح کردن، ریختن مگر ، چیدن آجر برای قالب ، آرماتور بندی و بتن ریزی حذف می شود.

2. دومین مزیت که از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد ، صرفه جویی در هزینه ها است. باحذف کردن فنداسیون مبالغ قابل توجهی در هزینه های شما صرفه جویی می شود. همچنین ساختار خود سوله هم به گونه ای می باشد که قیمت سوله های معمولی قابل رقابت با آن نمی باشد.

3. از جمله ویژگی هایی که بسیاری از افراد به آن حساسیت نشان می دهند ، مدت زمان پروژه می باشد. همه افراد خواهان این هستند که پروژه در زمان کوتاهی تمام شود . سوله های سبک ارزان این ویژگی را دارند و باعث کوتاه شدن زمان پروژه می باشند. علاوه برآن ساختار سوله های سبک ارزان بانک سوله ایران به صورتی است که در زمان بسیار کوتاهی در محل نصب و آماده بهره برداری می گردد.

4. مقاومت در برابر زلزله از دیگر مزیت آن می باشد. سازه انعطاف پذیر سوله های سبک ارزان ، انحصاری بانک سوله ایران بوده و به سازه توان مقاومت زیادی در برابر رانش زمین می دهد.

5. سوله های سبک ارزان را می توان به راحتی جمع آوری و در نقطه مورد نظر دیگر برپا نمود ( بنابراین قابلیت جابجایی آسانی دارند ). به این دلیل می توان از این سازه ها برای مجهز کردن کارگاه ها ، اسکان کارگران، احداث کمپ برای نهادها و شرکت ها استفاده کرد .

6. این سوله های سبک ارزان قابلیت اتصال از پهلو و ایجاد سالن های با عرض 20 متر ، 30 متر ، 40 متر و ... را دارند.

 

 

از سوله های سبک ارزان چه بهره برداری هایی می شود ؟

 

1. می توان سایت هایی برای کارگاه ،انبار ، سالن و ... احداث کرد.

2. بسیار عالی و مناسب برای تجهیز کارگاه پیمانکاران

3. با استفاده از پارتیشن داخلی و سقف کاذب می توان با قیمت کمتر ، فضاهای اداری بسیار مناسبتر از کانکس ایجاد نمود.

4. برای فضاهای موقت یا حتی دائمی ارگان ها ، نهادها و کمپ ها بسیار مناسب می باشد.

5. برای تعمیرگاه ها ، نمایشگاه ها ، میادین تره بار و... بسیار مناسب می باشد .

6. سوله های سبک ارزان ، سازه ای مناسب و ایده آل برای رستوران های بین راهی ، سفره خانه ها و... می باشند.

7. با استفاده از دکورهای مناسب و دیوارکشی ، می توان فضاهای مسکونی و آموزشی بسیار عالی احداث کرد .

 

قیمت ساخت سوله سبک ارزان در بانک سوله ایران چقدر است ؟

با توجه به نوع مواد تشکیل دهنده آن ، قیمت سوله ها متفاوت می باشد. بانک سوله ایران در جهت کسب رضایت مشتریان خود اقدام به ساخت سوله هایی با قیمت مناسب کرده است، لذا توصیه می شود جهت کسب اطلاعات در زمینه قیمت تمام شده ساخت سوله مورد نظر خود ، با بانک سوله ایران تماس حاصل فرمایید و از قیمت ها باخبر شوید .

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و یا اگر نیاز به مشاوره دارید، می توانید از مشاوران زبده و کاردان در بانک سوله ایران کمک حاصل نمایید.

دیگر مطالبی که در سایت بانک سوله ایران وجود دارد :

ساخت سوله سبک ارزان

مراحل ساخت سوله های صنعتی

ساخت و فروش سوله قیمت مناسب

سوله دست دوم

نحوه ساخت سوله

 

برخی از لینک های مهم سایت sooleiran :

فروش و خرید سوله سبک ارزان قیمت - فروش و خرید سوله سبک ارزان قیمت - خرید سوله سبک ارزان - فروش سوله سبک ارزان - قیمت سوله سبک ارزان

فروش سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی در کارخانه

قیمت سوله های دست دوم

خرید سوله دست دوم

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

سقف عرشه فولادی LSF

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " سقف عرشه فولادی LSF " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

 

ساخت سوله

 

 ساخت سوله میتواند به عنوان یکی از راه کار های مهم در ساخت و ساز و به ویژه ساخت و ساز صنعتی محسوب شود. ساخت سوله با توجه به توانایی سرمایه گذاری و همچنین وسعت کاری مورد نیاز میتواند دلایلی برای ساخت سوله محسوب شود.

آنچه درباره ساخت سوله مطرح است طراحی و پیاده سازی فنی است که میتواند مورد توجه متقاضیان و خریداران سوله قرار گیرد. بانک سوله ایران فعال در زمینه سازه های فلزی صنعتی و ساختمانی آماده ارائه خدمات در سراسر ایران می باشد. برای آشنایی بیشتر با خدمات بانک سوله ایران لازم است قدری در این باره خدمات این شرکت بیشتر بدانیم . 

فروش سوله دست دوم 

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله گلخانه

 

نکاتی مهم ساخت سوله

  فارق از فعالیت های تبلیغاتی ، در این نوشتار سعی داریم تا اطلاعات مفید و ارزش مندی در باره ساخت سوله و کارکرد های آن بپردازیم.

از این رو می بایست در گام نخست به بررسی نیاز های مشاغلی که قصد ساخت سوله دارند بپردازیم .

   توجه داشته باشیم که استفاده از سوله دست دوم همواره نمیتواند نیاز های کارفرمایان را مرتفع سازد. علاوه بر آن ساخت اسکلت فلزی برای ساخت ابعاد مورد نیاز بنا امکان پذیر نیست .

بایستی درخواست های متقاضیان در مورد انتظارات  از سازه ها با دقت مورد ارزیابی قرار گیرد تا براساس نیاز ها ، اندازه گیری ها انجام شود .  در بسیاری از حالات به دلیل محسبات خاص و ابعاد سازه مورد نیاز ، استفاده از سازه های .دست دو مقدور نیست و میبایست فرایند ساخت سوله از پایه شروع شود. 

ساخت سوله | قیمت ساخت سوله در ایران

 

ساخت انواع سوله 

ساخت سوله براساس نیاز های ساختمانی انجام میگیرد و متناسب با کاربرد های مختلف سوله های ساختمانی میتواند برای کاربرد های مختلف طراحی و ساخت انجام شود. از این رو در ادامه بحث به معرفی بیشتر انواع سوله ها می پردازیم . 

برخی از سوله هایی که سوله ایران اقدام به ساخت آن مینماید به شرح ذیل است :

  • ساخت سوله مرغداری

 برای احداث کارگاه های پرورش مرغ های گوشتی و تخم گذار با ظرفیت های متفاوت و با سفارش های کارفرمایان در سراسر اسران ساخت سوله مرغداری انحام میگیرد.

این سوله ها متناسب با نیاز های مراکز مرغداری و با ارتفاع کم و قوس های بیشتر طراحی می گرددو مراحل ساخت ان براساس اصول فنی و مهندسی انجام میگیرد.

ساخت اسکلت فلزی این سوله ها بر اساس متراژ و حجم فعالیت متغیر بوده و به سفارش کارفرما وابسته است. 

 

  • ساخت سوله صنعتی

  • ساخت سوله های صنعتی با هدف راه اندازی واحد های صنعتی انجام میگیرد و متناسب با شرایط اقلیمی منطقه ساخت و با توجه به کاربرد طراحی و نوع متریال متفاوت خواهد بود 
  •  ساخت سوله 300 متریساخت سوله 500 متریساخت سوله 1000 متری،
  • این سوله ها برای نیاز های صنعتی و کارخانجات تولیدی و صنعتی ساخته می شوند و تمامی مراحل ساخت آن ها براساس اصول مهندسی بوده و کل طرح دارای طرح و نقشه مهندسی است که کارفرما میبایست براساس آن به خواست های خود برسد. 

 

برای دریافت خدمات مشاوره در حوزه طراحی و ساخت سوله میتوانید با کارشناسان بانک سوله ایران در تماس و تعامل باشید. 

مشاوره ساخت سوله 

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

مشاوره خرید سوله دست دوم 

 

  • ساخت سوله های ورزشی

  • ساخت سوله های ورزشی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های ساخت سوله محسوب می شود. سوله هاس ورزشی میتوانند برای کاربرد های اختصاصی طراحی شوند و اما بد نیست بدانید سوله های ورزشی عموما سالن های ورزشی چند کاربرده هستند که در شهرستان ها ساخته میشوند.
  • این سوله های ورزشی برای  ساخت بایستی استاندارد های مخصوص را رعایت کرده و براساس اصول فنی و مهندسی ساخته شوند . از این رو نیاز به دانش فنی و داشتن ابزار های لازم می تواند از جمله نیاز های اساسی برای ساخت سوله محسوب شود. 

    ساخت سوله های کارگاهی و تولیدی

  • کارخانه ها و گارگاه ها عموما در شهرک های صنعتی و در خارج از شهر ساخته می شوند برای ساخت کارگاه های تولیدی صنعتی عموما از ساخت سوله برای ساخت کارگاه استفاده می شود.
  • این سوله ها می توانند سوله دست دوم یا سوله نو باشد . از این رو متناسب با متراژ بنا نیاز به دانش مهندسی خاص است که بتوان به خواسته های کارفرما دست یافت .
  • ساخت سوله به عنوان اولین گام در استارت فعالیت های تولیدی محسوب شده و با استفاده از این سازه ها می توان به آغاز فعالیت های اقتصادی با هزینه کمتر امید داشت. ساخت اسکلت فلزی نیز برای بخش عمرانی کارگاه ها مرسوم است، اما به محبوبیت سوله نرسیده چرا که سوله هزینه تولید کمتری دارد
  • ساخت انواع سوله های سبک و سنگین
  • ساخت سوله با دو متد کلی انجام میگیرد . 
  1. سوله سبک 
  2. سوله سنگین

هر یک از انواع سوله می توانند در ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرند به شرطی که بتوانند نیاز های کار را مرتفع کنند . سوله های سبک اقتصادی تر و سریع تر انجام میگیرند و سوله هاس سنگین قابلیت های ویژه خود را دارند. 

 برای ساخت سوله  توجه به نکات زیر الزامی می باشد:
ورق فولاد باید ضخامت معین داشته باشد   ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۵، ۲۰ ، ۲۵ و ۳۰ میلیمتر
الکترود و سیم جوش رنگ، ضد زنگ، حلال
محاسبه میزان  مواد اولیه ساخت سوله
محاسبه وزن الکترود سوله
محاسبه رنگ مورد نیاز
انواع پیچ و مهره

 


عوامل موثر در قیمت ساخت سوله


1)عرض یا دهانه سالن
2)ارتفاع سالن
3)طول سالن
4)بار برف منطقه
5)بارهایی مانند جرثقیل ، طبقات داخل سالن و ...


محاسبه هزینه های ساخت سوله

ساخت سوله
محاسبه هزینه های ساخت سوله بر اساس وزن سازه ساخته شده بر حسب کیلوگرم می باشد.
داشتن تخصص و تجربه  کافی محاسبه کننده در طراحی نقشه  در محاسبه هزینه ساخت سوله موثر می باشد.
محاسبه هزینه ساخت فونداسیون بر اساس تناژ میلگرد و حجم بتن صورت می گیرد.
محاسبه هزینه اجرای پوشش سقف سوله بر اساس کیفیت مصالح به کار رفته محاسبه می شود و همچنین محاسبه نوع پوشش بر حسب متر مربع می باشد.
در ساخت سوله ،پوشش سوله بسیار حائز اهمیت می باشد و از مراحل اصلی کار است که باید توجه ویژه ای به آن داشت


پوشش سوله دارای دو بخش می باشد :
پوشش سقف سوله
 پوشش بدنه سوله
پوشش بدنه در ساخت سوله داراب دو بخش می باشد :
 پوشش داخلی بدنه و پوشش خارجی بدنه

ساخت سوله

اگر همچنان پرسشی در خصوص هزینه های ساخت سوله و قیمت ساخت سوله و تعرفه نهایی آن دارید میتوانید با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

 نکات مهم در ساخت سوله

 

در فرایند ساخت سوله نکاتی دارای اهمیت وجود دارند که توجه به آن میتواند بسیار موثر باشد . از این رو در این مقاله سعی به معرفی آن ها و مطرح کردن آن ها را به جهت شناخت مخاطبین گرامی را داریم .در این مقاله تلاش شده است تا همه موارد با اهمیت در طراحی و ساخت سوله ذکر شده و اطلاعات مهم به مخاطبین منتقل شود. شاید دانستن این امر بتواند کمک زیادی به حل مشکلات پیش رو در این زمینه داشته باشد.

توجه به زیبایی  نمای بیرونی و درونی
صرفه جویی در برنامه زمان بندی ،
صرفه جویی در هزینه دستمزد کارگران
مقام بودن در برابر پوسیدگی و رطوبت
صرفه جویی در هزینه دوریز مصالح
صرفه  جویی در هزینه مصالح
توجه به وزن پوشش سوله
کاهش هزینه تمام شده
عایق بندی دمایی
 عایق بندی صوتی
قابلیت تعمیرات آسان
سهولت در نصب
قابلیت استفاده مجدد
مصالح مورد نیاز برای پوشش بدنه داخلی و خارجی :
برای این کار می توان از مصالحی مانند بتن ورق های آلومینیومی ، ،آجر ، سنگ ،کاشی، سرامیک ،موزاییک ، ورق های سیمانی ببلوک های سپورکس پشم شیشه پانل های سیمانی ،ساندویچ پانل های پلی یورتان گالوانیزه و بتنی پیش ساخته و سایر مصالح استفاده کرد.


ساخت سوله گلخانه

با توجه به موقعیت خاص اقلیم ایران رونق کشت و کار در گلخانه ها روز به روز در حال افزایش است و گلخانه ها به یکی از مدرن ترین روش های کشاورزی تبدیل شده اند.

ساخت بدنه فلزی گلخانه ها یکی از روش  های ساخت اسکلت فلزی  است که می تواند زمینه ساز پایداری بیشتر سازه های ویژه کشت وکار گلخانه ای باشد .

ساخت سوله گلخانه فوری

بانک سوله ایران با تمرکز بر تامین سوله دست دوم جهت کمک به تسریع و راه اندازی کسب و کار های کوچک و جلوگیری از صرف هزینه های گزاف در راه اندازی کسب و کار ها تلاش دارد تا راه کارهایی را اتخاذ کند  تا ساخت سوله گلخانه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت انجام گیرد تا بتوان از صرف هزینه های بالا جلوگیری کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد " ساخت سوله گلخانه " ساخت سوله در کرج ، ساخت سوله در تهران ، ساخت سوله در شیراز ، ساخت سوله در اصفهان با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

یکی از نیازمندی های کارفرمایان در هنگام راه اندازی کارخانه های خود انتخاب شرکت مناسب برای ساخت سوله برای راه اندازی کارخانه یا انبار محصولات است و این افراد به دنبال شرکتی خواهند گشت که یکی از حرفه های اصلی آنها ساخت سوله باشد .

مشخص است که سابقه یک شرکت و همچنین نمونه محصولات و سوله های شناخته شده آن شرکت در کشور ایران میتواند الویتی برای انتخاب شرکت ساخت سوله باشد .

شرکت سوله ایران sooleiran با سالها تجربه در عرصه سوله سازی کشور ایران و همچنینن دارابودن بزرگترین بانک سوله ایران و نمونه کارهای ساخت سوله متعدد هم در ایران و هم در کشور های همسایه گواهی است بر کمک نموده به صاحبان سرمایه برای اعتماد به بزرگترین شرکت سوله سازی ایران

برخی از لینک های مهم سایت sooleiran :

ساخت سوله در چابهار
قیمت سوله در چابهار
فروش سوله دست دوم
ساخت اسکلت فلزی
اسکلت فلزی
سوله دست دوم
ساخت اسکلت فلزی در کارخانه
قیمت سوله های دست دوم

خرید سوله دست دوم

 

دفتر مرکزی : 22220266-021

‎انبار مرکزی : 56867200-021

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 


‎✅ امروزه در سراسر دنیا سازه های فضاکار به سرعت در حال پذیرش و مقبولیت در بین طراحان و مهندسین سازه می باشند، این امر را نمی توان فقط مرهون جذابیت و زیبایی بیشتر این سازه ها دانست، بلکه دلایل متعددی که در ذیل به پاره ای از آنها اشاره می شود در گسترش محبوبیت این سازه ها موثر بوده است.

‎1⃣ جذابیت و زیبایی بیشتر و قابلیت ساخت انواع فرمهای دلخواه

‎2⃣ ذخیره مقاومتی بیشتر به دلیل داشتن درجات نامعینی بالا در مقایسه با سایر سازه های متداول

‎3⃣ سختی و صلبیت زیاد این سقف ها قابلیت استثنایی برای حمل بارهای بزرگ متمرکز و غیر متقارن بوجود می آورد.

‎4⃣ سیستم های فضاکار برای پوشش سالن های بزرگ اجتماعات، سالن های نمایشگاهی، ورزشگاه ها، آشیانه هواپیما، کارخانه های صنعتی، مساجد و به طور کلی تمام سازه هایی که به نحوی محدودیت تکیه گاه های میانی دارند، ایده ال بوده و در این موارد از نظر جلوه های ظاهری و مسایل سازه ای حالت منحصر بفردی را نسبت به سایر سیستم های جایگزین ایجاد می کند.

‎4⃣ اکثر سیستم های فضاکار پیش ساخته بوده و قطعات مورد نیاز آنها انبوه سازی می شوند. به همین دلیل این سیستم ها معمولاً به سادگی و در زمان کوتاهی تولید و نصب می شوند.

‎5⃣ در آخر می توان گفت که اصلی ترین علت گسترش روز افزون سازه های فضاکار در جهان، اقتصادی تر بودن این سیستم ها است.

Tagged under

ساخت اسکلت فلزی ساختمان | طراحی و ساخت اسکلت فلزی  

ساخت اسکلت فلزی ساختمان

www.sooleiran.com

09121017171 - 02122220266

کارخانه ساخت اسکلت فلزی ساختمانی

گاهی تحلیلی به ساخت اسکلت فلزی ساختمان و بنا در کارخانه ها و شرکت های فعال در این زمینه . قطعا همه افرادی که با مصالح ساخت و ساز بنا سر و کار دارند با اسکلت فلزی و ساخت و ساز و روند تولید و ساخت اسکلت های فلزی آشنایی دارند. این سازه های ساختمانی میتواند برای ساخت برج های عظیم، کارخانجات، سوله های فلزی، ساختمان های مسکونی و بسیاری از بناهای ساختمانی مورد استفاده قرار گیرند . شاید کمتر کسی باشد که این سازه های گاها عظیم و جثه را ندیده باشد. اما شاید کمتر راجع به ساخت اسکلت فلزی و مراحل تولید آن مطلبی خوانده و یا اطلاعاتی کسب کرده ایم.

آشنایی با روال ساخت اسکلت فلزی

برای ساخت اسکلت فلزی در کارخانه ها ابزار و لوازم خاصی لازم است و هر کارخانه ای قادر به ساخت اسکلت فلزی نخواهد بود و هر گروهی با هر سطح فنی و دانشی توانایی راه اندازی خط تولید اسکلت فلزی را نخواهند داشت. در گام اول برای تولید کارخانه نیاز به سالن تولید مسقف دارد تا بتواند مراحل تولید را در فضایی قابل کنترل انجام دهد . شاید بد نباشد که بدانیم سازه های فلزی ساختمانی اغلب پیچ و مهره ای و گاها و در قطعات کوچکتر جوشی هستند یعنی اتصال قطعات از طریق جوشکاری انجام می شود. ساخت اسکلت فلزی اعم از جوشی و یا پیچ و مهره ای بر اساس نقشه تایید شده با ورق و آهن آلات مرغوب و معین شده توسط مهندس محاسب در سالن سرپوشیده کارخانه شروع می شود.

کارخانه ساخت اسکلت فلزی سوله ایران با بیش از 40 سال سابقه در خصوص ساخت سوله و همچنین ساخت اسکلت های فلزی و انواع سوله دست دوم.

قیمت ساخت اسکلت فلزی پیچ و مهره ای 

مراحل ساخت اسکلت فلزی ساختمان 

 
در ساخـت اسکلت فلزی ساختمان مـتــریال و دستـگـاه هـای جـوشـکـاری ( دستگاه جوش الکترود ، دستگاه جوش توپودری ، دستگاه جوش زیر پودری ، دستگاه جوش اتوماتیک دروازه ای ) و برشکاری ( دستگاه هوابرش ، قیچی و گیوتین ، دریل ، فرز ، …) از موارد مهمی در تعیین کیفیت و طول عمر سازه خواهند داشت. هرچه دستگاه های جوشکاری پیشرفته تر و یا ترجیحا” اتوماتیک بوده و الکترود و سیم جوش ها از برندهای معتبر و استاندارد باشد کیفیت اتصالات مقاطع بالاتر بوده و در نتیجه سازه تولیدی دارای استحکام بیشتری می باشد .پس استفاده از تست های غیر مخرب مانند RT و بازرسی های جوش تاییدی قابل قبول بر کیفیت جوشکاری مقاطع می باشد.پس از مرحله فوق اسکلت فلزی برای سندبلاست و رنگ کاری به سالن رنگ منتقل می شود تا با استفاده از رنگ مرغوب و استاندارد و دستگاه های رنگ کاری اتوماتیک ، تمامی سطوح اسکلت با دقت بالا و ضخامت رنگ استاندارد (میزان میکرون مورد تایید قسمت QC کنترل کیفیت ) رنگ کاری گردد و پس از خشک شدن رنگ ، اسکلت آماده بارگیری و حمل .
به محل احداث و نصب انجام می شود.

 شاید بد نباشد که بدانید در پروژه های مشارکت در ساخت عمدتا از ساخت اسکلت فلزی برای بناهای با ابعاد بزرگ استفاده می شود . این کار علاوه بر بالا بردن میزان مقاومت سازه در برابر حوادث ، فرایند نصب را نیز سریع تر ساخته و پروژه در زمان کوتاه تری اجرایی می شود. از این رو در اغلب پروژه های بزرگ مثل مال ها ، مراکز خرید، برج های مسکونی و تجاری به جای استفاده از سازه های بتنی از فرایند ساخت اسکلت فلزی برای ساخت و ساز استفاده میگردد. 

نصب سازه توسط شرکت ساخت اسکلت فلزی

نصب و طراحی و ساخت اسکلت فلزی
کنترل خط تولید سازه و نظارت دقیق و مهندسی شده در فرایند تولید میتواند ضامن تولید محصول نهایی با کیفیت و دارای دوام و پایداری بالا باشد. در بحث ساخت اسکلت فلزی آنچه در این بخش ضروری به نظر میرسد توجه به این نکته است که حمل و نقل این سازه های فلزی خاص نیازمند دقت توجه بالا و تجهیزات خاص است چرا که عموما با وارد شدن آسیب جزئی به سازه شاهد چکش کاری های غیر اصولی در زمان نصب  خواهیم بود که میتواند اثرات مخربی در کیفیت محصول داشته باشد.

نمونه کارهای ساخت اسکلت فلزی

جهت اطلاع از نمونه کارهای ساخت اسکلت فلزی سوله ایران با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت تمام شده ساخت اسکلت فلزی میتوانید با سوله ایران تماس بگیرید تا پارامتر های قیمت گذاری را برای شما شرح دهیم. کارشناسان ما به طور مداوم در ارتباط با شما خواهند بود تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم و سوالات مخاطبان عزیز را پاسخ گوییم . 

ساخت اسکلت فلزی

09121017171 - 02122220266


 سفارش ساخت اسکلت فلزی

در هر جایی از ایران که هستید می توانید جهت سفارش ساخت اسکلت فلزی ارزان با ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید از این رو میتوانید بر اساس نقشه  و طرح خود در کوتاه ترین زمان نسیت به ساخت اسکلت فلزی مورد نیاز خود اقدام کنید . توجه داشته باشید آنچه مهم است در تحویل با کیفیت تری کار در کوتاه ترین زمان ممکن است . از آنجا که ساخت اسکلت فلزی فرایندی کیفیت محور  محسوب می شود داشتن تیم مهندسی قوی در شرکت ساخت سوله و  ساخت اسکلت فلزی و سوله دست دوم بسیار حیاتی است. تا بتوانید نیاز های خود را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت تامین کنید . برای اطمینان از خرید سازه ای با کیفیت و با قیمت مناسب و دارای استاندارد دانستن موارد زیادی از جمله اینکه دفترجه اطلاعات مهندسی به روز رسانی شده باشد و داشتن اسناد مربوط به سازه ضروری است. در هنگام سفارش ساخت اسکلت فلزی دانستن این موضوع نیز مهم است و آن مربوط به سهولت در نصب سازه فلزی است که بتوان با کمترین میزان اسیب وارده به سازه آن را نصب و سر پا نمود.

کارخانه اسکلت فلزی sooleiran 

برخی از خدمات شرکت ساخت اسکلت فلزی

1. ساخت واجراي انواع سازه فضا كار space frame

2. ساخت و اجراى انواع سازه هاي LSF

3. طراحى و اجراى انواع سازه هاى گلخانه

4. طراحى و اجراي انواع ديوار برشى فولادى

5. طراحى و اجراى انواع پوشش سقف وديوار بصورت پانل

ارائه خدمات ساخت اسکلت فلزی در سراسر ایران

ساخت اسکلتهای فلزی ساختمان در عراق

نصب اسکلت فلزی ساختمان
ساخت اسکلت فلزی ارزان قیمت

ساخت اسکلت فلزی ساختمان در کرج

ساخت اسکلت فلزی ساختمان در تهران

ساخت اسکلت فلزی پیچ و مهره ای در اصفهان

قیمت و هزینه ساخت اسکلت فلزی

طراحی و ساخت اسکلت فلزی فوری

سوله ایران سازنده ونصاب انواع  اسکلت های فلزی جوشی و پیچ و مهره ای در تناژهای سبک و سنگین و ساخت سوله  میباشد. پیمانکاری صنعتی سوله ایران با هدف ساخت انواع اسکلت های فلزی و سوله در کاربری های مختلف وبا سابقه کاری درخشان با بیش از 15 اکیپ سوله و اسکلت فلزی در سراسر کشور سعی در جهت خدمت به سرمایه گذاران و هموطنان محترم داشته است.

ساخت اسکلت فلزی ساختمان

پیمانکاری صنعتی سوله ایران با سابقه ای درخشان ساخت اسکلت فلزی خود را درکارگاهی مجهز یا درمحل ساخت وبا استفاده از اکیپ های کارگری ماهر و با تجربه و تجهیزات  روز مورد نیاز ازقبیل (دستگاه های جوش رکتی فایرو اینورتر، دستگاه های جوش زیرپودری ، دستگاه های جوش تحت پوشش گازدستگاه های برش  دستگاه های برش ریلی ودیزل هاو دستگاه های سوراخ کاری...) سعی درجهت کسب رضایت شما مشتریان گرامی را دارند.

   زمینه های فعالیت شرکت سوله ایران 

1-ساخت سوله 

2-نصب

3-تقویت

4-تامین نیروی انسانی متخصص وکاردان

5- تهیه نقشه های کارگاهی با نرم افزار xsteel

6- تهیه صورت وضعیت وکنترل پروژه

7- استفاده از نرم افزار های روز جهت کاهش پرت آهن الات

8- انجام مشاوره به صورت رایگان


                ساخت و نصب و اجرای انواع سازه ها و تجهیزات صنعتی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و سیمان

                ساخت ونصب و اجرای سازه های فلزی سبک و سنگین (سوله)، اسکلت فلزی پیچ و مهره ای مسکونی، صنعتی، تجاری و …

                ساخت و نصب پل های سبک عبور عابر پیاده و پل های سنگین فلزی

                ساخت و نصب صنایع نیروگاهی، داکت های گاز و هوا، اکونومایزر و تجهیزات نیروگاهی

                ساخت ونصب انواع دکل های مشبک، تلسکوپی خطوط انتقال نیرو و مخابراتی

                ساخت و راه اندازی تجهیزات جابجایی سبک و سنگین، جرثقیل های سقفی، دروازه ای، بازویی، ستونی و انواع کانوایر

09121017171 - 02122220266

نمونه پروژه های ساخت اسکلت فلزی سوله ایران

 

ساخت سوله

09121017171 - 02122220266

برخی از شهرهایی که سوله ایران در آن اقدام به ساخت اسکلت فلزی مینماید :

 

  • ساخت اسکلت فلزی در تهران
  • ساخت اسکلت فلزی در کرج
  • ساخت اسکلت فلزی در شیراز
  • ساخت اسکلت فلزی در تبریز
  • ساخت اسکلت فلزی در اصفهان
  • ساخت اسکلت فلزی در ارومیه
  • ساخت اسکلت فلزی در کیش
  • ساخت اسکلت فلزی در قزوین
  • ساخت اسکلت فلزی در مشهد

 

مطالب ساخت اسکلت فلزی ساختمان

مشارکت در ساخت در تهران 

 

09121017171 - 02122220266

 سوله دست دوم | بورس سوله دست دوم

سوله دست دوم

09121017171- 02122220266

چرا سوله های دست دوم تهیه کنیم؟

سوله سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص طراحی و ساخته می‌شود. از این نوع سازه بیشتر ساخت در کارخانه‌ها، اسکلت ساختمان، انبارها، مرغداری‌ها، آشیانه‌های هواپیما، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که با قاب‌هایی با دهانه یزرگ نیاز است استفاده می‌شود. بدلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها باید از تیرورق در پروفیل‌های سوله استفاده کرد معمولا برای استارت فعالیت های صنعتی هزینه های زیادی صرف ساخت سوله های ساختمانی میشوند. در حالی که این سازه ها عمدتا به دلیل استحکام و دقت در طراحی قابلیت جمع آوری و سرهم بندی مجدد را دارا هستند. از این رو مقرون به صرفه است برای جایگزین کردن سوله دست اول از سوله دست دوم استفاده شود تا در حد ممکن هزینه های اولیه اجرای کار را کاهش داد..

بهترین حالت برای کارفرمایان و صاحبان سرمایه خرید سولها با هزینه ای مناسب است برای دیدن این مطلب به قیمت سوله های دست دوم مراجعه کنید


ساخت اسکلت فلزی

قیمت سوله دست دوم

 ساخت سوله دست دوم توسط سوله ایران

امر طراحی سوله کاری بسیار  تخصصی و بسیار دقیق است ، فاکتورهای بسیار مهمی در طراحی دخیل هستند که عدم توجه کافی به آن هامی تواند هم هزینه بسیار بالایی را برای ساخت ساختمان و بنای مورد نظر تحمیل کند که در واقع صرفه اقتصادی را زیر سئوال میبرد و علاوه بر آن ممکن است ضمن کاهش عمر مفید بنا، استحکام و پایداری کافی را نیز نداشته باشد و در مواقعی سبب ایجاد حوادث جبران ناشدی خواهد شد که پارامتر های زیر بایستی در طراحی یک سوله مورد توجه قرار گیرد.

مباحث پر کاربرد در ساخت سوله


بارگذاری برای بار مرده ، بار برف و بار نامتقارن
بارگذاری جانبی سوله شامل بار باد و زلزله
بارگذاری جرثقیل برای سوله ، سوال: آیا جرثقیل در طراحی سوله در نظر گرفته شود یا خیر ؟ (بله:محاسبه بار دینامیکی جرثقیل)
ضریب منطقه‌ای،رفتار واهمیت برای سوله
ارتفاع جانبی سوله و ارتفاع دیوار
دهانه و طول سوله
تعداد قاب های طولی سوله
درز انقطاع
محاسبه ضریب طول موثر
درصد شیب سقف سوله
پوشش مورد نظر سقف سوله (ساندویچ پنل یا ورق گالوانیزه وتوری مرغی)
تنش مجاز خاک منطقه موردنظر و نوع زمین ساختگاه
نحوه کنترل جابجایی
طراحی اتصالات و بیس پلیت برای سوله
طراحی تیر حمال جرثقیل
طراحی پرلین‌ها به کمک نرم‌افزار
طراحی میل مهار(sag rod )
ارائه طرحی با حداقل دورریز ورق
ارائه دفترچه محاسبات کامل سوله
کنترل کفایت اعضاء در برابر نیروهای موضعی وتعبیه سخت کننده در صورت نیاز راهنمایی جهت انتخاب صحیح مقاطع غیر منشوری با توجه کاربری سوله ساختمان سوله شامل ستون، رفتر، پرلین، استرات، وال پست، بادبند، سگراد، سینه بند، پیچ و مهره و سایبان می‌باشد.

با در نظر گرفتن موارد فوق می توان سوله ای در اختیار داشت که بتوان برای در اختیار گرفتن آن هم هزینه معقولی را خرج کرد و هم میتوان به راحتی و حتی بعد از چندین سال استفاده و زیر بار بودن سوله، آن را جمع آوری و در جای دیگر به عنوان سوله دست دوم نصب و مجدد زیر بار برد. 

 

انواع سوله های دست دوم

سازه های فلزی ساختمانی در انواع مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش میشوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از سوله های فلزی هستند انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید سوله نو و یا خرید سوله دست دوم داشته باشید در گام اول باید این موارد را بدانید . 

  • سوله دست دوم تک دهانه به صورت ۸
  • سوله دست دوم دو یا چند دهنه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸یا ۸۸۸۸
  • سوله دست دوم دو دهانه به صورت ۸۸
  • سوله دست دوم قوسی
  • سوله دست دوم چند ضلعی

 

نصب سوله دست دوم

حمل و نصب صحیح سوله ها می تواند بخش مهمی در پروسه اجرای این سازه های فلزی غول پیکر تلقی شود، در هنگام خرید سوله چه سوله های نو و چه سوله های دست دوم باید به مواردی بسیار مهم توجه کردکه می تواند در قابلیت استفاده مجدد از آن ها موثر باشد. در نظر گرفتن بار حمل سازه ها بر روی سازه های اسکلت سوزه در هنگام طراحی ، نحوه اتصال قطعات به یکدیگر که معمولا پیچ و مهره ای و قابلیت اتصال با جوش هستند. که استیشن های قابل اتصال با پیچ و مهره از نظر دوام برای استفاده های مجدد قابلیت بهتری دارند و ساختار سازه مقاوم تر باقی می ماند، جدا کردن قطعات سازه جهت جا به جایی ساده تر است و در هنگام برقراری سازه آسیب کمتری به بدنه وارد میشود که نتیجه آن بالا رفتن دوام سازه خواهد بود.   .

از ساخت سوله تا سوله دست دوم

نمونه سوله دست دوم

ساخت سوله

ساخت انواع سوله بر اساس نقشه تایید شده و به وسیله ورق وآهن آلات خاص و مرغوب در کارخانه ها آغاز می شود . ابزار های ویژه در ساخت این سازه ها به گونه استفاده می شود که کمترین میزان آسیب را به بافت اصلی مواد خام را وارد کند ساخت و جوشکاری قطعات سازه  با دستگاه های مختلف از قبیل دستگاه جوش الکترود ، دستگاه جوش توپودری ، دستگاه جوش زیر پودری ، دستگاه جوش اتوماتیک دروازه ای انجام می پذیرد در واقع نوع دستگاه های جوش و برش نقش تعیین کننده ای در دوام و پایداری سازی و همچنین کیفیت ساخت سازه خواهند داشت. در این نوع از جوشکاری معمولا هرچه فرایند تولید مکانیزه تر باشد دوام و پایداری سازه بیشتر خواهد بود . پس از اجرای فرایند جوش و برش مرحله رنگ شدن سوله نیز میتواند در پایداری سوله بسیار مهم باشد. ضخامت مناسب رنگ و کیفیت رنگ در طول عمر سوله و محافظت از سوله نقش اساسی دارد.

استفاده از سازه به عنوان سوله های دست دوم و نو

عموما به خاطر هزینه بالای تولید بیشتر استفاده ها از سوله های دست دوم است چرا که میتواند با هزینه بسیار کمتری سازه را در اختیار متقاضیان قرار دهد. سوله دست دوم باید تست کنترل کیفیت را پشت سر گذاشته و شرایط لازم برای استفاده را داشته باشد از این رو استفاده از آن هم میتواند هزینه ها را کاهش دهد و هم میتواند کیفیت و امنیت را به دنبال داشته باشد اما نکته مهم در زیر سازی و برپاساختن اصولی بر اساس استاندارد های ساخت و ساز است تا بتواند امنیت و کیفیت را تامین سازد و از خطرات احتمالی جلوگیری کند. 

09121017171- 02122220266

چرا سوله دست دوم بانک سوله ایران ؟

بانک سوله ایران بزرگترین مرکزخرید و فروش سوله های نو و سوله دست دوم در ایران بالاترین کیفیت در سوله های نو و خرید سوله های دست دوم و تحویل فوری سوله نو و دست  دوم با مناسبترین قیمت 

  ‎شما میتوانید از انبار های وسیع مجموعه بانک سوله ایران دیدن فرمائید و سوله دست دوم و نو مورد نظر خود را بدون اتلاف وقت و با ارزانترین قیمت ممکن در همان لحظه بارگیری فرمائید. .

انواع سوله دست دوم تخصصی

سوله دست دوم ارزان قیمت

انواع سوله های دست دوم این شرکت تماما دمونتاژ شده و در انبارهای مجموعه دپو شده است کلیه سوله ها با رنگ امیزی مجدد و در حد نو تحویل میگردد و از نظر ریالی صرفه جویی چشمگیری برای خریدار صورت میگیرد چنانچه بهر دلیلی میبایست کار نصب سوله شما بسرعت انجام شود مطمئن باشید بانک سوله ایران بهترین انتخاب برای تحویل فوری سوله دست دوم شماست و با در اختیار داشن 15 اکیپ نصاب سوله سریعترین زمانبندی را برای نصب سوله شما در سراسر کشور ارائه میدهد

09121017171- 02122220266

برخی از لینک های مفید سوله ایران

مرکز سوله های دست دوم کشور
ساخت سوله دست دوم گلخانه
سوله دست دوم ارزان
سوله دست دوم در کرج
خرید سوله دست دوم در تهران
قیمت سوله دست دوم
خرید سوله دست دوم ارزان
فروش سوله های دست دوم

‎این مجموعه در حال حاضر بیش از 250هزار متر سوله نو و سوله دست دوم در انبار های خود بصورت اماده تحویل موجود دارد واز این حیث و از لحاظ قیمت در سراسر کشور بی نظیر است

 برخی دیگر از خدمات


مراحل ساخت اسکلت فلزی ساختمان

سازه های فضا کار


‎مدیریت 09121017171
‎دفتر تهران 02122220266
‎انبار مرکزی021-56867200

 

تهاتر اسکلت فلزی

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " تهاتر اسکلت فلزی " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

Tagged under

هزینه اسکلت فلزی

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " هزینه اسکلت فلزی " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

Tagged under

سوله قیمت مناسب

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " سوله قیمت مناسب " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

Tagged under

طراحی اسکلت فلزی 

در طراحی و ساخت ساز های فلزی مقاوم ساخت اسکلت فلزی میتواند جایگاه مهم و قابل توجهی داشته باشد . اما آنچه در طراحی اسکلت فلزی مهم و قابل توجه است داشتن نقشه های اجرائی و نقشه های جزئیات و اجزا محصول در مورد سا زه می باشد ، تا در هنگام ساخت اسکلت فلزی کلیه موارد مرتبط را می بایستی در مورد هر قرار داد بطور جداگانه تهیه گردد و دستور ساخت صادر شود. بازرسی فنی و کنترل مرغوبیت نیز به عهده نمایندگان طراحی  است.طراحی برای ساخت اسکلت فلزی می تواند توسط افراد شرکت با کمک نرم افزار Safe، Etabsو Sap2000 صورت پذیرد و یا در برخی موارد توسط افراد متخصص و یا شرکت های مشاوره انجام گیرد. نقشه های اجرائی فونداسیون . ها نیز توسط طراحان تهیه و برای اجرای آن به خریدار تحویل می گردد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " طراحی اسکلت فلزی " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

اجرای سقف کامپوزیت

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " اجرای سقف کامپوزیت " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

Tagged under

اسکلت فلزی ساختمان

اسکلت فلزی ساختمان

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " اسکلت فلزی ساختمان " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

برخی از خدمات سوله ایران

1. ساخت واجراي انواع سازه فضا كار space frame

2. ساخت و اجراى انواع سازه هاي LSF

3. طراحى و اجراى انواع سازه هاى گلخانه

4. طراحى و اجراي انواع ديوار برشى فولادى

5. طراحى و اجراى انواع پوشش سقف وديوار بصورت پانل

مطالب ساخت اسکلت فلزی ساختمان

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

Tagged under

اجرت ساخت اسکلت فلزی

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " اجرت ساخت اسکلت فلزی " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

Tagged under

   قیمت ساخت اسکلت فلزی | هزینه ساخت اسکلت فلزی

قیمت تمام شده ساختمان اسکلت فلزی

 

 قیمت گذاری ساخت اسکلت فلزی | قیمت های ساخت اسکلت فلزی

بی شک هزینه تمام شده در ساخت اسکلت فلزی به پارامتر های زیادی وابسته است . قیمت ساخت اسکلت فلزی  به پارامتر های زیادی وابسته است .

هزینه طراحی اولیه و نقشه برداری برای ساخت اسکلت فلزی ، نوع مصالح به کار برده شده در ساخت اسکلت فلزی، هزینه نصب و اسکان سازه در محل و علاوه بر هزینه حمل و نقل سازه تا محل نصب می تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی ساخت اسکلت فلزی داشته باشد که باید مورد توجه قرار

گیرد و کلیه موارد مربوط به ساخت اسکلت های فلزی باید مورد سنجش و بررسی قرار گیرد تا بتواند هزینه نهایی را مشحص سازد.

 

بطور خلاصه آیتمهای زیر تاثیرگذار در قیمت اسکلت فلزی هستند:


اسکلت فلزی باشد یا پیچ و مهره ای
متراژ و تناژ کار
نوع نقشه مقاطع بکار رفته
محل اجرا
پوشش (coating)
نوع فولاد بکار رفته
نوع جوش بکار رفته

لذا در صورتیکه نقشه اسکلت فلزی مد نظرتان را دارید می توانید آنرا از طریق ایمیل های ما برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما نقشه ها را بررسی کرده و پیش فاکتور برای شما صادر نمایند یا شماره تماس تان را برای ما از طریق ایمیل یا sms ارسال نمایید تا با شما تماس گرفته شود و قیمت اسکلت فلزی به شما اعلام گردد.

 

ساخت اسکلت فلزی ارزان قیمت

 

با توجه به این که ساخت اسکلت فلزی دارای بخش های مختلفی است لذا قیمت دهی آن مستلزم اطلاعات دقیق از حجم کار و تعداد طبقات و حجم مصالح به کار برده شدهاست.قیمت تمام شده ساختمان اسکلت فلزی با توجه به عواملی که گفته شده است متغییر است. 

ساخت اسکلت فلزی در واقع نیازمند محاسبات خاص برای بالابردن میزان پایداری وب سایت برای نتیجه گرفتن در شرایط نامطلوب است .از این رو نقش مهندسی در ان به وضوح قابل دید است .

توجه داشته باشید که با در اختیار داشتن تجربه و علم کافی میتوان با کمترین هزینه سازه ای با بالاترین کیفیت ساخت. از این رو گروه مهندسان .  

یانک سوله ایران همه تلاش خود را انجام میدهند تا در کوتاه ترین زمان بالاترین کیفیت را تامین کنند. این مجموعه خدمات دیگری نیز به کارآفرینان و شرکت های صنعتی و ساختمانی ارائه میدهد. در بخش های دیگر سایت می توانید با آن ها آشنا شوید. 

سوله دست دوم 

فروش سوله دست دوم 

ساخت سوله 

قیمت ساخت اسکلت فلزی

 

 

بهای ساخت اسکلت فلزی

بهای ساخت اسکلت فلزی می تواند براساس نیاز ها و پارامتر های زیادی تخمین زده شود.  از این رو برای اعلام بهای ساخت آن بایستی کارشناسان این حوزه نظر دهند.

در ساخت سوله نیز محاسبه هزینه شبیه اسکلت فلزی است چرا که بایستی براساس نیاز های پروژه متریال فراهم شده و فرایند ساخت انجام شود.

استفاده از پیچ و مهره به جای سازه هایی با اتصالات جوش و برش ، نوع سازه از نوع سبک و سنگین و پارامتر هایی دیگر از این قبیل به عنوان فاکتور های هزینه ای در قیمت ساخت اسکلت فلزی شناخته می شوند.

این عوامل میتوانند ساخت و ساز اسکلت فلزی را تحت تاثیر قرارداده و نیاز ها را تامین کنند. 

جهت اطلاعات بیشتر مشاورین ما میتوانند شما را در این امر راهنمایی نمایند. .

قیمت ساخت اسکلت فلزی در تهران

قیمت ساخت اسکلت فلزی در کرج 

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " قیمت ساخت اسکلت فلزی " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

 

قیمت سوله دست دوم
سوله دست دوم
قیمت سوله های دست دوم
ساخت سوله
اسکلت فلزی
سوله آماده تحویل
قیمت اسکلت فلزی ساختمان

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

مزایای ساخت اسکلت فلزی

جهت اطلاعات بیشتر در مورد " مزایای ساخت اسکلت فلزی " با سوله ایران تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

Tagged under

چرا بانک سوله ایران

بانك سوله ايران آمادگی خود را برای همکاری در زمینه طراحی پروژه های صنعتی، عمرانی اعلام میکند. تعهد ما به مشتری تلاش در جهت ارائه بهترین طرح ممکن از نظر اقتصادی ، رعایت استانداردها و اصول فنی ، کمترین دورریز ورق ، ساده ترین اجرا در کمترین زمان ممکن می باشد قابل ذکر است طرح های این گروه قابلیتهای منحصر به فردی در طراحی سوله دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

* ارائه سبکترین طرح از نظر مصرف فولاد و بتن  

* ارائه طرحی با حداقل دورریز ورق

* ارائه طرح های معمولی در کمتر از 24 ساعت

* ارسال نقشه های شاپ و دفترچه محاسبات و فایلهای محاسباتی

*  توسط ایمیل یا پست به سراسر نقاط کشور

* ارائه جدول لیستوفر قطعات فولادی سوله و حجم بتن

*  و وزن آرماتور مصرفی و حجم دیوارچینی و غیره

* ارائه دفترچه محاسبات کامل

* ارائه فایلهای محاسباتی سوله و فونداسیون

* ارائه نقشه پل و حماله های جرثقیل و شاپ تیر و ستون

* ارائه چند سری نقشه شامل طراحی های متفاوت برای یک سوله به کارفرما جهت انتخاب

* ارائه طرحهای سبک سازی برای طرحهای قبلی شما

* ارائه طرحهای مقاوم سازی برای سوله های اجرا شده

لینک های مفید سایت سوله ایران

ساخت اسکلت فلزی ساختمان

ساخت سوله

لیست قیمت سوله دست دوم

Tagged under

دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

Info@Sooleiran.com Beigi@Sooleiran.com