دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

info@sooleiran.com beigi@sooleiran.com

Bank-soule-iran-co Bank-soule-iran-co
27 ارديبهشت 762 Published in سوله Written by 

سوله دست دوم در تهران | هزینه خرید ، فروش ، قیمت سوله ایران

Rate this item
(0 votes)

سوله دست دوم در تهران | هزینه خرید ، فروش ، قیمت سوله ایران

مهم ترین سازه های صنعتی برای راه اندازی کسب و کار های مختلف را می توان سوله های نو و دست دوم تیر ورقی عنوان کرد. بنابر این لازم است در مورد این نوع سازه ها اطلاعات کافی داشته باشیم. بخصوص اینکه سوله دست دو می تواند راه گشای مشکلات ما در موضوع کاهش هزینه ها و تسهیل در روند ساخت سازه های صنعتی باشد.

اما خرید و نصب سازه های فلزی صنعتی نیازمند اطلاع از شاخص های مختلفی اعم از قیمت ، متریال ، تجربه و تخصص شرکت سوله ساز ، موقعیت جغرافیایی منطقه ، نوع کاربری پروژه و غیره می باشد. بنابر این در اولین مرحله نیاز به یک مشاوره با تجربه دارید که شما را در خصوص تمام مراحل ساخت سوله راهنمایی نماید. ما شرکت بانک سوله ایران را به شما معرفی می نماییم.

این شرکت با بکارگیری انواع دستگاه های مکانیزه صنعتی جوش و برش فولاد و همچنین پرسنل با تجربه فنی ، اقدام به تولید و فروش انواع سوله در متراژها و ابعاد مختلف نموده است. نزدیک به سی سال تجربه و همچنین اجرای بیش از هفت هزار پروژه ساخت سوله با کاربری های مختلف در تمام نقاط ایران و حتی ساخت سوله در خارج از کشور از جمله کشور های حاشیه خلیج فارس ، اروپا و افریقا ما را توانمند کرده است که بتوانیم پاسخگوی تمام نیازهای سوله ای شما مشتریان محترم باشیم.

با ما در تماس باشید تا از مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد ساخت ، قیمت و خرید سوله بهره مند شوید.

02122220266   -   09121017171

قیمت سوله دست دوم

سوله های دست دوم برای قیمت گذاری از پارامتر های زیادی تبعیت می کنند که در این مقاله تلاش داریم با بیان عوامل موثر بر قیمت سوله نو و دست دوم کاربران گرامی را از نظر سطح اطلاعاتی بالاتر ببریم.

توجه داشته باشید که قیمت نهایی سوله نو بر اساس نرخ روزانه فولاد و و مواد اولیه سازه های فولادی محاسبه شده و ممکن است قیمت اعلام شده برای این سازه ها در پیش فاکتور دارای اعتبار بسیار کوتاه مدتی باشد. اما قیمت سوله های دست دوم می تواند بر اساس میزان زمان استفاده و استهلاک ، نوع کاربری ، و غیره اعلام گردد.

در شرکت بانک سوله ایران ، قیمت اعلام شده برای اسکلت های فلزی و سوله دست دوم بر اساس متراژ بوده تا میزان هزینه های پایین تری را برای مشتری در پی داشته باشد.

سوله های دست دوم معمولاً بر اساس نقشه فنی موجود و میزان کارکرد تولید و نگهداری می شوند. محصولات تولیدی شرکت بانک سوله ایران در حد نو بوده و هیچگاه نصب و یا دمونتاژ نشده اند. این اسکلت های فلزی استاندارد های فنی لازم را با رعایت محاسبات ریاضی مربوطه ، به همراه دارند.

از این رو در هنگام ساخت این نوع سازه ها کلیه مراحل مقاوم سازی اسکلت سوله تحت نظارت مهندسین فنی انجام می شود و پس از پایان مرحله ساخت اسکلت فلزی ، رنگ آمیزی سازه با دقت تمام و در چند مرحله انجام می پذیرد.

اما بد نیست برای سهولت در کار و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سوله های دست دوم از روش های دیگری غیر از مطالعه این متن نیز استفاده کنید. به همین جهت می توانید با ما در تماس باشید.

 09121017171 - 02122220266

ساخت سوله ارزان

عوامل زیادی وجود دارند که ساخت سوله نو را به عنوان یک اولویت مطرح می کنند. که از مهمترین این عوامل امنیت و پایداری و کیفیت است . آنچه در این جا مطرح است بالابردن کیفیت و پایداری سازه ها برای استفاده مجدد تحت عنوان سوله دست دوم می باشد.

هزینه طراحی و ساخت سوله نو برای بسیاری از مراکز تجاری و کارگاه های تولیدی قابل تامین نیست و می تواند بار هزینه ای زیادی را به همراه داشته باشد. در عوض استفاده از سازه های فلزی دست دوم در حد نو که کیفیت لازم را برای ساخت دارند اما هزینه های جانبی سوله ها نو را در بر ندارند بسیار مناسب می باشد.

از این رو با توجه به نوسانات بازار فولاد و تغییرات قیمتی آن نمی توان تمرکز زیادی روی سوله های نو داشت. چرا که می توان از راه کارهایی استفاده کرد که هزینه کمتری برای راه اندازی یک پروژه در پی داشته باشد. در صورت تامبن زیر ساخت ها و بالابردن توان بازسازی و مهندسی سازه میتوان از سوله دست دوم و باز سازی سوله هایی که قبلا کار می کرده اند استفاده کرد. این راه کار علاوه بر مزایای مختلفی که دارد چالش های ساخت اسکلت های فلزی نو را نیز در پیش رو ندارد.

سوله سازی دست دوم

توان تامین سوله ها شاید به علت پیچیدگی بازسازی تعمیرات فرایند ساده ای نباشد . از این رو نیاز است تا با توجه به توان بالای فنی و مهندسی مورد نیاز فرایند بازسازی و ترمیم سوله های دمونتاژ شده توسط شرکت های با توان فنی بالا و برخوردار از نیروی مهندسی انجام پذیرد.

بانک سوله ایران با بهره گیری از نیروی های فنی و مهندسی و همچنین تیم های اجرایی متعدد و مراکز نگهداری متعدد اسکلت فلزی و سوله در ایران توانسته است خود را در زمره شرکت های با توان بالا قرار دهد. از این رو با بهره گیری از دانش فنی و مهندسی، فرایند اصلاح و ترمیم بخش های آسیب دیده در این مرکز با دقت بالا و بر اساس نقشه های سازه انجام می گیرد و اقدامات لازم در جهت ترمیم سازه با نظارت مهندسین مجرب انجام می پذیرد.

09121017171 - 02122220266

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تولید و همچنین بازدید از کارخانه ساخت اسکلت فلزی به این لینک مراجعه نمایید.

قیمت ساخت سوله دست دوم

سازه های فلزی ساختمانی شهری و صنعتی در انواع و ابعاد مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش می شوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از سوله های فلزی هستند. انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید سوله نو و یا خرید دست دوم داشته باشید در گام اول باید این موارد را بدانید که قیمت تمام شده ساخت هر یک از سوله های زیر با یکدیگر متفاوت می باشد.

  • قیمت سوله تک دهانه به صورت ۸

  • قیمت سوله ، دو یا چند دهانه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸ یا ۸۸۸۸

  • هزینه سوله دو دهانه

  • سوله نو و دست دوم قوسی

  • سوله نو و دست دوم چند ضلعی

کارشناسان فروش بانک سوله ایران در زمینه ساخت انواع سوله با دهانه های مختلف ، پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید و قیمت انواع سوله دست دوم خواهند بود.

09121017171 - 02122220266

 

سوله دست دوم فروشی

عوامل موثر در قیمت سوله

قیمت تمام شده ساخت سوله ، به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد :

زمین محل اجرای سوله

زمین و نوع فشردگی خاک ، جنوبی یا شمالی بودن ، گرم و خشک یا مرطوب بودن ، میزان شیب زمین ، طول و عرض زمین و میزان خاک برداری و خاکریزی ، در قیمت تمام شده سوله تاثیر بسیار زیادی دارد. بنابراین می بایست قبل از شروع ساخت سوله ، این عوامل را باید مد نظر قرار داده و بررسی های لازم را بعمل آورد. به عنوان مثال ساخت سوله در تبریز با شرایط بسیار متفاوتی نسبت به اصفهان یا سایر شهرهای دیگر خواهد بود.

ارتفاع و دهانه سوله

متراژ ، ارتفاع و دهانه سوله و همچنین طول ساخت سالن سوله نیز با توجه به میزان مصرف ستون و رفتر ها و همچنین پوشش های سقف ، می تواند متغیر باشد. همچنین نوع کاربری ساخت سالن سوله اعم از ورزشی ، دامداری ، انبار و غیره نیز می تواند در قیمت سوله تاثیر گزار باشد.

نو یا دست دوم بودن سوله

اسکلت فلزی و سوله های نو با توجه به نوع سفارش مشتری و به صورت مخصوص برای وی ساخته می شوند ، در نتیجه هزینه های ساخت سوله نو ، هزینه های طراحی و نقشه کشی را نیز به همراه خود دارند. اما سوله دست دوم پیش ساخته ، به جهت آماده بودن از قیمت بسیار پائین تری نسبت به سوله های نو برخوردار هستند همچنین هزینه های نقشه کشی و طراحی را نیز ندارند.

متریال ساخت سوله

نوع مواد استفاده در ساخت سوله نیز بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد. در مناطق جغرافیایی کوهستانی با بارش باران و برف زیاد ، نیاز به سوله های سنگین با تیرورق های ضخیم می باشد تا در مقابل بار مرده و بار برفی که بر آن وارد می شود مقاومت نماید. در حالی که در مناطق گرمسیری نیازی به سوله های سنگین نمی باشد. 

طراحی سوله صنعتی

امر طراحی سوله صنعتی کاری است تخصصی و بسیار دقیق، فاکتورهای مهمی در طراحی دخیل هستند که بی‌توجهی به آنها می‌تواند هم هزینه گزافی را به سازنده تحمیل کند که صرفه اقتصادی را زیر سؤال می‌برد و هم ممکن است نتیجه معکوس داده و استحکام و پایداری سازه را تضعیف نماید و موجب ایجاد حوادث جبران ناپذیر گردد. برای طراحی سوله اطلاعات زیر مطلوب است :

  • بارگذاری برای بار مرده، بار برف و بار نامتقارن
  • بارگذاری جانبی سوله شامل بار باد و زلزله
  • بارگذاری جرثقیل برای سوله

آیا جرثقیل در طراحی سوله در نظر گرفته شود یا خیر؟ (بله : محاسبه بار دینامیکی جرثقیل بسیار حائز اهمیت است). لازم بذکر است که در طراحی سوله دست دوم بایستی مواردی از قبیل : ضریب منطقه‌ای، رفتار و اهمیت برای سوله ، ارتفاع جانبی سوله و ارتفاع دیوار ، دهانه و طول سوله ، تعداد قاب‌های طولی سوله ، درز انقطاع ، محاسبه ضریب طول مؤثر ، درصد شیب سقف سوله ، پوشش مورد نظر سقف سوله (ساندویچ پنل یا ورق گالوانیزه و توری مرغی) ، تنش مجاز خاک منطقه مورد نظر و نوع زمین ساختگاه پروژه ( به عنوان مثلا نوع زمین و خاک جهت ساخت سوله در شیراز بسیار متفاوت از نوع خاک در استان های شمالی حاشیه دریای خزر است.) نحوه کنترل جابجایی ، طراحی اتصالات و بیس پلیت برای سوله ، طراحی تیر حمال جرثقیل ، طراحی پرلین‌ها به کمک نرم‌افزار ، طراحی میل مهار (sag rod) و ارائه طرحی با حداقل دورریز ورق ، ارائه دفترچه محاسبات کامل سوله را بطور کامل در نظر گرفت.

استاندارد ساخت سوله

کنترل کیفیت سوله دست دوم در برابر نیروهای موضعی و تعبیه قطعات مناسب جهت مونتاژ اسکلت سوله ، از مراحل بسیار مهم در صنعت سوله سازی است. همچنین جهت انتخاب صحیح مقاطع غیر منشوری توجه به کاربری ساختمان سوله شامل ستون، رفتر، پرلین، استرات، وال پست، بادبند، سگراد، سینه بند، پیچ و مهره و سایبان بسیار ضروری می‌باشد.

در طراحی و ساخت سوله عوامل بسیار زیادی دخیل هستند و این کار امری است بسیار حرفه ای و تخصصی که علاوه بر تجهیزات تخصصی ، نیاز به نیرو کار ماهر و با تجربه دارد. در غیر اینصورت می تواند هزینه های بسیار گزافی را هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده در پی داشته باشد.

نوع ورق های مورد استفاده در ساخت و همچنین میزان کنترل کیفیت در هنگام ساخت نیز می تواند بر طراحی و ساخت سوله تاثیر مثبت داشته باشد.

بانک سوله ایران آماده ارائه مشاوره و راهنمایی رایگان در خصوص انواع سوله می باشد. ما آمادگی تولید انواع سوله در اندازه ها و دهانه های مختلف را داریم. با ما تماس بگیرید :

02122220266

فروش سوله دست دوم

محصولاتی که در شرکت بانک سوله ایران تحت عنوان سوله دست دوم بفروش می رشد به نوعی سوله های پیش ساخته یا سوله آماده تحویل هستند. این سازه ها به سوله هایی گفته می شود که در اندازه های مختلف در این شرکت از قبل ساخته شده و آماده نصب هستند. بسیاری از مشتریان به دلیل کمبود زمان و با هدف تسریع در ساخت و اتمام پروژه ، نیاز به استفاده از سوله های پیش ساخته دارند. سوله های آماده با دهانه های 10 تا 60 متر و در ارتفاع های 3 ، 6 و 8 متر تولید و آماده تحویل به مشتریان محترم و نصب در محل پروژه می باشد.

تمام سوله های ساخته شده تولیدی این شرکت ، بعد از انجام محاسبات تخصصی ساخت سوله ، طراحی و با استفاده از جدید ترین دستگاه های برش و جوشکاری تولید می شوند. سوله های تولید بانک سوله ایران با تیرورق های استاندارد فولادی تولید می شوند.

این شرکت با هدف ارائه خدمات به مشتریان و کارفرمایان محترم و حفظ سرمایه ایشان ، تمام تلاش خود را به کار گرفته است که بالاترین کیفیت ساخت سوله را با مناسب ترین قیمت تولید و تحویل مشتریان نماید. با انجام هماهنگی های لازم ، مشتریان محترم می توانند با حضور در کارخانه تولید سوله ، از نوع تیرورق های مورد استفاده ، روال کاری ساخت ، نحوه رنگ کاری و اندازه های مورد نظر خود دیدن بعمل آورده و سفارش خود را ثبت نمایند.

بارگزاری سوله

ترکیبات بارگزاری دخیل در طراحی سوله به شرح زیر هستند:

بار مرده سوله بار برف سوله بار باد سوله بار زلزله سوله بارهای خاص در سوله بارهای جرثقیل در سوله

09121017171 - 02122220266

 

سوله دست دوم نیمه سنگین

سوله نیمه سنگین به آن دسته از سوله هایی گفته می شود که در مقایسه با سوله های سبک و سازه های فلزی خرپایی ، وزن بیشتری دارند. به همین جهت به این نوع سازه ها ، سوله های نیمه سنگین گفته می شود.

سوله های نیمه سنگین از لحاظ ضخامت و نوع متریال مورد استفاده در آن ، نسبت به سایر سوله ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند. در نتیجه این ویژگی باعث بالا رفتن استحکام آن می شود.

ساختار سوله های نیمه سنگین بصورت ستون های موازی با سقف شیب دار می باشد. شیب موجود در شرایط جغرافیایی مختلف باعث کاهش فشار ناشی از عوامل مختلف از جمله بار برف ، فشار باد و ... می شود.

سوله دست دوم تیر ورقی نیمه سنگین بصورت پیش ساخته تولید شده و در کمترین زمان ممکن قابلیت نصب شدن در محل را دارند. پیش ساخته بودن این نوع سوله ها باعث بالا رفتن سرعت اجرای کار ، کاهش زمان انجام پروژه و در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها می گردد. این مزیت باعث می شود که کارفرما درگیر ساخت و ساز های اضافه و سردرگمی های ناشی از کار نشود. شرکت سوله ساز هم سوله های پیش ساخته را در کمترین زمان ممکن تحویل نموده و در محل نصب می نماید.

سوله دست دوم ارزان قیمت

سوله های سنگین در زمان فروش بصورت وزنی بفروش می رسند ، در نتیجه وزن بالا می تواند هزینه های کلی را نیز افزایش دهد. اما سوله های نیمه سنگین توسط شرکت سوله ایران بصورت متراژی بفروش می رسند. متراژی بودن نوع فروش باعث کاهش چشمگیر قیمت سوله های شده و در نتیجه هزینه های کارفرمایان را کاهش می دهند. و سوله نیمه سنـگین تفاوت قابل توجهی از نظر قیمتی با سوله های سنگین دارند.

شرکت بانک سوله ایران ، یکی از متخصصین طراحی و تولید سوله نیمه سنگین در کشور است این شرکت با اتکا به سال ها تجربه ، تولید سوله دست دوم نیمه سنگین را در بالاترین سطح کیفی انجام و به مشتریان محترم عرضه می نماید. جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.

02122220266   -   09121017171

هزینه ساخت سوله دست دوم نیمه سنگین

نکته مهمی که در ساخت سوله وجود دارد این است که هزینه های ساخت یک سوله با اسکلت فلزی نیمه سنگین چقدر است؟ کارفرمایان چگونه می توانند باکیفیت ترین سوله را با کمترین قیمت خریداری کنند ؟ خرید سوله های نیمه سنگین چه مزایایی برای کارفرما خواهد داشت؟

هزینه ساخت سوله با توجه به نوع پروژه ، نوع کاربری سوله و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که موجب نوسانات قیمت متریال سوله می شود می تواند متفاوت باشد.

لازم بذکر است که با در نظر گرفتن همه این شرایط ، شرکت بانک سوله ایران علاوه بر داشتن کمترین قیمت سوله موجود نسبت به سایر رقبا ، با ارائه نکات اساسی و مهم در ساخت و اجرای سوله ، می تواند هزینه های ساخت سوله شما مشتریان محترم را 20 تا 30 درصد کاهش دهد.

ما با تخصصی کردن روال ساخت سوله دست دوم تیر ورقی ، و با استفاده از دستگاه های مدرن برشکاری و جوش اسکلت فلزی سوله ، توانسته ایم هزینه ساخت سوله را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم. در نتیجه این عوامل باعث پایین آمدن قیمت کلی سوله و فروش اسکلت سوله با قیمت های بسیار کمتر تر نسبت به رقبا شده است.

استعلام قیمت سوله

مشتریان و کارفرمایان محترم می توانند جهت استعلام قیمت سوله ، همچنین بازدید از کارخانه سوله سازی با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

02122220266  -   09121017171

لازم بذکر است که جهت استعلام قیمت سوله می بایست از موارد زیر اطلاع کافی داشته باشید تا ما بتوانیم راحت تر پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشیم.

  1. ابعاد سوله
  2. طول سوله
  3. دهانه سوله
  4. نوع فنداسیون اجرا شده
  5. نوع کاربری سوله

سوله دست دوم در تهران | هزینه خرید ، فروش ، قیمت سوله ایران

ویژگی های سوله دست دوم نیمه سنگین

سوله های نیمه سنگین دارای ویژگی های زیادی هستند که همه این موارد دلیلی بر استفاده از این نوع سازه ها شده است. بطوری که هر روز بر تعداد ساختمان های ساخته با سوله نیمه سنگین افزوده می شود.

  1. قیمت پایین سوله نیمه سنگین ؛ قیمت یک سازه فلزی مهم ترین عامل در بحث ساخت و ساز است و با توجه به اینکه این نوع سازه ها با متراژ بفروش می رسند در نتیجه قیمت پائین تری نسبت به سازه های سنگین دارند.
  2. قابلیت تحویل فوری ؛ پیش ساخته و آماده تحویل بودن سوله دست دوم تیر ورقی نیمه سنگین موجب کاهش بعد زمانی انجام پروژه می گردد.
  3. نصب سریع سوله ؛ هر اندازه که زمان نصب سوله کم تر باشد ، اجرای پروژه سریع تر بوده و در نتیجه در بحث هزینه نیز برای کارفرما صرفه جویی به همراه خواهد داشت.
  4. مقاومت بالا  ؛ سوله ها نیمه سنگین به جهت استفاده از ورق های فولادی در ساخت آن مقاومت و استحکام بالایی دارند
  5. زیبایی ظاهری ؛ ساده بودن و در عین حال رنگ آمیزی مناسب آن باعث ایجاد زیبایی در ساخت سازه می شود
  6. قابلیت جابجایی ؛ به دلیل اینکه اسکلت های نیمه سنگین از طریق اتصالات پیچ و مهره به همدیگر وصل می شوند ، در نتیجه در صورت نیاز به جابجایی به راحت قابل مونتاژ مجدد هستند.

سوله سازی بانک سوله ایران

سوله های این شرکت تماماً دمونتاژ شده و در انبارهای مجموعه دپو شده است کلیه سوله ها با رنگ آمیزی مجدد و در حد نو تحویل می گردد و از نظر ریالی صرفه جویی چشمگیری برای خریدار صورت می گیرد.

چنانچه به هر دلیلی می بایست کار نصب سوله شما بسرعت انجام شود مطمئن باشید بانک سوله ایران بهترین انتخاب برای تحویل فوری سوله دست دوم شماست و با در اختیار داشتن 15 اکیپ نصاب سوله سریعترین زمانبندی را برای نصب سوله شما در سراسر کشور ارائه می دهد.

‎این مجموعه در حال حاضر بیش از 250 هزار متر سوله نو و سوله دست دوم در انبار های خود بصورت آماده تحویل موجود دارد و از این حیث و از لحاظ قیمت در سراسر کشور بی نظیر است. در صورت وجود طرح های خاص برای طراحی و ساخت سوله می بتوانید از مشاورین مجرب بانک درخواست راهنمایی داشته باشید.

شرکت بانک سوله ایران ، به عنوان بزرگ ترین مرکز تخصصی تولید سوله ، تحویل فوری انواع سوله در تمام نقاط ایران و کلانشهرهای کشور را دارد. این شرکت تضمین کیفیت محصولات تولیدی خود را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار داده است. با ما می توانید هزینه ساخت سوله خود را تا 25 درصد نسبت به سایر شرکت های سوله ساز کاهش دهید. قیمت مناسب سوله های از پیش ساخته بانک سوله ایران ، اعتماد و اطمینان شما را جلب خواهد کرد. 

قیمت فروش سوله در تهران ، فروش سوله در کرج ، شیراز ، ساخت سوله دست دوم اصفهان ، سوله پیش ساخته مشهد ، سوله دست دوم تبریز ، کیش ، سوله در عراق 

09121017171 - 02122220266

 

  برای آشنایی با سایر خدمات مجموعه بانک سوله ایران می توانید از طریق پیج اینستاگرام بانک سوله ایران این شرکت همراه باشید. 


 

Last modified on شنبه, 30 آذر 1398 12:29

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

2 comments

  • بانک سوله ایران
    بانک سوله ایران Posted at یکشنبه, 28 مهر 1398 14:53

    جناب آقای مهاجری محترم با سلام.
    مناسبت ترین سازه ای که برای کابری شما می توان پیشنهاد داد استفاده از سوله نیمه سنگین تیرورقی با ارتفاع 6 متر می باشد.
    همچنین می توانید جهت تسریع در روند کاری و کاهش هزینه های خود ، از سوله های پیش ساخته شرکت بانک سوله ایران استفاده نمایید.

    Report
  • مهاجری
    مهاجری Posted at یکشنبه, 28 مهر 1398 09:21

    سلام و خسته نباشید
    برای ساخت کوره زغال سوله لازم داشتیم. ممنون میشم راهنمایی کنین که چه نوع سوله ای و با چه ارتفاعی می تواند بهترین کارایی را داشته باشد. در ضمن میزان هزینه ها را هم بفرمایین

    Report

دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

Info@Sooleiran.com Beigi@Sooleiran.com