Print this page
09 آبان 1396 Published in سوله Written by 

برآوردهایی برای سوله دست دوم

Rate this item
(0 votes)
Be the first to comment!

جایگاه سوله دست دوم در سوله سازی

سوله سازی در دید اکثریت کار ساده ومعمولی هست با این حال باید دانست که در پشت هین ساخت و سوله سازی نکاتی وجود دارد که بسیار مهم است.

زمانی که طراحی و محاسبات سوله  انجام میشود به گونه ایی است که عدد وزن با سطح سوله ساخته میشود و آنچه بدست می اید حداقل وزن سوله  است این سوله را سوله های سبک می گویند.

. این قابل توجه است که وزن سوله را برحسب کیلو گرم محاسبه میکنند . و حال این سوله های سبک  بسیار عالی در کاهش هزینه نقش دارند. این پارامتر ها در تعیین قیمت سوله دست دوم نیز اثر گذار است و میتواند جایگاه این صنعت را دچار تحول کند 

 

 هزینه ی اولیه برای ساخت سوله

 از سوله ها در کارخانه ها و آشیانه های هواپیمایی  و سالن های ورزشی و غیره ....استفاده میشود. در سالهای گذشتهبخاطر ضعف اقتصادی  مراجعه کننده برای خرید سوله خیلی کم بوده است. اما در حال حاضر کسانی به فکر خرید سوله درآمدند که امکان افزایش آن زیاد است. کسانی هستند که یا زمین دارند که در آن سوله بسازند یا میخواهند سوله ها را با زمین تهیه کنند که در هر حالت  جایگاههایی برای کمک و راهنما در سطح کشور وجود دارد.که در چگونگی هزینه ی آن کمک میکنند

 

قیمت سوله  چگونه است؟

هزینه ی سوله به عوامل تاثیر گذار و قیمت هرآیتیم بستگی دارد. قیمتهای ساخت سوله در کل از متری 250 تا 550 هزار تومان تغییر میکند. در صورت اضافه شدن امکاناتی به سوله ها این هزینه بیشتر میشود. قبل از تهیه ی سوله  به نکاتی توجه کنید چون توجه به هزینه های هر قسمت سوله به ما در تصمیمگیری در هزینه ی آن کمک میکند مثلا کاربرد سوله  یا محل احداث سوله ومصالح سوله و نما و نازکی سوله تجهیزات روشنی و عوامل دیگر که در برآورد هزینه کمک میکند.

 

Last modified on دوشنبه, 08 مرداد 1397 09:23