Print this page
22 -2670 Published in اخبار Written by 

بهترین شرکت ساخت سوله در تهران

Rate this item
(0 votes)
Be the first to comment!

یکی از بهترین شرکت های ساخت سوله در ایران کیست ؟

 

شرکت های بسیاری در ایران اقدام به ساخت سوله سازی مینمایند به طوری که کارخانه های ساخت سوله در ایران نیز در حال افزایش نبوده و شرکت هایی که در این خصوص هستند باید داری توانایی اجرایی و نصب سوله و پروژه های قابل استناد باشند.
بانکی که این سوله ها باید داشته باشند باید توانایی قبول پروژه های کلان نیز باشند و توانایی ساخت و تولید سوله در مناطق مختلف ایران را داشته باشند و در عین حال باید دارای قیمت مناسب در اجرای ساخت سوله باشند.

 

چرا طراحی و ساخت سوله را به سوله ایران بدهید ؟

ساخت سوله نو
سوله ایران با بیش از 40 سال سابقه در بخش ساخت و طراحی سوله های نو و با بیش از 300000 متر سوله در کشور در بیش از 15 کارخانه سوله سازی در کشور به عنوان یکی از برترین های سوله سازی در کشور است . کلیه سوله هایی که توسط تیم سوله سازی سوله ایران طراحی میشوند با جدیدترین نرم افزارهای مهندسی شامل : :ETABS ، SAP ، STAAD ، AUTOCAD ، SAFE CIVIL 3D ، XSTEEL ، ARCHICAD ، AUTOCAD ARCHITECT ، ANSYS ، PDMS AUTOCAD LAND DESKTO ، ROBOT ، CSCOOL ، CSI SECTION DESIGNER ، PROKON ، PLAXIS 3D XVHPD ، PERFORM 3D و بر اساس استاندارد ها و آیین نامه های ملی و بین المللی سوله و سازه فلزی طراحی ،محاسبه و ترسیم می گردد.

ساخت سوله های 8 و 88

از سوله هایی که در کشور رواج دارد به سوله های پر کاربرد میتوان به آن اشاره کرد سوله های هشتی و هشتاد و هشتی هست این نوع سوله ها با توجه به نوع کاربری که دارد میتواند از گزینه هایی باشد که کارفرمایان برای مشاغل و کارخانه های خود بدان احتیاج داشته باشند که شرکت سوله ایران با توجه به نمونه کارهای قوی خود در این خصوص در سراسر کشور میتواند شما را در ساخت همچنین سوله هایی یاری نماید.

ساخت سوله

ساخت سوله آماده تحویل


سوله هایی که توسط سوله ایران به مشتریان عرضه میگردد میتواند از انواع مختلفی باشد : میتواند از نوع " سوله دست دوم " این نوع با توجه به قابلیت هایی که دارد میتواند به راحتی تحویل داده شود و از نوع سوله های آماده تحویل نیز از آن یاد میکنند. باشد و یا میتوان با توجه به نیازهای کارفرمایان از نوع سوله های نو باشد .


ساخت سوله های قوسی


یکی دیگر از سوله هایی که کارفرمایان به آن نیاز دارند سوله های قوسی است که کمتر شرکتی در ایران قادر است آنرا اجرا نماید ولی سوله ایران با توجه به پروژه های ساخت سوله قوسی خود در کشور و سابقه 40 ساله خود قادر است تا این سوله ها را به مرحله ساخت و اجرا و نصب برساند


ساخت سوله های قارچی و کشاورزی و تولیدی

ساخت سوله شرکت سوله ایران در تهران
سوله ها با توجه به رابط کاربری که دارند میتوانند سوله های کشاورزی (سوله مرغداری، سوله گاوداری، سوله انبار محصولات کشاورزی، سیلوی گندم، سیلوی غلات، سوله قارچ، انبار غلات) انبار صنعتی، آشینانه هواپیما، آشیانه هلیکوپتر (بالگرد)، آشیانه تانک، انبار مهمات، کمپ های نظامی، بیمارستان صحرایی، سوله اردوگاه، سردخانه صنعتی، سردخانه میوه، پارکینگ خودرو، تعمیرگاه خودرو، سالن فرودگاه، پایانه های مسافربری، پایانه های قطار و هرگونه سرپناه باشند . سوله ایران میتوانند کلیه این سوله های را با توجه به نیاز کاربران بای آنان طراحی نماید و در کمترین زمان برای آنها بسازد.

ساخت و اجرای سوله با نازلترین قیمت


همانطور که میدانید عوامل زیادی در بخش قیمت گذاری سوله سازی تاثیر دارد کیفیت ، زمان اجرا ، کارگرانی و مهندسانی که در این پروژه کار خواهند کرد همه و همه در قیمت ساخت سوله تاثیر گذار است تمام مراحل ساخت سوله سازی را تماما سوله ایران برای شما اجرا خواهد نمود و سعی بر این دارد که در این سالها تجربه خود قیمت مناسب را به شما ارائه دهد. سوله های قابل ارائه توسط بانک سوله ایران میتواند از نوع سوله سبک و سنگین باشد که با توجه به نیاز کارفرمایان برای آنها آماده میگردد.

 

ساخت و نصب سوله در مدت زمان کوتاه


زمان ساخت سوله های بانک سوله ایران نسبت به کلیه سوله سازان ایران به مراتب سریعتر بوده و سوله ایران این اطمینان را به شما میدهد تا از هر یک از دیگر شرکت های به اسم رقیب سوله های خود را در زمان مقرر و زمان کوتاهتر به شما تحویل دهد.

ساخت سوله گلخانه 

فروش سوله 

خرید سوله

فروش سوله در کرج

سوله در عراق

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

 

Last modified on چهارشنبه, 27 مهر 1401 16:37