خدمات ساخت اسکلت فلزی ساختمان

تخصصي ترين شركت ساخت و نصب اسكلت فلزی در ايران 09121017171 و 02122220266

فروش سوله دست دوم

بزرگترين مركز خريد و فروش سوله آماده و سوله دست دوم در ايران 09121017171 و 02122220266

قیمت ارزان سوله

استفاده از این سیستم ها به لحاظ کاهش هزینه ها و ارزان تر بودن ؛ خصوصاً در ابتدای شروع کسب و کار یک پیشنهاد ایده آل است و در کاهش هزینه ها تاثیر مستقیم خواهد داشت .

ضریب ایمنی بالا اسکلت فلزی

پیچ و مهره‌ای بودن اتصالات و سهولت کنترل کیفیت قطعات و اتصالات و ساخت کارخانه‌ای قطعات بصورت پیش ساخته عواملی است که ضریب اطمینان و ایمنی سازه را افزایش می‌دهد.

سرعت استقرار سوله پیش ساخته

اکثر سیستم های فضای کار پیش ساخته بوده و قطعات مورد نیاز آنها انبوه سازی می شوند. به همین دلیل این سیستم ها معمولاً به سادگی و در زمان کوتاهی تولید شده و استقرار پیدا میکنند. .

زیبایی سوله و اسکلت اجرایی

سیستم اجرا شده از چنان زیبایی برخوردار است که در اکثر پروژ ه‌های اجرا شده، سازه بصورت نمایان باقی می‌ماند، حتی در بسیاری از موارد جهت نماسازی‌ها از این سیستم استفاده می‌گردد.

دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

info@sooleiran.com beigi@sooleiran.com

ساخت اسکلت فلزی

چرا اسکلت فلزی ساختمان خود را به سوله ایران سفارش دهیم؟

ساخت و نصب و اجرای انواع اسکلت های فلزی پیچ و مهره ای و جوشی تخصص ماست

ساخت اسکلت فلزی ساختمان

 

سوله دست دوم | ساخت اسکلت فلزی

چرا بانک سوله ایران را انتخاب کنیم؟

بانک سوله ایران یکی از شرکت های مطرح در سوله سازی ایران است. این شرکت سبک ترین طرح را از نظر مصرف بتن و فولاد طراحی و تولید می کند و در عین حال با بکارگیری جدید ترین دستگاه های برش و جوشکاری ، بالاترین کیفیت ممکن را به مشتریان محترم ارائه می دهد.

اگر به دنبال کاهش هزینه های پروژه خود هستید ، ما نکاتی را در ساخت سوله ارائه می دهیم که بتوانید هزینه های خود را از 30 تا 50 درصد کاهش دهید. جهت مشاوره و دریافت قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

 09121017171  -  02122220266

 

خدمات بانک سوله ایران :

 

  1. مشاوره رایگان در مورد انواع خدمات سوله
  2. طراحی انواع سوله در ابعاد مختلف
  3. ساخت و نصب و پوشش سوله
  4. اجرای فونداسیون انواع سوله
  5. خرید و فروش سوله در دهانه های مختلف
  6. انواع سوله نو و دسته دوم
  7. ساخت و تولید انواع سازه های فلزی سبک و سنگین
  8. فروش و نصب انواع ساندویچ پنل
  9. ساخت و نصب و فروش انواع جرثقیل سقفی
  10. جرثقیل دروازه ای (تک پل ، دو پل ) و بازوئی در سراسر ایران

 

برخی از خدمات سوله دست دوم شرکت سوله ایران

ساخت سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم

تولید و عرضه سوله دست دوم

کم ترین قیمت سوله دست دوم

 

مزیت های قابل توجه سوله دست دوم شرکت ایران سوله عبارتند از :

1. قابلیت جابجایی و حمل و نصب مجدد سوله

2. عایق کاری سقف و دیوارهای سوله

3. نمای شیک سازه و صرفه جویی در زمان

4. طراحی سازه بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا

5. قیمت مناسب و هزینه های پائین جهت نگهداری سوله های پیش ساخته

6. استحکام و ایمنی بالای سوله دست دوم در برابر باد ، برف و زلزله

15 +

تعداد اکیپ نصب سوله

24 +

ساعت زمان جمع آوری سوله

24 +

ساعت زمان طراحی سریع

300000 +

متراژ موجودی سوله

دپو بانک سوله

تحویل سریع سوله

بانک سوله ایران بهترین انتخاب برای تحویل فوری سوله های دست دوم شماست و با در اختیار داشن 15 اکیپ نصاب سوله سریعترین زمانبندی را برای نصب سوله شما در سراسر کشور ارائه میدهد ‎این مجموعه در حال حاضر بیش از 250هزار متر سوله نو و سوله دست دوم در انبار های خود بصورت اماده تحویل موجود دارد واز این حیث و از لحاظ قیمت در سراسر کشور بی نظیر است .

اطلاعات بیشتر

طراحی اجزاء سازه‌ای در این سیستم به گونه‌ای است که سیستم اجرا شده از چنان زیبایی برخوردار است که در اکثر پروژ ه‌های اجرا شده، سازه بصورت نمایان باقی می‌ماند، حتی در بسیاری از موارد جهت نماسازی‌ها از این سیستم استفاده می‌گردد.
علیرغم انچه که از شکل ظاهری این سستم به نظر می‌آید سازه اجرا شده بسیار سبک می‌باشد بطوریکه در مقایسه با دیگر سازه‌های ساختمانی در شرایط مساوی ترجیح داده می‌شود و از این سیستم در اضافه اشکوب‌ها و در زمین‌های با مقاومت خاک پایین استفاده فراوانی صورت می‌گیرد.
ارزان تر بودن این سیستم در مقایسه با سایر سیستم‌های سازه‌ای به خصوص در سالن‌های با دهانه بالا این سیستم را تبدیل به تنها گزینه‌ای نموده که با توجه به سایر مزیت‌های آن دارای توجیه اقتصادی می‌باشد.
به واسطه قابلیت خاصی که این سیستم سازه‌ای دارا می‌باشد کاهش و یا افزایش سطح سازه فضایی اجرا شده از هر طرف و به هر شکل تغییر محل تکیه گاهها با حفظ سازه قبلی
از آنجایی که رد طول عملیات نصب سازه هیچگونه عملیات جوشکاری صورت نمی‌گیرد و کلیه اتصالات در سازه اصلی وقطعات الحاقی بصورت پیچ و مهره‌ای صورت می‌گیرد لذا سازه اجرا شده این قابلیت را دارا می‌باشد که بطور کامل مونتاژ گردد و در محل دیگر به همان شکل دیگری تنها با تغییرات اندکی در قطعات سازه‌ای نصب شود.

چرا اسکلت های فلزی های خود را به شرکت سوله ایران سفارش دهیم؟

شرکت سوله ایران با توجه به اینکه یکی از قوی ترین شرکت های ساخت اسکلت های فلزی در ایران می باشد و مرکزیت آن در شهر تهران میباشد ، میتواند قیمت های مناسب برای هر کدام از اسکلت های فلزی اعم از سوله ورزشی ، سوله انبار ، سوله مرغداری ، اسکلت های فلزی ساختمان و ... را در مدت زمان مناسب به شما مشتریان محترم ارائه نماید.

با توجه به نیاز جامعه به سازه های بلند و ساختمان و آسمان خراش ها با توجه به رشد جمعیت در شهرهایی مثل تبریز ، تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، شیراز و دیگر شهرهای ایران شرکت سوله ایران با خدمات پیمانکاری خود در خصوص ساخت سازه های فولادی پیچ و مهره ای در تناژهای سبک و سنگین و طراحی و نصب اسکلتهای فلزی آماده است تا بر تکیه بر اکیپ های مستقر خود در شهرهای مختلف ایران علاوه بر طراحی مهندسی ( دستگاه های جوش رکتی فایرو اینورتر ، دستگاه های جوش زیرپودری ، دستگاه های جوش تحت پوشش گاز دستگاه های برش  دستگاه های برش ریلی و دیزل ها و دستگاه های سوراخ کاری ) رضایت شما عزیزان را نیز جلب نماید. با توجه به برداشته شدن نمونه کارهای اسکلت فلزی و نمونه پروژه های کارخانه ساخت اسکلت فلزی سوله ایران در صورت نیاز به دیدن پروژه های اسکلت فلزی با شرکت تماس حاصل نمایید.


سوالاتی که ممکن است برای شرکت ها در خصوص ساخت اسکلت فلزی سوله نحوه قیمت دادن آن مطرح شود ؟

یکی از سوالات که ممکن است در مورد قیمت دهی در مورد اسکلتهای فلزی برای کارفرمایان مطرح شود قیمت هر متر مربع اسکلت فلزی میباشد خوب این سوال بستگی به متریال های استفاده شده در هر متر مربع متغییر باشد. این قیمت اسکلت های فلزی میتواند بر اساس قیمت اسکلت فلزی پیچ و مهره ای و یا اسکلت فلزی جوشی متغییر باشد حتی کارگران استفاده شده در پروژه نیز میتواند در قیمت تمام شده اسکلت فلزی ساختمان متغییر باشد.

کلیه امور مربوط به نصب اسکلت فلزی و طراحی اسکلتهای فلزی توسط شرکت سوله ایران صورت میگیرد . جهت اطلاع از مراحل ساخت اسکلت فلزی میتوانید به بخش مراحل ساخت اسکلت فلزی مراجعه نمایید.

فروش ویژه اسکلت های فلزی دست دوم در سوله ایران

شرکت سوله دست دوم سوله ایران به عنوان قدیمی ترین شرکت سازنده سوله دست دوم | ساخت اسکلت فلزی و همچنین فروش سوله دست دوم و یکی از شرکت های مرجع سوله سازی در ایران میتواند بهترین پیشنهادات را در بخش سوله های دست دوم به شما ارائه دهد. شما مشتریان محترم میتوانید از طریق تماس با واحد فروش بانک سوله ایران از قیمت سوله های دست دوم مطلع شوید . شرکت سوله ایران با عرضه سوله های دست دوم در شیراز ، فروش سوله دست دوم در تبریز و شهرهای مهم دیگر همچون ساخت سوله در اصفهان ، تهران و کرج بخش خرید سوله های دست دوم و نو خود را به کشور عراق نیز برساند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سوله میتوانید به بخش لیست قیمت سوله دست دوم سایت ما مراجعه نمایید.

 

خدمات اسکلت فلزی سوله ایران

ساخت سوله ، سوله فوری

سوله ارزان ، سوله آماده تحویل

تولید سوله دست دوم

فروش اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی

قیمت ساخت اسکلت فلزی

خرید اسکلت فلزی


 

معرفی انواع سوله های صنعتی و کارخانه ای

نمونه کارهای تصادفی شرکت سوله ایران