Print this page
ساخت اسکلت فلزی ساخت اسکلت فلزی
17 -2668 Published in اسکلت فلزی Written by 

نکات ساخت اسکلت فلزی

Rate this item
(0 votes)
Be the first to comment!

معرفی نکاتی از ساخت اسکلت فلزی

در این مقاله به معرفی نکاتی مهم از ساخت اسکلت فلزی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید تا با خدمات ویژه بانک سوله ایران آشنا شوید . از این رو در گام نخست خدمات کلیدی بانک سوله ایران را معرفی خواهیم کرد. 

سوله دست دوم 

ساخت سوله 

 

ساخت اسکلت فلزی

بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از ساختمان های اسکلت فلزی میتواند برای آنها بسیار هزینه بر تر و همیچنین در دراز مدت برای آنها ایمنی کمتری را رقم خواهد زد.

اما لازم است که شما به این نکته توجه داشته باشید که ساخت اسکلت فلزی شما به چه منظور خواهد بود.همانطور که در سطح شهر میبینید بسیاری از سوله دست دوم موجود در شهر از این اسکلت فلزی ها استفاده کرده اند.

بسیار خب ما در این مطلب برای شماپاسخ هایی درباره این مشکلات در نظر خواهیم گرفت اما لازم است که پیش از بررسی این مشکلات کمی درباره ساخت اسکلت فلزی ، سوله دست دوم ، اسکلت فلزی و موارد دیگر در سایت ما اطلاعات کسب کنید.

به دلیل اینکه یکی از مصالح  پر کاربرد در ساختمان سازی اسکلت است و از جهت دیگری اسکلت اکثر ساختمان ها یا فلزی یا بتنی است آشنایی با مراحل ساخت اسکلت فلزی در تصمیم گیری کادر اجرایی و مهندسین بسیارموثر میباشد.

سوله دست دوم

Image result for ‫اسکلت فلزی‬‎

مهم ترین نکات برای ساخت اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی از جمله موارد مهندسی است که هر کسی توانایی ساخت و یا حتی نقشه کشی برای آنرا ندارد.

این سازه ها یکی از پرکاربرد ترین نوع سازه ها در دنیای امروز ماست که لازم است شما کمی درباره آنها اطلاعات کسب کنید.پس ما ادامه این مطلب را برای شما درباره این موضوع تنظیم خواهیم کرد.اما شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات ما به لینک های زیر نیز سر بزنید:

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله

سوله ارزان

 

یکی از مهم ترین وکلیدی ترین نکاتی که باید به آن بسیار توجه کرد مقاوم بودن زمین مورد نظر است تا توانایی تحمل نیروی وزن ثقلی ساختمان را داشته باشد. و ساختمان دچار نشست نشود.

در این راستا مهندسین مربوطه می بایست ابتدا عملیات بررسی مقاومت فشاری زمین را انجام دهند. برای انجام این عملیات از خاک طبقات مختلف زمین نمونه برداری کرده و آنرا جهت تحمل بار به آزمایشگاه می فرستند.

پس از این که آزمایشگاه اقدام به مشخص نمودن مقاومت فشاری خاک نمود‌، مهندس طبق این مقاومت فشاری خاک محاسبه پی سازی را انجام می‌دهد. که هر چه این عدد کوچکتر باشد، باید ابعاد پی بزرگتر و هر چه این عدد بزرگتر باشد ابعاد پی بزرگتر می‌شود که معمولاً این عدد نزدیک به یک کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است.

سوله دست دوم در یک نگاه 

سبک ترین نوع سازه ی فلزی سوله است که بسیار سریع قابل اجراست. جالب است بدانید نامگذاری این نوع سازه برگرفته است از شخصی به همین نام که اولین بار این نوع سازه را طراحی و اجرا کرد.

سقف تمامی سوله های اجرایی به صورت شیبدار است.

به علت مزایای زیادی که سوله دارد از جمله سبک بودن،سریع الاجرا بودن،و کم هزینه بودن  در دنیا بسیار رواج دارد.

 

مراحل اجرای سوله : شامل محاسبات ، نقشه های اجرای کامل ، برش ورق ، مونتاژ ، جوش ، شات بلاست و رنگ آميزی ، حمل و نصب مي باشد

انواع مختلف سوله

سوله می تواند با ستون های مشترک و ابعاد و کاربردهای مختلف ساخته و اجرا گردد.

سوله تکی : به سوله ای گفته می شود که بدون داشتن ستون وسط قابل نصب و اجرا می گردد.

سوله زوجی : به سوله ای گفته می شود که با داشتن يک ستون وسط قابل نصب و اجرا می گردد.

سوله زوجی با چند ستون مشترک : به سوله ای گفته می شود با چندين ستون مشترک قابل نصب و اجرا می گردد

سوله دارای طبقات : به سوله ای گفته می شود دارای نيم طبقه جهت مصارف کارگاهی ، انبار ، اداری و .... که می تواند دارای طبقات بيشتری هم باشد.

سوله دارای جرثقيل : به سوله‌ای گفته می شود که دارای جرثقيل سقفی درون کارگاهی که در کليه سازه‌های مختلف سوله قابل اجرا می باشد.

برای اطلاع از قیمت سوله دست دوم ، سوله ارزان ، سوله آماده میتوانید به سایر صفحات این سایت سر بزنید.

قیمت ساخت سوله 

قیمت سوله دست دوم 

قیمت ساخت اسکلت فلزی

Last modified on چهارشنبه, 24 مهر 1398 14:27