Print this page
کیفیت ساخت اسکلت فلزی کیفیت ساخت اسکلت فلزی
29 دی 1396 Published in اسکلت فلزی Written by 

نظارت در ساخت اسکلت فلزی

Rate this item
(0 votes)
Be the first to comment!

کیفیت و نظارت بر ساخت اسکلت های فلزی

در مورد ساخت اسکلت های فلزی غیر از فرایند ساخت آنها باید مطالب و نکاتی را در مورد کیفیت و نظارت بر این سازه ها را بدانید و انتخاب دقیق و درست را داشته باشید.

اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد به این گونه است که متخصصین و مهندسین  ماهر بر نظارت و کیفیت این سازه ها باید در مورد سازه ها بررسی کرده و تاییده های ساخت و ساز را ابلاغ کند . از این رو باید توانایی های شرکت ها در هنگام سفارش ساخت اسکلت فلزی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

  شرکت های ارائه دهنده خدمات ساخت اسکلت فلزی و دیگر سازه هیا فولادی بایستی با در اختیار داشتن مهندسان و ناظران مجرب به طور پیگیرانه خدمات خود را در زمینه ی نظارت اسکلت فلزی و نظارت جوش به کلیه مشتریان و کاربران گرامی ارائه دهد.

ارائه خدمات مشاوره ای در زمان ساخت اسکلت فلزی جهت بالا رفتن میزان آگاهی کاربران از استاندارد ها ، محدودیت ها و باید های این صنعت به صورت رایگان توسط بانک سوله ایران انجام میگیرد. برای درخواست خدمات مشاوره می توانید از واحد های زیر درخواست خود را ارسال کنید.

مشاوره ساخت سوله

مشاوره خرید سوله دست دوم

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

استاندارد های مهم در ساخت اسکلت فلزی جوشی

پایه واساس تمام برنامه های کنترل کیفیت سازه ها و اجزای ساخته شده فلزی با روش های جوشکاری ، بازرسی جوش می باشد .

کدها واستانداردها به منظور کسب اطمینان از عملکرد مناسب اتصالات جوشی در شرایط سرویس ، غالباً اشاراتی نسبت به انجام بازرسی چشمی جوش و محدوده پذیرش عیوب در بازرس چشمی دارند.

در طی فرایند برپایی سازه چک کردن سازه و نحوه فعالیت ها باید به طور منظم توسط مهندسین ناظر بر عملیات بررسی شده و پیگیری های لازم در خصوص کیفیت سازه مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

در شرکت هایی که به ساخت اسکلت های فلزی معروف هستند در مورد ساخت این سازه ها با کادر مجرب اقدام به فعالیتهایی و برنامه هایی در زمینه ی ساخت اسکلت فلزی و بررسی هزینه های آن در شرایطی که در خواست کننده مورد نظر داشته باشد ارائه میدهد. .

اگر قصد راه اندازی مجتمع های ساختمانی با سازه های فلزی ، سوله و یا استفاده از خدمات نظارتی در حوزه ی جوش و اسکلت فلزی دارید می توانید از شرکت های مختلف در این زمینه بهره ی زیادی را ببرید امروزه پارامتر سرعت در ساخت سازه های صنعتی در دهه های اخیر بسیار مهم شده است که این مهم با انتخاب اسکلت فلزی تا قدری محقق خواهد شد

 

 سوله دست دوم 

ساخت سوله

Last modified on دوشنبه, 08 مرداد 1397 14:09