Print this page
سوله سبک قوسی | سوله قوسی سبک
26 دی 1396 Published in سوله Written by 

سوله سبک قوسی | سوله قوسی سبک

Rate this item
(0 votes)
Be the first to comment!

قابلیت های سوله سبک قوسی

در مورد ساخت سوله سبک قوسی در محتوای قبلی وب سایت با عنوان آشنایی با ساخت سوله قوسی آشنا شدیم و فهمیدیم که از نوع سوله های سبک بشار میرود .

در مورد این سوله ها اطلاعاتی را در نظر گرفته اییم که برای شما در این مطلب قرار میدهیم . بخصوص در مورد جابجایی این سوله ها که بسیار مفید و ارزشمند هستند .

 در این مورد شما باید بدانید که این سوله های سبک قوسی در زمانی که نیاز به جابه جایی سوله باشد این نوع سوله های قوسی تیر ورقی به دلیل اجرای کل پروژه از جمله پوشش و عایق کاری و کلیه اتصالات سازه به صورت پیچ و مهره ای اجرا میگردد.

 با وجود پرسنل ماهر و امکانات لازم جهت این کار که در کشور ما به سهولت یافت می شود با کمترین هزینه دمونتاژ و در هر نقطه از کشور و یا خارج از کشور قابلیت جابجایی و نصب مجدد را دارد.

از این رو میتوان از ان به عنوان سوله دست دوم نیز بهره برد. کافیست که با توجه به نیاز های پروژه برنامه ریزی های لازم در جهت بازسازی و ترمیم سازه را انجام داد

هزینه دمونتاژ و نصب این نوع سوله ها معادل 3 تا 5 درصد کل سازه می باشد و هزینه حمل ونقل سوله های پیچ و مهره ای بنابر بعد مسافت تعیین میگردد.

که البته این معیاری دقیق و دائمی برای این کار نیست و میتواند برای شرکت های مختلف متغیر باشد. کافیست با واحد فروش بانک سوله ایران تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

ساخت سوله

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

در صورتی که در سوله های مشابه ماندد ubm و پروفیلی جوشی و فضا کار چنین امکانی وجود ندارد.  چراکه عملا نیاز به جرثقیل های سنگین دارد و جابجایی به مناطق دوردست به دلیل غیر قابل تغییر بودن ابعاد سوله غیر ممکن است.

 در سوله های پروفیلی جوشی به دلیل برشکاری و پرت مصالح و هزینه بالای دمونتاژ این نوع سوله ها عملا مقرون به صرفه نیست.

در این نوع سوله ها هزینه دمونتاژ و نصب سوله به صورت مجدد بین 30 تا 100 درصد کل سازه می باشد

با دریافت مشاوره پیش از خرید میتوانید هنگام خرید خیالی آسوده داشته باشید. چرا که مشاوران بانک سوله ایران شما را برای خرید بهتر راهنمایی خواهند کرد.

مشاوره خرید سوله دست دوم

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

مشاوره ساخت سوله

Last modified on دوشنبه, 08 مرداد 1397 16:51