Print this page
ساخت سوله قوسی
25 دی 1396 Published in سوله Written by 

ساخت سوله قوسی

Rate this item
(0 votes)
Be the first to comment!

آشنایی با ساخت سوله قوسی

با ساخت سوله و چگونگی طراحی آن آشنا هستید. در وب سایت بانک سوله ایران تلاش کرده ایم تا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار مخاطبان قراردهیم . این اطلاعات در سه بخش کلی دسته بندی می شوند و بنابر کاربرد ها دسته بندی می شوند. میتوانید در این بخش ها با این موارد بیشتر آشنا شوید.

ساخت سوله

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله سبک قوسی 

 میدانید که این سوله ها در بسیاری از قسمتهای مختلف در سطح ایران ساخته میشود و اهمیت زیادی دارد. این سوله ها از بهترین سازه های صنعتی بشار میروند و کاربرد بسیاری نیز دارند . از این رو تمایل به در اختیار داشتن سوله مناسب با قیمت مناسب همواره وجود دارد . از این رو در بسیاری از موارد ساخت سوله اولویت خود را از دست داده و اولویت به سمت سوله دست دوم خواهد رفت .

البته نکته قابل توجه در این بخش استفاده از خدمات مشاوره ای است که به ما امکان میدهد بهترین انتخاب را داشته باشیم.  از این رو کارشناسان بانک سوله ایران به شما یاری خواهند داد تا بتوانید کالای مناسب و مورد نیاز خود را درخواست کنید.

طراحی و ساخت سوله سبک قوسی

در این جا بحث بیشتر به یک نوع خاص از سوله است . طراحی و ساخت سوله سبک قوسی با دخالت  نرم افزارهای بروز دنیا ودستگاه های اتوماتیک اجرا می شود. ساخت سوله با بهترین کیفیت و قابلیت ها و استانداردها  عملیاتی می شود .

از جمله  فعالیت های این این شرکت ها در زمینه ساخت سوله قوسی (هلالی) می باشد.

قیمت تمام شده هر متر مربع سوله معیار محاسبات یک سوله سبک ارزان و مقاوم محسوب می گردد. ساخت سوله قوسی نیاز به طراحی دقیق و استفاده از مواد اولیه مرغوب دارد.

در خرید یک سوله سبک قوسی، ارزان و مقاوم فاکتورهای دیگری نیز دخیل هستند که در مجموع بسیار پر اهمیت است

 

معیار های ساخت سوله قوسی

در سوله های قوسی تیر ورقی میتوان از عرض 5 متر تا دهانه 60 متر اجرا نمود در صورتی که در سوله های مشابه مثل ubm از عرض 10 متر تا 34 متر قابلیت اجرا دارد.

در سوله های هلالی (قوسی) ارتفاع ستون سازه را از 1 متر تا 36 متر میتوان اجرا نمود در صورتی که در سوله های مشابه از جمله ubm  نهایتا از 5 ال 12 متر می توان استفاده نمود.

مشاوره ساخت سوله

مشاوره خرید سوله دست دوم

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

Last modified on دوشنبه, 08 مرداد 1397 14:19