Print this page
ساخت سوله و ویژگی ها ساخت سوله و ویژگی ها
02 دی 1396 Published in سوله Written by 

ساخت سوله و ویژگی ها

Rate this item
(0 votes)
Be the first to comment!

خصوصیات سوله  وسوله سازی

سوله را با آن آشنا هستید که سازه ایست  فلزی با سقف شیب دار ، کاربرد های متنوع ساخت سوله به خصوصیات سوله و سوله سازی برمی گردد . ساخت سوله به دلیل تفاوت طراحی ساخت آنها با سایر سازه های صنعتی متفاوت است .چهارچوب این سازه ها حالت شیب دار و دهانه ی آن نیز نسبت به سایر سازه های صنعت متفاوت است .

در اینجا باید توجه داشت که در طراحی سوله و همچنین ساخت سوله نمیتوان از پروفیل هایی که در بازار برای ساخت استفاده میشود. برای سوله کار کرد .باید برای سوله  اقدام به ساخت آن کرد که یه آن تیر ورق میگویند. پس در ساخت سوله باید این موارد را رعایت کرد که جزء خصوصیات سوله است.

 

طراحی سوله چگونه است ؟

نکته ایی که در این  متن مهم است توجه به سوله و طراحی آن ونیاز به امکانات مخصوص آن است . شما باید در ساخت و طراحی سوله از متخصصین و کسانی که وارد به این کار هستند استفاده کنید. در طراحی این سوله ها باید فاکتورهای دقیقی را اعمال کرد که بی توجهی به آن باعث پرداخت هزینه های بالایی میشود.

 این باعث میشود کیفیت و استحکام کار را به شدت پایین بیاورد. مثلا شما باید به این گزینه ها در طراحی توجه کنید .ارتفاع جانبی سوله وارتفاع دیوار،تعداد قابهای طولی  سوله،درصد شیب سقف سوله ، طراحی میل مهار،ضریب منطقه ایی ، پوشش مورد نظر در سقف سوله و فاکتورهای مهم دیگر که در طراحی سوله حتما باید به آن توجه کرد.

مشاوران بانک سوله ایران همراه با شما هستند برای طراحی سازه های فلزی متناسب با نیاز های مشاغل صنعتی و کارگاهی 

ساخت سوله

سوله دست دوم 

ساخت اسکلت فلزی

 

Last modified on دوشنبه, 08 مرداد 1397 09:17