Print this page
جوش های ساخت سوله جوش های ساخت سوله
26 آذر 1396 Published in سوله Written by 

مصالح مورد استفاده در ساخت سوله

Rate this item
(0 votes)
Be the first to comment!

مصالح و جوشهای مصرفی در سوله

در این نوشتار  قصد داریم شما را با مصالح مصرفی در ساخت سوله آشنا سازیم . در کنار آن جوش های مصرفی در ساخت سوله را نیز معرفی کنیم. در ساخت ای سازه های  فلزی   مصالحی که بکار میرود به صورت ورقهایی  که عموما ورق تیپ ST37 با ضخامت 5میلیمترتا 30 میلیمترو بعضی موارد دیگر از ورقهای ST52استفاده می شود. 

 

 جوشهای مصرفی  آشنا کنیم .    هم استفاده میشود. جوشهای مصرفی نیز در ساخت سوله طبق آیین نامه AWS  متغیر است. یعنی از 4 میلیمتر تا 30 میلیمترتغییر میکند.

 

اشنایی با الکترود ها و برش ورق ها در ساخت سوله

سوله مراحل زیادی را در ساخت دارد که برای آشنایی با آن مطالبی را در اختیار میگذارند تا افراد علاقه مند به آن بتوانند بهره مند شوند . یکی دیگر ازقسمتهای ساخت سوله الکترودها است . در مصرفهای عمومی از الکترودهای  E6013 ودر جوشهای نفوذی از

E7018 استفاده میشود.برای جوشهای قطعاتی از الکترود های E7018  استفاده میشود. این مواردی در مصرف الکترودها بود . حال برای برش ورقها از دو دستگاه استفاده میشود. برای برش ورقها یی که ضخامتشون 30 میلیمتر است از گیوتین استفاده میشود. و برای برش ورقهایی که بالاتر از 30 است از دستگاه برش اتو ماتیک استفاده میشود.

در وب سایت تلاش شده است مطالب آموزنده زیادی برای خوانندگان در نظر گرفته شود . کارشناسان بانک سوله ایران از شما تقاضا میکنند با دیگر مطالب ما همراه باشید. 

ساخت سوله

ساخت اسکلت فلزی

Last modified on دوشنبه, 08 مرداد 1397 14:15